Un, kā šo var labot?https://www.youtube.com/watch?v=DSh2UQ2Isns
23.aprīlis 2016, 15:17 | links
Padalieties pieredzē par motora papildus atbalsta punktu, vedot laivu ar visu motoru uz piekabes, lai pasargātu tranci. Laiva stiklašķiedras, motors Tohatsu 9,8. Piekabei ir torsioni un nav amortizatori. Kaut kas liek domāt, ka tā atbalsta svira vajdzīga, vai arī nav ko iespringt, un tad jau redzēs...?
zobrats, 22.aprīlis 2016, 14:09
brālīt, vai tik tiem verķiem nav iestādita bāzes ligzda, kā zāles plaujmašīnai, radiovilņi vai kas nu šos atgriež vietā, kur upē tādu iestādīt, da nezinu - improvizēju, ja tik vienkārši, arī gribetu, baigi ietaupītu uz el. enkruviņču:)
usis, 21.aprīlis 2016, 22:15
Viss jau ir pareizi - atrodi vietu un nospied podziņu, TIKAI, nevaru gan iedomāties kā motors zinās tavu 0-es punktu bez GPS!? Mēs izmantojam gps piesaisti un motors attiecīgi reaģē uz vēja un straumes ietekmi atgriežot laivu fiksētajā punktā. Ja nebūs gps - kā motors zinās, kur tu esi ielicis to enkurvietu? Bez gps viņš nevar strādāt - tas ir piesaistes orientieris.
skiperis, 21.aprīlis 2016, 21:44
Viss jau ir pareizi - atrodi vietu un nospied podziņu, TIKAI, nevaru gan iedomāties kā motors zinās tavu 0-es punktu bez GPS!? Mēs izmantojam gps piesaisti un motors attiecīgi reaģē uz vēja un straumes ietekmi atgriežot laivu fiksētajā punktā. Ja nebūs gps - kā motors zinās, kur tu esi ielicis to enkurvietu? Bez gps viņš nevar strādāt - tas ir piesaistes orientieris.
Mēģināšu vienkāršāk. Tavs pogas nospiediens ir atskaites punkts uz kura jānotur . Pat bērnu rotaļlietās ir tādas programmas. Reiz redzēju bērnu traktoru kuru noliec laukuma vidū ,nospied pogu ,tad aizej metrus 20 tālāk un traktors brauc uz iezīmēto punktu un apstājas. 2 piemērs - droni helikopteri . Tiem helīšiem ir tā saucamā mājās atgriešanās poga . Tiklīdz tev apnīk pilotēt viņu nospied pogu -pats atlido uz sākuma punktu un nosēžas tev pie kājām. Tagad saprati? :)
skiperis, 21.aprīlis 2016, 21:44
Tatārs apgaismoja , salasījos informāciju ,noskatījos pāris filmiņas. GPS tiešām ir kā papildus fīča ,bet pamatprincips ir krietni vienkāršāks. Nekādu kompasu ,nekādu GPS. Viņu sauc par i-pilota sistēmu. Tā ir diezgan vienkārša programma kas vada dzinēju pa 360 grādiem. Tu piebrauc pie točkas nospied pogu enkurs. Tas ir 0 punkts . Tālākās novirzes no nulles punkta programma elementāri koriģē dodot komandas dzinējam noturēt nulles punktā . Viss daudz vienkāršāk kā domāju .
Bralitis, 21.aprīlis 2016, 19:57
Man tāds jautājums.
Kāds ir princips laivas elektro motoram kurš tiek izmantots kā enkurs. Kāds ir tas princips ka notur vienā vietā laivu ? Vai tikai saslēgumā ar GPS vai darbojas pēc cita principa . Es saprotu ka notur laivu +/- 3m tikai pateicos GPS koordinātēm . Vai tā ir ??
Bralitis, 21.aprīlis 2016, 09:50
Man tāds jautājums.
Kāds ir princips laivas elektro motoram kurš tiek izmantots kā enkurs. Kāds ir tas princips ka notur vienā vietā laivu ? Vai tikai saslēgumā ar GPS vai darbojas pēc cita principa . Es saprotu ka notur laivu +/- 3m tikai pateicos GPS koordinātēm . Vai tā ir ??
Bralitis, 21.aprīlis 2016, 09:50
[...]
Ja zāģis netiek ilgstoši lietots, degvielu ieteicams izliet no bākas. Tad zāģis jāiedarbina un jāļauj tam darboties līdz tiek izlietota tvertnē atlikusī degviela. Karburatora detaļas nepaliks saskarē ar degvielu, kā arī nezaudēs savas funkcijas.
[...]