Kā jūs tīrāt piepūšamās laivas ar cieto grīdu. Kādu laiku neārdu ārā laivu un pēc pāris copes reizēm visi stūri ar smiltīm.
26.septembris 2016, 12:18 | links
Tā ir Mercury 5 un 6zs atšķiras tikai ar karburātoru. Karburātoru no 6zs ir iespējams iegādāties pie Mercury dīlera Laivu centrs Krasta ielā 5. Šobrīd ir uz vietas.
ginca, 25.septembris 2016, 22:08
Lietuvā ar 10 zs motoru var braukt bez reģistrācijas.
Viņi pērk jaunu 9,9 SUZUKI, nomaina vadības bloku un iegūst SUZUKI 20 zs
coplietdraug, 26.septembris 2016, 09:04
Tā ir Mercury 5 un 6zs atšķiras tikai ar karburātoru. Karburātoru no 6zs ir iespējams iegādāties pie Mercury dīlera Laivu centrs Krasta ielā 5. Šobrīd ir uz vietas.
ginca, 25.septembris 2016, 22:08
Resurs var būt ar samazinās, bet nedomāju, kas tas varētu būt būtisks.
Vot savulaik man Rolis uz jaudas stenda manam pirmajam golfiņam priekš sporta no kaut kāiem 80 ar kapeikām pacēla jaudu par gandrīz 20 zirgiem, vot tur piekrītu, tur resurs biku saruka, jo sevišķi tā pēc, ka dzinu es to auto līdz tahometra bulta atdūras.
Bet kā tad ir ar to mercury 5 hp?
Fishmens, 25.septembris 2016, 21:02
viss ticamāk tā ar dara paceļ dzinēja apgriezienus , tik tāpat kā golfam jāzin maksimums ko drīkst
tataars_, 25.septembris 2016, 21:08
Atvaino, bet...ko pīpē??? :)))
Fishmens, 25.septembris 2016, 21:10
Resurs var būt ar samazinās, bet nedomāju, kas tas varētu būt būtisks.
Vot savulaik man Rolis uz jaudas stenda manam pirmajam golfiņam priekš sporta no kaut kāiem 80 ar kapeikām pacēla jaudu par gandrīz 20 zirgiem, vot tur piekrītu, tur resurs biku saruka, jo sevišķi tā pēc, ka dzinu es to auto līdz tahometra bulta atdūras.
Bet kā tad ir ar to mercury 5 hp?
Fishmens, 25.septembris 2016, 21:02
viss ticamāk tā ar dara paceļ dzinēja apgriezienus , tik tāpat kā golfam jāzin maksimums ko drīkst
tataars_, 25.septembris 2016, 21:08
Resurs var būt ar samazinās, bet nedomāju, kas tas varētu būt būtisks.
Vot savulaik man Rolis uz jaudas stenda manam pirmajam golfiņam priekš sporta no kaut kāiem 80 ar kapeikām pacēla jaudu par gandrīz 20 zirgiem, vot tur piekrītu, tur resurs biku saruka, jo sevišķi tā pēc, ka dzinu es to auto līdz tahometra bulta atdūras.
Bet kā tad ir ar to mercury 5 hp?
Fishmens, 25.septembris 2016, 21:02
Tieši tā vel 25 gadus paskrūvē tos pašus motorus kuriem pirms 25 gadi jau bija 25 gadi.
Mūsdienu dzinējos pats bloks, virzulis un galva ir mazāknoizīmīgā dzinēja daļa.
Vot šitās blēņas gan atstāj bērnudārzam! To, ka ar pareizām motora regulēšanas manipulācijām un papildus aprīkojumiem, tai sk degvielas padevi, var panākt lielāku jaudu, tas pat bērnam skaidrs. Par to pat jautajumu naf!!!
Fishmens, 25.septembris 2016, 20:23
nu tev piekrītu, bet samazinās dzinēja resurs ............ ai nu ko es te iesāku šo diskusiju ,piedod nekā personiska ,iešu paskrūvēšu vēl 25 gadus dzinējus un tad piekāpšu var būt palikšu gudrāks
tataars_, 25.septembris 2016, 20:41
coplietdraug, 25.septembris 2016, 20:56
Vot šitās blēņas gan atstāj bērnudārzam! To, ka ar pareizām motora regulēšanas manipulācijām un papildus aprīkojumiem, tai sk degvielas padevi, var panākt lielāku jaudu, tas pat bērnam skaidrs. Par to pat jautajumu naf!!!
Fishmens, 25.septembris 2016, 20:23
nu tev piekrītu, bet samazinās dzinēja resurs ............ ai nu ko es te iesāku šo diskusiju ,piedod nekā personiska ,iešu paskrūvēšu vēl 25 gadus dzinējus un tad piekāpšu var būt palikšu gudrāks
tataars_, 25.septembris 2016, 20:41
Vot šitās blēņas gan atstāj bērnudārzam! To, ka ar pareizām motora regulēšanas manipulācijām un papildus aprīkojumiem, tai sk degvielas padevi, var panākt lielāku jaudu, tas pat bērnam skaidrs. Par to pat jautajumu naf!!!
Fishmens, 25.septembris 2016, 20:23
Vēl viens jautājums zinātājiem.. Man ir Mercury 5hp 4t motorīts. Vai taisnība, ka 5hp no 6hp atšķiras tik ar karburatoru? Ja tā, vai ir vērts padomāt par karbūža maiņu, lai dabūtu klāt to vienu zirgu? Vai dabūšu biku klāt laivas ātrumu un vai tas neizmaksā vairāk, kā iegùšu labumu no šīs rokādes?
Fishmens, 25.septembris 2016, 17:25