Laivas un to motori

usi, ko, baigs humora vecis,,ko ? Gribi *mātes valodas* caureju ?, ko ...varam ! :)
17.aprīlis 2016, 16:40 | links
 
http://www.powerboats.lv/lv/info/minn-kota-stures-roktura-pagarinatajs-mka-18-mka-7.html

...pašam uztaisīt no PVC kanaļjugas caurules (attiecīga diametra),,reizes desmit lētāk :)

bushmans, 17.aprīlis 2016, 16:03

pareizi vien ir, i stiprā vējā reāls pielietojums- atlej pār bortu, uzmauc atpakaļ un dur tālāk,un caurulē var sabāzt saimniecībā noderīgas lietas, pat paķer līdz rudenī uz buti kātu turēt, jabūt saimnieciskiem:)
17.aprīlis 2016, 16:18 | links
 
Liels paldies !
17.aprīlis 2016, 16:07 | links
 
http://www.powerboats.lv/lv/info/minn-kota-stures-roktura-pagarinatajs-mka-18-mka-7.html

...pašam uztaisīt no PVC kanaļjugas caurules (attiecīga diametra),,reizes desmit lētāk :)
17.aprīlis 2016, 16:03 | links
 
Sveiki,


Varbūt kāds zina - mēdz būt elektromotori ar garo rokturi vai varbūt ir iespējams tādus rokturus pasūtīt ?

Progress2016, 17.aprīlis 2016, 15:58

ja tas pusmetrs pa īsu, var piepirkt pagarinātaju, nekāds kosmoss nebij, liekas ap 20-30 eiro.
17.aprīlis 2016, 16:01 | links
 
Sveiki,


Varbūt kāds zina - mēdz būt elektromotori ar garo rokturi vai varbūt ir iespējams tādus rokturus pasūtīt ?
17.aprīlis 2016, 15:58 | links
 
Sveiki, baigi maz informācijas par Aviks laivām. Ir doma ņemt Aviks H 310... Tikai nākamais kas neļauj izlemt ir ķīlis.. Cik svarīgi tas ir? To baigi jūt pārbraucienos? Cena uzreiz krietni mazāka bez ķīļa...

janchuks, 13.aprīlis 2016, 20:09


Ja brauksi ar 2.5hp tad i vienalga vai ir tas ķīlis vai nav. Pārsvarā jau tā cenas starpība ir saistīta ar to ka ķīļa laiva ir ar cieto grīdu bet laiva bez ķīļa pārsvarā ir ar šķidru dēlīšu klāju.
14.aprīlis 2016, 17:35 | links
 
Sveiki, baigi maz informācijas par Aviks laivām. Ir doma ņemt Aviks H 310... Tikai nākamais kas neļauj izlemt ir ķīlis.. Cik svarīgi tas ir? To baigi jūt pārbraucienos? Cena uzreiz krietni mazāka bez ķīļa...

janchuks, 13.aprīlis 2016, 20:09
Ieliec vannā bļodu un pagriez. Tad redzēsi ka šamā grozās. Tad tai pašai bļodai ar skoču pielībē zīmuli un tad pagriez. Starpību redzēsi uzreiz. Laiva bez ķīļa nav laiva.

urmaas, 14.aprīlis 2016, 16:53

Ja laiva,runāju par koceni,pareizi būvēta ievērojot visus dibena jeb grīdas liekumu proporcijas,nekāds ķīlis nav vajadzīgs.
14.aprīlis 2016, 17:06 | links
 
Sveiki, baigi maz informācijas par Aviks laivām. Ir doma ņemt Aviks H 310... Tikai nākamais kas neļauj izlemt ir ķīlis.. Cik svarīgi tas ir? To baigi jūt pārbraucienos? Cena uzreiz krietni mazāka bez ķīļa...

janchuks, 13.aprīlis 2016, 20:09

Ieliec vannā bļodu un pagriez. Tad redzēsi ka šamā grozās. Tad tai pašai bļodai ar skoču pielībē zīmuli un tad pagriez. Starpību redzēsi uzreiz. Laiva bez ķīļa nav laiva.
14.aprīlis 2016, 16:53 | links
 
Vadības rumpelis - gāzes ručka un stūres svira - divi vienā.
14.aprīlis 2016, 16:45 | links
 
Kas ir vadības rumpelis ?
14.aprīlis 2016, 16:41 | links
 
Kas par motoru?
13.aprīlis 2016, 20:11 | links
 
Sveiki, baigi maz informācijas par Aviks laivām. Ir doma ņemt Aviks H 310... Tikai nākamais kas neļauj izlemt ir ķīlis.. Cik svarīgi tas ir? To baigi jūt pārbraucienos? Cena uzreiz krietni mazāka bez ķīļa...
13.aprīlis 2016, 20:09 | links
 
jo zemāk nolaidīsi motoru, jo lielāka pretestība būs, smagāk brēks motors un laiva ies lēnāk.
Jo augstāk celsi motoru, jo vieglāk un ātrāk ies, protams līdz brīdim kamēr ir jau par augstu un sāks raut gaisu. Ja mērķis dabūt labu ātrumu un nebiedē gaisa raušana straujos pagriezienos tad eksperimentē kamēr sāk raut gaisu arī pa taisno :)

pdda > var bik smalkāk, jo visur raksta, ka nevar mazāk par 10-30mm, lai kavitacijas plaksne zem ūdens līmeņa, bet nekur neatrodu, ka varetu būt problēmas, ja zemāk,,,vienīgi, ka lielāka iespēja nobraukt ar propelleri pa grunti. ?
Man interesē, jo taisos testēt savu hibrida motorīti .

bushmans, 11.aprīlis 2016, 11:22
11.aprīlis 2016, 15:21 | links
 
Sveiki!
Ir doma par gumijas laivu. Bush diemžēl nepavelku, bet ir noskatīti divi modeļi, viens Ru (Flinc 360) ražojuma otrs UA (Bark BN390). Varbūt kādam ir bijusi saskarsme ar šiem ražotājiem? Varat padalīties pieredzē?
11.aprīlis 2016, 13:11 | links
 
pdda > var bik smalkāk, jo visur raksta, ka nevar mazāk par 10-30mm, lai kavitacijas plaksne zem ūdens līmeņa, bet nekur neatrodu, ka varetu būt problēmas, ja zemāk,,,vienīgi, ka lielāka iespēja nobraukt ar propelleri pa grunti. ?
Man interesē, jo taisos testēt savu hibrida motorīti .
11.aprīlis 2016, 11:22 | links
 
odijs > vispirms vajadzētu patestēt mucā, vai tiešām vaina nav motorā. Ja mucā ir OK, tad jau domat tālāk, vai mainīt leņķi, vai pazemināt tranci, vai likt (slaveno :) antikavitācijas plāksni,,,vai visus trīs kopā !

bushmans, 11.aprīlis 2016, 08:23

buus mucaa japamegina ,bet domaaju ka tas buus kkas cits ,jo kad neitralaja ruuc super un ieliekot atruma izceljot dzenskruuvi ar ir ok , lenki jau mainiiju .bet tad vairs laivu glisee necelj :( braucot paari vietam upee,kur ir straume ,atvari ,udens mutuljo,tad vins saak atraak jau tur zjorgaties pie kkadiem 19km/h jau ,ir man taa plaaksne ar majas ,bet ne reiz neesmu uzlicis ,nav vajadziibas ,jo mazo bushu 3m celj viegli araa un otru laivu 3,6m arii izcelj ar visiem maniem 115kg
11.aprīlis 2016, 11:06 | links
 
Man ir tieši tā SE SPORT 200 uz 30hp 2T Mariner, bet īstu komentāru nav, jo nopērkot laivu iedeva līdz un pats uzliku, tādēļ nevaru salīdzināt. Lai gan tieši tādēļ iedeva līdz, par cik pirms tam bija problēmas ar glisi.

Janciigais, 11.aprīlis 2016, 10:41


Man ir SE sport 200 un uz 10hp atšķirība ir ļoti jūtama, jo uz glisi izceļ jau sākot no 17km/h, bez izceļ pie veiksmes ja ir pareizais vilnis, vai palēkā pa laivas purnu un runa ir par komplektu honda 10hp +outland 360.
11.aprīlis 2016, 10:52 | links
 
Man ir tieši tā SE SPORT 200 uz 30hp 2T Mariner, bet īstu komentāru nav, jo nopērkot laivu iedeva līdz un pats uzliku, tādēļ nevaru salīdzināt. Lai gan tieši tādēļ iedeva līdz, par cik pirms tam bija problēmas ar glisi.
11.aprīlis 2016, 10:41 | links
 
Sveiks esmu izgājis cauri tieši šai problēmai ar 10HP hondu un outland 360 laivu, un pirmā problema ir tā ka hondai transoma aukstums ir 445mm, bet visiem pārējiem motoriem 381mm, un šie 6.4cm arī čakarē prātu !!!
Risinājums :
1. pacelt motoru min pa 5cm un tad viss būs ok, bet uzmanies ar to ka laivai aizmugurē stiprinājumu ir jāpārtaisa, lai netīšām motors pēc kāda laika nenokristu.
2. Izvēlēties dzeneskrūvi vismaz par 2 soļiem zemāku (zaudēsi max ātrumu, bet iegūsi laivu uz ātru glisi, es zaudēju 4km/h uz max ātruma).
3. un labākais ir uzlikt kavitācijas plāksni un viss būs supper, ātri pacels glisē, ātrumu nezaudēsi, un lavas stranci nečakarēsi. Bet nepērc tās kas reklāmā ir pa 30+ eur, bet gan šāda veida http://www.ebay.com/itm/Sport-Marine-Hardware-f-Volvo-w-Exhaust-thru-Cavitation-Plate-73738-/131585670999

laba diena ...ir kads saskaries ,vai zin kas par probleemu? kad laivu neizcelj glisee viss ok kad izcelj glisee liidz 22km/h ir okey ,bet kad iet atrak saak kkas taka raustities , kad bisk atlaiz gaazi atkal viss ok ,gruuti izstastiit tpc video ieskatam https://youtu.be/Qjm0J4uE_fs
motors honda bf5

odijs, 10.aprīlis 2016, 18:59
11.aprīlis 2016, 10:19 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager