Laivas un to motori

Izlasīju šajā tēmā tik daudz ierakstu cik spēju, visu nejaudāju :) Tātad, man daži vienkārši jautājumi:

1) Kādas atsauksmes par DULKAN D 290 DL? Es saprotu, ka lielāka būtu foršāk, bet tomēr cena diezgan atšķiras no DULKAN D 345.
2) Vai MERCURY F2.5M der velcei?
3) Un šāds komplekts būs ok, ja copēju pamatā viens un reti kad divatā? Ūdeņi - Daugava aiz Rīgas HES un Ķīsis.
1.septembris 2016, 19:14 | links
 
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/engines/ipmfi.html

teleskopiskais rokturis aš 2x pieminēts,,,tik pēc manas sapratnes - teleskopisks ir : normālais darba stāvolis un izstiepjams garāks, pēc vajadzības !
..šim modelim ir (pareizāk teikt - nav) un izlec tos apm. 15 cm ! :)
..ko ?
1.septembris 2016, 18:13 | links
 
... :) nav, ko ar motoriem māžoties !
uzreiz vaig ņemt *4-taktu laivu* !

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/engines/jdebo.html

bushmans, 1.septembris 2016, 12:42



:)) ... labs!
1.septembris 2016, 12:46 | links
 
... :) nav, ko ar motoriem māžoties !
uzreiz vaig ņemt *4-taktu laivu* !

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/engines/jdebo.html
1.septembris 2016, 12:42 | links
 
Paldies kolēģi par padomiem.

ivog - Esmu domājis par 15-20 hp dzinēju, taču tieši dzinēja svars mani biedē, t.i.vismaz 1/2 centners. 9.8 hp tomēr pa kādiem 15 kg vieglāks un kad nodzīvots vairāk kā pusgadsimts, tad ar katru gadu ar vien vairāk, katrs lieks kilograms ir svarīgs. :D
31.augusts 2016, 14:02 | links
 
doks1959.. oki, normāla atbilde!

..nevis: sūds, ķīnietis arī afrikā ķīnietis utt!

Man čomam, 15-nieks otro sezonu, neviena slikta vārda,,,ja man būtu Yamaha, varētu domāt, ka kauns,,, :) tapē ticu !
31.augusts 2016, 13:48 | links
 
doks1959 > ..insanti, kas bija par problēmām (konkreti) ? Un kā Tu viņas uz ūdens risināji,, vai pārgāji uz airiem un ko tad mājās viņam dariji ?

bushmans, 29.augusts 2016, 14:46


Bija gan airi jālieto, gan dažkārt elektromotoru vadāju līdzi. Pats tikai tīrīju un mainīju sveces. Maz gan ko tas deva. Mana saprašana, ka tur ķeza ar karburatoru-adata iestrēgst. Kaut gan neesmu pārliecināts. Pamatā vedu uz Krasta ielas (China - bike veikalu) un tie sūtīja uz Daugavpili, kur ir serviss (10-14 dienas). Reizes 5-6 tur pabija. Pēc aizvešanas zvans-viss esot O.K.(tāpēc doma par karburatoru, vedot atkratījās), bet pēc pārvešanas pirmā copē atkal slāpst nost. Krievu saitos var apskatīt - tur veči parāda virkni iemeslu kāpēc tāds čakars. Kam poņa motoros un jūt patiesu gandarījumu ķimerējoties, tad šis motors - Parsun 5HP (par citiem Parsuniem nav pieredze) būs kā reize.
31.augusts 2016, 13:39 | links
 
Labvakar!

Ko varat pateikt par parsun motoriem? Interesētu jaunākas atsauksmes no īpašniekiem. Forumā lasu gan sliktas, gan labas atsauksmes. Doma par jauna iegādi, nevis lietota.

pienef, 27.augusts 2016, 23:04


No man paziņām diviem PARSUN dzinēji
Pirmais paņēmis šogad 9.8 HP pagaidām nesūdzas.
Otram puikam 2.5 HP jau trīs gadus, jau pirmajā sezonā pārstāja lekt jo pazuda kompresija, nomainīja gredzenus uz YAMAHA, tagad iet.

Ar cieņu.
31.augusts 2016, 12:55 | links
 
 
Man ķīniešu zālespļāveja motors 3.5hp uzlikts uz evinruda 2.3 kājas...un viss, ko es no tā *rupuča* gribēju - notiek! Lec uz 1-2 (silts, auksts), pateriņš 0.6L 4.5 stundās, velcei (ko ari gribēju - ideāli :) Jā, atruma nav, bet to es no viņa negaidiju, arī būvējot !
...ta kkā :)

bushmans, 29.augusts 2016, 15:16


Jūs gan esat pacietīgs Džeks, izturēt 4.5 stundas zāles pļāvēja pukstēšanu pie auss, apsveicams entuziasms.
Ieliktu albumā tā monstra foto.

Ar cieņu.
31.augusts 2016, 12:40 | links
 
Labdien!
Ir sacēlies viens jautājums! :D
Ir doma pūslim iegādāt jaunu dzinēju, visticamāk Tohatsu 9,8.


Manuprāt prātīgāk ir ņemt 20 hp, ja jaunu veikalā, jo cenas starpība ir salīdzinoši neliela, svars arī praktiski tas pats, bet jaudas tomēr 2x vairāk.
30.augusts 2016, 19:05 | links
 
Mēs velcējam ar 115hp 3-5km/st pa jūru līdz pat 6 stundām no vietas un nekādu problēmu.
30.augusts 2016, 18:27 | links
 
tev nevajag vieglāk, tev vajag vairāk

parasti jau visiem 4T dzinējiem nepatīk tukšgaitas un mazie apgriezieni, jo dzīvo eļļas pusbadā. Un dzesējas ar švakāk. :) drīzāk es teiktu, ka vajag šķidrāku eļļu liet, lai eļļas sūknim būtu vieglāk pumpēt. kaut ko no 0w40 repertuāra.

Nejaanis, 30.augusts 2016, 15:52
30.augusts 2016, 17:11 | links
 
.. sorry, izrādās *lielajiem* motoriem (paložņāju, palasiju) ir termostats,,tātad - vēsais motors : atkrīt !
30.augusts 2016, 16:59 | links
 
kkas > un argumenti vismaz īsi ?

..man akal piedomājot pie tēmas - 4T dzinējs un mazie apgriezieni ! Šķiet, ka motors nepietiekoši uzsilst un strādā vēss,,ar visām no tā izrietošajām !
Izeja varētu būt samazināt dzesējošā ūdens caurplūdi !
30.augusts 2016, 16:46 | links
 
parasti jau visiem 4T dzinējiem nepatīk tukšgaitas un mazie apgriezieni, jo dzīvo eļļas pusbadā. Un dzesējas ar švakāk. :) drīzāk es teiktu, ka vajag šķidrāku eļļu liet, lai eļļas sūknim būtu vieglāk pumpēt. kaut ko no 0w40 repertuāra.

Nejaanis, 30.augusts 2016, 15:52

muļķības. un iemācies eļļas.
30.augusts 2016, 16:33 | links
 
parasti jau visiem 4T dzinējiem nepatīk tukšgaitas un mazie apgriezieni, jo dzīvo eļļas pusbadā. Un dzesējas ar švakāk. :) drīzāk es teiktu, ka vajag šķidrāku eļļu liet, lai eļļas sūknim būtu vieglāk pumpēt. kaut ko no 0w40 repertuāra.

Nejaanis, 30.augusts 2016, 15:52

muļķības. un iemācies eļļas.
30.augusts 2016, 16:33 | links
 
parasti jau visiem 4T dzinējiem nepatīk tukšgaitas un mazie apgriezieni, jo dzīvo eļļas pusbadā. Un dzesējas ar švakāk. :) drīzāk es teiktu, ka vajag šķidrāku eļļu liet, lai eļļas sūknim būtu vieglāk pumpēt. kaut ko no 0w40 repertuāra.
30.augusts 2016, 15:52 | links
 
3-5 km/h ir ok, ja dziļāks par 4 m var uzdot gāzi.
30.augusts 2016, 15:52 | links
 
Es ar velcēju ar 50zs, nekādu problēmu, ātrums zemākais no 4-5km/h.
30.augusts 2016, 14:34 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager