Laivas un to motori

2T dzinējus jau vairs nevar pat reģistrēt.
20.marts 2016, 21:38 | links
 
Labdien. kaut kas var man paskaidrot kada atšķiriba star 2t un 4 taktu dzinejiem? un es gribeju nopirkt 2t dzineju lietuva, viņi man teica ka 2t dzinejus viņi nevar pardod fiziskam personam

Kbapk, 20.marts 2016, 13:58


Samekle jutubee. Nevienam nav laika tadu lietu te skaidrot.
20.marts 2016, 21:28 | links
 
Labdien. kaut kas var man paskaidrot kada atšķiriba star 2t un 4 taktu dzinejiem? un es gribeju nopirkt 2t dzineju lietuva, viņi man teica ka 2t dzinejus viņi nevar pardod fiziskam personam
20.marts 2016, 13:58 | links
 
Bilde te neiekopējās . Princips ir ka bildē šitai motorenei . To pašu taisa uz pellu . Izgriezums pa vidu motora kājai un gatavs .
To var uztaisīt pat pieliekamu .
http://uk.topboats.com/barcos-ocasion/chaparral-235-ssi-invernada Uzskatāms piemērs uz jaudīgas motorenes.
19.marts 2016, 11:01 | links
 
Pati veiksmīgākā fiška ir šajā bildē . Uztaisīju vienai pellai tādu - tikai ar izgriezumu dzinējam . Vēlāk džeks uztaisīja to plāksni regulējamu . Doma ir tāda pati kā šitajā bildē. Tā aizmugurējā plāksne pie lenķa 5-10% neļauj vispār purnu uzraut .

To es redzēju Itālijā laivām kas baigi līdzīgas pellām .

Bralitis, 18.marts 2016, 21:47


Atmet man to bildi uz e-pastu , vai mēs domājam par vienu un topašu ,(gentrading@inbox.lv) paldies !!!
19.marts 2016, 09:17 | links
 
Vēl labāk sanāca dziļuma stūre komplektā ar balastu.
Brālīt, tā bija zemūdene?
19.marts 2016, 08:46 | links
 
Pati veiksmīgākā fiška ir šajā bildē . Uztaisīju vienai pellai tādu - tikai ar izgriezumu dzinējam . Vēlāk džeks uztaisīja to plāksni regulējamu . Doma ir tāda pati kā šitajā bildē. Tā aizmugurējā plāksne pie lenķa 5-10% neļauj vispār purnu uzraut .

To es redzēju Itālijā laivām kas baigi līdzīgas pellām .
18.marts 2016, 21:47 | links
 
Man Pella Fjord sver 100 kg, labāk aprīkotas komplektācijas 120 un vairāk. Cena arī sākas ar 790 eur

quote=441391]Ja pellas ražotu kā tas paredzēts tad pellai mini būtu jāsver vismaz 100 kg. Jūras pellas jeb pella fjord svaram jābūt 120 -130 kg. Esmu uztaisījis desmitiem pellu. Tikai divi pasūtītāji bij gatavi maksāt par pellām -tādām kā viņām jābūt pēc projekta. Pella mini mūsdienās sver 60 - 70 kg ,fjord 75-85 kg !!!! Kāpēc ? Tāpēc ka mēs ražotāji pieskaņojāmies kā ķīnieši - ja klients grib lētu, vieglu laivu - lūdzu. Es vienmēr teicu un teikšu - vieglām laivām nav iegrimes,nav gaitas ,pie slodzes vispār pilnīgi pazūd gaitas īpašibas. Nosveriet veco pellu un jauno . Salīdziniet viņu gaitas . Bij un ir izeja lai vieglām pellām būtu laba gaita. Sēdekļi jāpārvērš par balasta tvertnēm. Tad iet ļoti labi. Esmu to darījis un ļoti veiksmīgi. Vēl labāk sanāca dziļuma stūre komplektā ar balastu.

Bralitis, 18.marts 2016, 19:55


coplietdraug, 18.marts 2016, 21:16[/quote]

Tad ir labi . Padomā vieglajām laivām par dziļumstūrēm .Tā ir baigi labā fiška. Es ar to vairs nenodarbojos. Ar lielu lūgšanos kādreiz saremontēju kādam laivas vai veicu ulabojumus bet tās fiškas lai purnu nerauj augšā baigi interesē. Ir doma dažādas uzpariktes uztaisīt kas baigi atvieglotu dzīvi 90% vieglo laivu īpašniekiem.
18.marts 2016, 21:25 | links
 
Man Pella Fjord sver 100 kg, labāk aprīkotas komplektācijas 120 un vairāk. Cena arī sākas ar 790 eur

quote=441391]Ja pellas ražotu kā tas paredzēts tad pellai mini būtu jāsver vismaz 100 kg. Jūras pellas jeb pella fjord svaram jābūt 120 -130 kg. Esmu uztaisījis desmitiem pellu. Tikai divi pasūtītāji bij gatavi maksāt par pellām -tādām kā viņām jābūt pēc projekta. Pella mini mūsdienās sver 60 - 70 kg ,fjord 75-85 kg !!!! Kāpēc ? Tāpēc ka mēs ražotāji pieskaņojāmies kā ķīnieši - ja klients grib lētu, vieglu laivu - lūdzu. Es vienmēr teicu un teikšu - vieglām laivām nav iegrimes,nav gaitas ,pie slodzes vispār pilnīgi pazūd gaitas īpašibas. Nosveriet veco pellu un jauno . Salīdziniet viņu gaitas . Bij un ir izeja lai vieglām pellām būtu laba gaita. Sēdekļi jāpārvērš par balasta tvertnēm. Tad iet ļoti labi. Esmu to darījis un ļoti veiksmīgi. Vēl labāk sanāca dziļuma stūre komplektā ar balastu.

Bralitis, 18.marts 2016, 19:55[/quote]
18.marts 2016, 21:16 | links
 
Ja pellas ražotu kā tas paredzēts tad pellai mini būtu jāsver vismaz 100 kg. Jūras pellas jeb pella fjord svaram jābūt 120 -130 kg. Esmu uztaisījis desmitiem pellu. Tikai divi pasūtītāji bij gatavi maksāt par pellām -tādām kā viņām jābūt pēc projekta. Pella mini mūsdienās sver 60 - 70 kg ,fjord 75-85 kg !!!! Kāpēc ? Tāpēc ka mēs ražotāji pieskaņojāmies kā ķīnieši - ja klients grib lētu, vieglu laivu - lūdzu. Es vienmēr teicu un teikšu - vieglām laivām nav iegrimes,nav gaitas ,pie slodzes vispār pilnīgi pazūd gaitas īpašibas. Nosveriet veco pellu un jauno . Salīdziniet viņu gaitas . Bij un ir izeja lai vieglām pellām būtu laba gaita. Sēdekļi jāpārvērš par balasta tvertnēm. Tad iet ļoti labi. Esmu to darījis un ļoti veiksmīgi. Vēl labāk sanāca dziļuma stūre komplektā ar balastu.
18.marts 2016, 19:55 | links
 
procentuāli būtiska ;)
ja viens 15km/h, tad trijatā jau knapi 10 km/h un tas ir par trešo daļu...
18.marts 2016, 19:52 | links
 
cik būtiska ? + 10 vai 20 km/h ?
18.marts 2016, 19:32 | links
 
atļaušos nepiekrist - purnu skaitam laivā ar 5zs motoru ir būtiska ietekme uz ātrumu.
18.marts 2016, 18:45 | links
 
Pellai stiprāku motoru par 2,5 ZS likt nav jēgas.
4 un 5 ZS motors noder tikai kad laiva ir noslogota ar 2,3 un vairāk cilvēku. Ātrums arī īpaši nemainīsies.
18.marts 2016, 18:22 | links
 
Nav, nav Mini, tad, kad manējo uzbūvēja, nebija ne mini, ne maxi, tā ir pirmā Pella, varbūt vienā vecumā ar Grobiņu:)

brivkalns, 18.marts 2016, 10:50

Makšķerēšanai ļoti laba laiva. Stabila.Ļoti labi tur Peipusa vilni.Astoņdesmito sākumā galā,Peipi izvagojām krustu šķērsu.Kārtīgā"ģjorgā" ar 8Hp "Vējiņu"(Veķerok-8) lika kloķi kuteriemu ar Viesuļu pāri pakaļā,jo Pella izbrauc vilni kā Amerikas kalniņus.Lielie,kā par ātru,tā rokās vai dauza.Nevar salīdzināt ar šo laiku samoģelkām.2,5Hp motorīts dzen ap 10km/h
18.marts 2016, 13:04 | links
 
Nav, nav Mini, tad, kad manējo uzbūvēja, nebija ne mini, ne maxi, tā ir pirmā Pella, varbūt vienā vecumā ar Grobiņu:)
18.marts 2016, 10:50 | links
 
brivkalns
tā ir pella mini. ar 5zs braucot vienam ies ar ātrumu 15 kmh. uz rumpeļa var uzspraust kanalizācijas metrīgo cauruli, kura vienu soli tievāka par 50nieci. un sēžot uz vidējā soliņa viss ideāli. pat ja divatā brauc, tad var sēdēt uz vidējā pilnā ručkā, ja kompanjons purngalā sēž.
18.marts 2016, 07:52 | links
 
Pag, pag, kur vecajai Pellai tas apaļais dibens? Man vēl var būt, bet ne laivai, arī platums ir 145cm. Pagaidām lienētu 2,5Zs motorīti lietojot, lieku uz bortiem dēli, lai varētu sēdēt gabaliņu uz priekšu, citādi deguns tiešām gaisā, dabūt glisē diži neinteresē, jo manā ezerā nav vajadzības smuki izskatīties, gribas gan drusku ātrāk nonākt vietās nekā ar 2,5 motorīti. Skaidrs tas par manu jautājumu, ka šķirba ir cenā un varbūt svarā, ne tā?
18.marts 2016, 06:08 | links
 
Ar leņķa maiņu tur nekas nesanāks. Dibens apaļš un garš un laiva salīdzinoši šaurāka kā plakandibenes:) tādēļ benzīna 4 hp motoram dzenot laivu tiek stumta liela ūdens masa bet laivas aizmugure iegrimst. ar pus gāzīti ok, bet līdz ko vairāk tā priekša gaisā. Ja uzliktu 10 zs motoru, varbūtība ka izceltu glisē 50/50.
Lai savu vārdu saka Coplietdraugs.
17.marts 2016, 16:43 | links
 
Pellai tā ir "iedzimta vaina", ka rauj purnu gaisā.

A nav vienkāršāk motora leņķi pamainīt, nekā tur kautko ķimerēt laivai klāt?
17.marts 2016, 15:56 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager