Laivas un to motori

grus
apkārt daudz pazīstamie kas velcē pat ar 50 zs. Ja negribās velcēt ar pavisam minimāliem apgriezieniem, tad brauc ar tuč tuč lielākiem, iemet kaut spaini ūdenī kas bremzēs, ja gribās advencētāk, tad pie motora pēdas var piemontēt "durtiņas", kuras noloka uz leju un samazina ātrumu. Bet ar 9.8 zs toč nevajadzētu būt problēmām un nekas papildus jāliek nav, īpaši ja 4taktu motors - klusiņām un mierīgi varēsi velcēt.
30.augusts 2016, 13:24 | links
 
Es velcēju ar 90 ZS, nav problēmu.

Ielej biezāku eļļu un nebūs problēmu ar zemiem apgriezieniem
http://latrexlaivas.lv/index.php?route=product/category&path=96_101_111

Labdien!
Ir sacēlies viens jautājums! :D
Ir doma pūslim iegādāt jaunu dzinēju, visticamāk Tohatsu 9,8.
Varbūt kāds var pastāstīt, vai ar šo dzinēju nebūs problēma velcēt? Ir dzirdēts, ka šiem dzinējie netīkot, ja visu dienu pukšķina! To varētu ārstēt ik pa brīdim iedodot ručkā. Esmu dzirdējis,ka lai normāli velcētu nepieciešama arī lēnā dzenskrūve utt. Daži stāsta, ka ar dzinējiem virs 5 kleperspējām vispār nav ieteicams velcēt! Kā tad tur īsti ir? Varbūt kāds kuram ir pieredze varētu nest apgaismību!:)
Jau iepriekš paldies!

grus, 30.augusts 2016, 13:14
30.augusts 2016, 13:20 | links
 
Labdien!
Ir sacēlies viens jautājums! :D
Ir doma pūslim iegādāt jaunu dzinēju, visticamāk Tohatsu 9,8.
Varbūt kāds var pastāstīt, vai ar šo dzinēju nebūs problēma velcēt? Ir dzirdēts, ka šiem dzinējie netīkot, ja visu dienu pukšķina! To varētu ārstēt ik pa brīdim iedodot ručkā. Esmu dzirdējis,ka lai normāli velcētu nepieciešama arī lēnā dzenskrūve utt. Daži stāsta, ka ar dzinējiem virs 5 kleperspējām vispār nav ieteicams velcēt! Kā tad tur īsti ir? Varbūt kāds kuram ir pieredze varētu nest apgaismību!:)
Jau iepriekš paldies!
30.augusts 2016, 13:14 | links
 
Man ir 55zs un diemžēl bez trima, pirku komplektā ar laivu un tā sanāca, jo pirmām kārtām pirku laivu. Krampi vajag baigo, bet izcelt var, ar regulēšanu nav problēmu, manam laikam ir divas pozīcijas :) nākamo pirkšu ar trimu.
29.augusts 2016, 22:09 | links
 
Marti, Ivog, Coplietdraug! Paldies par atbildēm, laikam nav prāta darbs pa laivu dancot lai ar smagu motoru muskuļu tonusu pacelt.
29.augusts 2016, 21:28 | links
 
Mīnusu nav, ir tikai plusi.
Vari regulējot leņķi dabūt optimālo ātrumu un cēlienu.
Vari iebraukt seklās vietās virzoties uz priekšu tik ar pašu dzenskrūves galu.
Trima remonts vairs nav nekāds kosmoss, jebkuras problēmas mērāmas maksimums pāris simtos.

Ja kāds ir lietojos laivas motoru ar elektrisko hidraulisko pacēlāju un bez. Lūdzu, uzrakstiet plusus un mīnusus tīri no praktiskās puses. Varbūt ir motora jauda, no kuras nav jēgas šim papildus aprīkojumam? Līdz šim pie plusiem izdevies pieskaitīt motora leņķa regulēšanu braukšanas laikā, pie mīnusiem, sastopoties ar šķērsli (nogrimis baļķis, akmens seklumā, sēklis) motora kāja neamortizējās (nekustas), jo savienota ar hidrauliku, attiecīgi bojājumi lielāki + ilgtermiņā vēl viena lieta, kuru jāremontē. Ir vēlme saprast šī papildus aprīkojuma lietderību.

close24, 29.augusts 2016, 20:51
29.augusts 2016, 21:18 | links
 
Jā, nepieminēju - man laiva ir Progres-4 un motors Mercury 50 zs divtaktu. Kas attiecas uz uzbraukšanu šķērslim, tad nav starpības - arī motors ar rokas hidraulisko trimu tāpat augšā nepacelsies.
29.augusts 2016, 21:04 | links
 
Ja kāds ir lietojos laivas motoru ar elektrisko hidraulisko pacēlāju un bez. Lūdzu, uzrakstiet plusus un mīnusus tīri no praktiskās puses. Varbūt ir motora jauda, no kuras nav jēgas šim papildus aprīkojumam? Līdz šim pie plusiem izdevies pieskaitīt motora leņķa regulēšanu braukšanas laikā, pie mīnusiem, sastopoties ar šķērsli (nogrimis baļķis, akmens seklumā, sēklis) motora kāja neamortizējās (nekustas), jo savienota ar hidrauliku, attiecīgi bojājumi lielāki + ilgtermiņā vēl viena lieta, kuru jāremontē. Ir vēlme saprast šī papildus aprīkojuma lietderību.

close24, 29.augusts 2016, 20:51


Izteikšu savu viedokli, kā 50 zs motora lietotājs, kuram nav elektro trima. Sanāk ka jācitē klasiķis "Да будет проклят тот день..."
Jā, pirku lietotu un tajā laikā par motoriem zināju maz, nepievērsu uzmanību. Šodien tā būtu lieta, uz ko skatītos pirmām kārtām. Īsāk sakot "must have", ja motoram ir tālvadība. Iedomājies, es ielaižu laivu ūdenī, kātoju uz pakaļgalu, ar roku ieregulēju piemērotu leņķi seklumam. Tad izbraucu dziļumā, apturu laivu, atkal kātoju uz pakaļgalu lai saregulētu vajadzīgo leņķi. Leņķis ir atkarīgs no cilvēku skaita laivā un svara vispār, attiecīgi reizēm ar pirmo reizi var nesanākt uz aci saregulēt un tad procedūra jāatkārto. Murgs!
29.augusts 2016, 21:01 | links
 
close24
20nieku vēl vari samērā viegli pacelt ar roku, sākot ar 30nieku jau vajadzēs būs spēcīgam vīram ar krampi ;)
Liekas, ka tagad sākot ar 40zs 4taktnieki nemaz bez hidraulikas nav. Un sākot ar 40zs tie ir tikai ar garo kāju.
29.augusts 2016, 20:58 | links
 
Ja kāds ir lietojos laivas motoru ar elektrisko hidraulisko pacēlāju un bez. Lūdzu, uzrakstiet plusus un mīnusus tīri no praktiskās puses. Varbūt ir motora jauda, no kuras nav jēgas šim papildus aprīkojumam? Līdz šim pie plusiem izdevies pieskaitīt motora leņķa regulēšanu braukšanas laikā, pie mīnusiem, sastopoties ar šķērsli (nogrimis baļķis, akmens seklumā, sēklis) motora kāja neamortizējās (nekustas), jo savienota ar hidrauliku, attiecīgi bojājumi lielāki + ilgtermiņā vēl viena lieta, kuru jāremontē. Ir vēlme saprast šī papildus aprīkojuma lietderību.
29.augusts 2016, 20:51 | links
 
.. :) bet par to *iespārdīšanu* runājot - ,,katrā otrajā tēmā : ko sakat par spoli, ko sakat par tādu un tādu kātu, ko sakat par laivu.... nu tak cilēk,,varētu uzrakstīt bik plašāk : kuros ūdeņos pārsvarā, kādā sastāvā, mērķa zivs utt..da galu galā rocība !
Atkristu daudz komentāru!
Nu piemēram es nevaru nolikt kuģošanas tiesības, jo neatšķiru krāsas,,,,loģisku, ka manu motoru un attiecīgi laivas lielums ir līdz atļautajam! Copēju savā tuvākajā Lielupes teritorijā,jo nepatīk braukāt apkārt,, Mērķa zivis, līdaks, žanis ,breksis...tapē neaizraujos ar smalkiem rīkiem. Naudiņu ir tik cik ir, jābaro ģimene,, tapē hobijā lieku tik cik varu atļauties, nemēģinot uzlekt augstāk par pakaļgalu ....šie un vēl citi jautājieni!
Un protams vēl vesela čupa jautājumu tjipa : iesakiet sistēmu*uz dzīvo* līdakai !!!!
29.augusts 2016, 20:09 | links
 
Lietoju PARSUN 5 BMS, pirku jaunu latos, tad bija 550Ls, nekadu probleeemu, lec labi, neviens remonts pagaidaam nav bijis, pa lielam :) Nu pa triiis gadiem tagad atskruuveejaas skruuuve, nosliicinaaaju aatruma paarsleegu, pasuutiijiju paarsleedzeeju ar skruuuvi 22 eiriki...
29.augusts 2016, 20:05 | links
 
.. :) es ar reiz, sēdēdams ar grunteni (šovasar) pusstundas garumā vēroju, kā divi vīreļi laivā kurbulēja Yamaxu 2.5hp. Daudz lamu vārdu un draudu noslīcināt to sūdu...kamēr beigās viens iedomājās otram *raustītājam* pārliecināties vai krāniņš vaļā :))))),,,jo pirms tam tak esot attaisijis:)
..aizgāja,,,bet vēl ilgi varēja dzirdēt viņu klaigāšanu!
..arī tā gadās !..jo tas tak *japānis*viņam jāiet :)
..es ar copēju 2-3x mēnesī !
..ne asakas!
29.augusts 2016, 19:48 | links
 
reāli zinu 3 cilvēkus, kuri ar parsuniem nobrauca pussezonu un laimīgi tika vaļā...ar viņiem tiešām reāli ir tā, ka brauc tik tālu cik esi gatavs airēt atpakaļ...tā esmu braucis vilkt čali no mola līdz sarkandaugavai...jo gluži vnk nevar palaist, noraustījies līdz nemaņai. PIebraucām krastā, pamēģināja uzraut un tad ar kādu 10 rāvienu aizgāja. Citreiz uznāk un uz maziem pagriezieniem vnk slāpst nost, da problēmas viņiem bija vairāk kā saprašanas...viens sapsihojās un gandrīz nenolaida uz grunti.

arvis_an, 29.augusts 2016, 15:17

Paldies par info! Ņemšu tomēr kādu japāni.
29.augusts 2016, 19:33 | links
 
ivog > ..nu vispār jau tālu no ta nav :) jo brendu autoražotāji (pašlaik nerunāju par pasūtījuma modeļiem, bet par konvejiera autiņiem),,,nu dikti *izlaidušies* uz iepriekšējā gadsimta beigās, nopelnītiem *lauriem* ! :)

..bet runājam tak par parsun motoriem :)
Ja cilēks par 500 naudām grib preci, līdzvērtīgu 3000 naudām,,, nu ko,,,nu neko :)



Vienmēr iespārda jautājumi:...ko sakat par.... ???
Nu tak cilēk, atbildi vispirms paC sev : ..ko ceri/gribi no tās preces !! :)
Man ķīniešu zālespļāveja motors 3.5hp uzlikts uz evinruda 2.3 kājas...un viss, ko es no tā *rupuča* gribēju - notiek! Lec uz 1-2 (silts, auksts), pateriņš 0.6L 4.5 stundās, velcei (ko ari gribēju - ideāli :) Jā, atruma nav, bet to es no viņa negaidiju, arī būvējot !
...ta kkā :)

bushmans, 29.augusts 2016, 15:16


Nezinu, kas Tevi spārda vai nē, bet, manuprāt adekvāts jautājums, ja interesē lietotāju atziņas, nevis klausīties pārdevēja murgos, kuram jāpilda budžets. Ārzmeju saitos arī labas atsauksmes. Krievu forumos 50/50. Runājot par naudām - katram savas prioritātes. Es braucu uz copi 2-3x mēnesī, tāpēc neredzu iemeslu pirkt motoru par 4. cipariem. Beigās tomēr sliecos piemest klāt un paņemt japāni. Skopais var maksāt divreiz, bet paldies arī par Tavu viedokli
29.augusts 2016, 19:32 | links
 
reāli zinu 3 cilvēkus, kuri ar parsuniem nobrauca pussezonu un laimīgi tika vaļā...ar viņiem tiešām reāli ir tā, ka brauc tik tālu cik esi gatavs airēt atpakaļ...tā esmu braucis vilkt čali no mola līdz sarkandaugavai...jo gluži vnk nevar palaist, noraustījies līdz nemaņai. PIebraucām krastā, pamēģināja uzraut un tad ar kādu 10 rāvienu aizgāja. Citreiz uznāk un uz maziem pagriezieniem vnk slāpst nost, da problēmas viņiem bija vairāk kā saprašanas...viens sapsihojās un gandrīz nenolaida uz grunti.
29.augusts 2016, 15:17 | links
 
ivog > ..nu vispār jau tālu no ta nav :) jo brendu autoražotāji (pašlaik nerunāju par pasūtījuma modeļiem, bet par konvejiera autiņiem),,,nu dikti *izlaidušies* uz iepriekšējā gadsimta beigās, nopelnītiem *lauriem* ! :)

..bet runājam tak par parsun motoriem :)
Ja cilēks par 500 naudām grib preci, līdzvērtīgu 3000 naudām,,, nu ko,,,nu neko :)

Vienmēr iespārda jautājumi:...ko sakat par.... ???
Nu tak cilēk, atbildi vispirms paC sev : ..ko ceri/gribi no tās preces !! :)
Man ķīniešu zālespļāveja motors 3.5hp uzlikts uz evinruda 2.3 kājas...un viss, ko es no tā *rupuča* gribēju - notiek! Lec uz 1-2 (silts, auksts), pateriņš 0.6L 4.5 stundās, velcei (ko ari gribēju - ideāli :) Jā, atruma nav, bet to es no viņa negaidiju, arī būvējot !
...ta kkā :)
29.augusts 2016, 15:16 | links
 
Iesakiet lūdzu meistaru, servisu motora remontam. Motors divtaktu, 50zs, evinrude, būtu jauki Rīgai vidzemes pusē. Laikam starteris nobeidzās :)

janiszilvers, 28.augusts 2016, 19:15
Simptomi? Varbūt vienkārši solenoīdam kontakti apdeguši. Ja tā tad būs daudz lētāk pašam nomainīt. Tie remontētāji maz, konkurences nav un prasa reālu kosmosu par darbu.

Griežot aizdedzi motora apvidū skaņa kā spraksk vai vispār nav skaņa , vārdu sakot strāva netiek lidz starterim, pa vidu ir kaut kāds relejs, pagaidām vainoju viņu

ivog, 29.augusts 2016, 14:57
29.augusts 2016, 15:16 | links
 
Iesakiet lūdzu meistaru, servisu motora remontam. Motors divtaktu, 50zs, evinrude, būtu jauki Rīgai vidzemes pusē. Laikam starteris nobeidzās :)

janiszilvers, 28.augusts 2016, 19:15

Simptomi? Varbūt vienkārši solenoīdam kontakti apdeguši. Ja tā tad būs daudz lētāk pašam nomainīt. Tie remontētāji maz, konkurences nav un prasa reālu kosmosu par darbu.
29.augusts 2016, 14:57 | links
 
.. normāls motors,,tak atceramies, kā apņirdza KIA un Hundaj-us, kad viņi nāca mūsu tirgū :)

bushmans, 28.augusts 2016, 10:20

Un? Vai tad tagad viņi pēķšņi tiek uzskatīti par līdzvētīgiem Audi un BMW?
29.augusts 2016, 14:56 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager