Laivas un to motori

Man ir Outland Arrow 500 7-to sezonu. Esmu velcējis 9 stundas no vietas,,,nekāda vaina. AKB Mombat Semi Traction 115Ah (laiva 3m)
Vienīgi, ja laiva kazanka ??? viņai paliela *bura* vai vilks ???
30.maijs 2016, 20:19 | links
 
Sveiki,


Vai kādam ir bijusi pieredze ar lētajiem elektromotoriem ? Vai ir jēga pirkt vai labāk uzreiz meklēt lietotu Minn Kota ? Doma ir uzlikt laivai kā drošības variantu, ja nu kas gadās ar benzīna motoru. Pa brīvdienām iebraucu tīklā un nonācu līdz šādai domai :D Jo iespējams, ka nekad viņu neizmantošu, bet liekas, ka vajag. Lai ir ar ko krastā tikt, ja nu kas notiek.
30.maijs 2016, 19:35 | links
 
Kāds, kuram ir Казанка-М varētu ieteikt uz kādu motoru skatīties 10 - 15 - 20 zs ? Tā kā ar motoru nav bijusi nekāda saskarsme- kāds laivu motoriem vispār ir degvielas patēriņš?

klops_G, 25.maijs 2016, 16:33

Šai laivai 25ZS ir max. Labāk mazāk par 20 ZS neliec. Ēd (20ZS) ap 1l/10km, bet atkarīgs no pulkākiem apstākļiem, t.sk no glises. Bez glises ēdīs vairāk. 10ZS točno par mazu. Un 15ZS un 20ZS cenā starpība minimāla (jauniem, jo nereti tie ir praktiski vienādi, tikain 15ZS ir ar jaudas ierobežotājiem). Tā kā ņem 20ZS.
Tāds vidējs rēķins 1ZS izceļ - 30kg. 20ZS vajadzētu izcelt ap 600kg. Rēķini - laivas svars (145kg), 2 vīri (normāli) ap 200kg, mantas + pričendāļi - 60kg. Kopā ap 400kg sanāks. Tā kā 20 ZS pavilks arī 3 večus.

doks1959

doks1959, 30.maijs 2016, 10:43


Paldies par padomu! ;) Doma aptuveni tāda pati bija, ka 10zs varētu būt par mazu, bet tieši cenas dēļ starp 15 un 20zs izvēlēle krīt uz jaudīgāko- rezerve nekad nenāk par ļaunu + nav visu laiku jau jāmauc ar ''pilnu ručku''.
30.maijs 2016, 13:34 | links
 
To Martins85
A šim motoram nav arī termostats? Ja nu ciet. Tad 4t ir ar vārsti, kam ir noteiktas spraugas. Vēl jau temp. ceļ aizdedzes moments, bet iespējams, ka šiem motorīšiem tas i neregulējas....
30.maijs 2016, 11:20 | links
 
Kāds, kuram ir Казанка-М varētu ieteikt uz kādu motoru skatīties 10 - 15 - 20 zs ? Tā kā ar motoru nav bijusi nekāda saskarsme- kāds laivu motoriem vispār ir degvielas patēriņš?

klops_G, 25.maijs 2016, 16:33


Šai laivai 25ZS ir max. Labāk mazāk par 20 ZS neliec. Ēd (20ZS) ap 1l/10km, bet atkarīgs no pulkākiem apstākļiem, t.sk no glises. Bez glises ēdīs vairāk. 10ZS točno par mazu. Un 15ZS un 20ZS cenā starpība minimāla (jauniem, jo nereti tie ir praktiski vienādi, tikain 15ZS ir ar jaudas ierobežotājiem). Tā kā ņem 20ZS.
Tāds vidējs rēķins 1ZS izceļ - 30kg. 20ZS vajadzētu izcelt ap 600kg. Rēķini - laivas svars (145kg), 2 vīri (normāli) ap 200kg, mantas + pričendāļi - 60kg. Kopā ap 400kg sanāks. Tā kā 20 ZS pavilks arī 3 večus.

doks1959
30.maijs 2016, 10:43 | links
 
Bushmans, paldies.
1. Dzesēšanas sistēma pārbaudīta- strādā atbilstoši
2. Bukse izkusa nepilnas 10min pēc ielaišanas ūdenī, braucot lēni
3-4 Par šiem liels paldies, noteikti ņemšu vērā, pieļauju, ka bukse vairs nekusīs.

Īstenībā, vairāk uztrauc tas, ka motors tā sācis uzvesties un pārkarst, un nesaprotu cēloni. Nedaudz bail, ja veicot izmaiņas- buksei palielinot augstāku kušanas T, nenodarīšu vēl lielāku skādi motoram, ja tas turpinās pārkarst?
30.maijs 2016, 09:57 | links
 
.. motors pārkarst, loģiski būtu : 1. jāskatās vai nav ciet kādi dzeses kanāli (arī, ja ūdeni pumpē).
2.Pārslodze (laivas masa un gasēšanas paradumi).
3. Izvirpot, to buksi no ftoroplasta, ja divi iepriekšējie - čikiniekā :)
4. Mazāk nozīmīgi, bet tomēr - iesmērēt ar ziedi, kas tur lielākas temperatūras un nepārvilkt, lai nav tik ciešš kontakts.
30.maijs 2016, 08:13 | links
 
Iespējams, kāds zin atbildi...
Jau 5gadus lietoju yamaha 5zs motoru, apkopes veiktas kā noteicis ražotājs, degviela tikai 98. Pagājušā gadā novembrī noslēdzot sezonu, sakusa plastmasas bukse, kas atrodas motora kājas augšpusē, protams nomainīju pie dīlera.
Šogad nomainītā bukse sakusa jau 5x izbraucot, īsti nesaprotu, ko daru nepareizi, ceru ka kāds varēs palīdzēt ar sakarīgu padomu..

martins85, 29.maijs 2016, 20:43

mainot servisā neradās jautājiens par kušanas iemesliem?
29.maijs 2016, 23:50 | links
 
Iespējams, kāds zin atbildi...
Jau 5gadus lietoju yamaha 5zs motoru, apkopes veiktas kā noteicis ražotājs, degviela tikai 98. Pagājušā gadā novembrī noslēdzot sezonu, sakusa plastmasas bukse, kas atrodas motora kājas augšpusē, protams nomainīju pie dīlera.
Šogad nomainītā bukse sakusa jau 5x izbraucot, īsti nesaprotu, ko daru nepareizi, ceru ka kāds varēs palīdzēt ar sakarīgu padomu..
29.maijs 2016, 20:43 | links
 
Nevienas konkrētas atbildes cilvēkam uz KONKRĒTU jautājumu. @-DZ-@, Tu būtu vismaz pierakstījis konkrētāku informāciju: Tavs motors? pēkšņi tā sāka uzvesties? remontēji reduktoru? mainīji ūdenssūkni? utt. Kāds Tavs jautājums, tādas arī atbildes :))
28.maijs 2016, 20:22 | links
 
motors pa vidu glaabšanas rinķim!
28.maijs 2016, 20:06 | links
 
Sveiki vīri varbūt kāds zina kas par vainu mercury 20 4t slēdzot ātrumu uz priekšu ieslēdzās atpakaļgaitā slēdzot atpakaļgaitā iet uz priekšu.

@-DZ-@, 26.maijs 2016, 22:58

Nu kur var uzdot tik vieglus jautājumus! Te taču nav bērnudārzs, bet nopietnu vīru runāšana. Apgriez motoru uz otru pusi un vīlē vesels!

gandijs, 27.maijs 2016, 10:38


Tas motors ir laivai priekšā vai aizmugurē?
27.maijs 2016, 11:07 | links
 
Sveiki vīri varbūt kāds zina kas par vainu mercury 20 4t slēdzot ātrumu uz priekšu ieslēdzās atpakaļgaitā slēdzot atpakaļgaitā iet uz priekšu.

@-DZ-@, 26.maijs 2016, 22:58


Nu kur var uzdot tik vieglus jautājumus! Te taču nav bērnudārzs, bet nopietnu vīru runāšana. Apgriez motoru uz otru pusi un vīlē vesels!
27.maijs 2016, 10:38 | links
 
Sveiki vīri varbūt kāds zina kas par vainu mercury 20 4t slēdzot ātrumu uz priekšu ieslēdzās atpakaļgaitā slēdzot atpakaļgaitā iet uz priekšu.
26.maijs 2016, 22:58 | links
 
... ja laivas garums nepārsniedz 4 metrus. Noteikumu tabulas 2. piezīme.
26.maijs 2016, 21:42 | links
 
airu laivai riņķi nevajag!
26.maijs 2016, 21:13 | links
 
Tā iet, ka pērk pirmo ko ierauga...
25.maijs 2016, 18:04 | links
 
Nu jā, es jau cēneri atdevu par aptieciņu. Viss mīļā miera labad...

skiperis, 24.maijs 2016, 19:53


Esi pārmaksājis pa aptieciņu Maksimā 6 eiri ar gribēju nopirkt bet iztikšu!:)
25.maijs 2016, 18:01 | links
 
Vīri, protams, ka motorlaivai viennozīmīgi riņķis ir obligāts, bet jautājums bija par AIRU laivu...
25.maijs 2016, 17:17 | links
 
neesmu spechuks, bet tohatsu raksta 123cm3 un suzuki 138cm3 starpiiba itkaa ir

Laivu motoru veči iesakat kas labaaks hotatsu vai suzuki 5hp?

romka11, 25.maijs 2016, 00:29

5hp ir 5hp gan vienam, gan otram. Viens tādu jaudu dabū no 123cm3, otrs no 138cm3. Droši vien, ja papētīsi datu lapas, tad atradīsi arī pie kādiem apgriezieniem tas notiek, t.i. tam ar mazāko tilpumu vajadzētu tādu jaudu dabūt pie lielākiem apgriezieniem.

Tīri teorētiski "labāks" ir ar lielāku motora tilpumu, jo tam, lai dabūtu noteiktu jaudu vajadzēs mazāk "pukšķus", līdz ar to viņš mazāk nodils. Praktiski nekāda starpība laivas ātrumā un degvielas patēriņā nebūs.

Lai saprastu kurš "labāks", drīzāk būtu jāskatās cena/atlaides, servisa pieejamība u.c. lietas.

daddy_j, 25.maijs 2016, 10:20


daddy_j es Jūs drusku papildināšu. Visiem ražotājiem ja tas atmosfēras dzinēja maksimums kubatūra praktiski sakrīt.
Visa starpība ir cena, tas ir ražotāja mārketinga triks pārdot vienu un to pašu dzinēju dažādās cenās. Ražotājs samazinot izmaksas savu produktu unificē izmainot pāris detaļas un sortiments kļūst lielāks, ja par piemēru ņemt suzuki DF4-5-6 darba tilpums 138cm3, tie ir pilnīgi vienādi dzinēji, atšķiras karburatora droseļvārsta ieplūdes caurums un ieplūdes kolektors, īsāk sākot regulējas gaisa un degvielas apjoms mainot diametru.
Cits ražotājs klāt izmaina elektroniku kas ierobežo apgriezienus, var izmainīt izplūdes sistēmu variantu daudz, kā to patērētājam iepūst.

Ar cieņu.
25.maijs 2016, 17:04 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager