Laivas un to motori

nepieciešams pārkniedēt laivas progress ķīli (pāris vietās smagi korodējis).
Jautājums ar kādām kniedēm to labāk darīt? vai parastās kniedes turēs slodzi un nelaidīs ūdeni?
un kur meklēt paša ķīļa materiālu-profilu.
26.septembris 2016, 11:49 | links
 
Tā ir Mercury 5 un 6zs atšķiras tikai ar karburātoru. Karburātoru no 6zs ir iespējams iegādāties pie Mercury dīlera Laivu centrs Krasta ielā 5. Šobrīd ir uz vietas.

ginca, 25.septembris 2016, 22:08


Plus dzenskrūve.
26.septembris 2016, 11:07 | links
 
Lietuvā ar 10 zs motoru var braukt bez reģistrācijas.
Viņi pērk jaunu 9,9 SUZUKI, nomaina vadības bloku un iegūst SUZUKI 20 zs

coplietdraug, 26.septembris 2016, 09:04


Konkrētāk, kura gada modelis.
Ar cieņu.
26.septembris 2016, 11:04 | links
 
To Ginca
Man liekas ka tur tik ieplūdes kolektors cits un dīze.
26.septembris 2016, 10:17 | links
 
Lietuvā ar 10 zs motoru var braukt bez reģistrācijas.
Viņi pērk jaunu 9,9 SUZUKI, nomaina vadības bloku un iegūst SUZUKI 20 zs
26.septembris 2016, 09:04 | links
 
Tā ir Mercury 5 un 6zs atšķiras tikai ar karburātoru. Karburātoru no 6zs ir iespējams iegādāties pie Mercury dīlera Laivu centrs Krasta ielā 5. Šobrīd ir uz vietas.

ginca, 25.septembris 2016, 22:08


Paldies par info!
Bet vai ir kāda jau līdzīga pieredze? Vai tā rokāde ir to vērts?
26.septembris 2016, 08:59 | links
 
Tā ir Mercury 5 un 6zs atšķiras tikai ar karburātoru. Karburātoru no 6zs ir iespējams iegādāties pie Mercury dīlera Laivu centrs Krasta ielā 5. Šobrīd ir uz vietas.
25.septembris 2016, 22:08 | links
 
Resurs var būt ar samazinās, bet nedomāju, kas tas varētu būt būtisks.
Vot savulaik man Rolis uz jaudas stenda manam pirmajam golfiņam priekš sporta no kaut kāiem 80 ar kapeikām pacēla jaudu par gandrīz 20 zirgiem, vot tur piekrītu, tur resurs biku saruka, jo sevišķi tā pēc, ka dzinu es to auto līdz tahometra bulta atdūras.
Bet kā tad ir ar to mercury 5 hp?

Fishmens, 25.septembris 2016, 21:02

viss ticamāk tā ar dara paceļ dzinēja apgriezienus , tik tāpat kā golfam jāzin maksimums ko drīkst

tataars_, 25.septembris 2016, 21:08

Atvaino, bet...ko pīpē??? :)))

Fishmens, 25.septembris 2016, 21:10


winston bet neesmu līdz šim pamanījis gļukus:) nu varat nepiekrist , bet izmainot aizdedzi, degvielas padevi gaisa padevi zirgus pacelt nevar ,var pacelt griezes momentu bet tie nav zirgi , tad jau var mierīg no 5hp uzkrūvēt 10hp kā viens foruma biedrs rakstīja kad dzelzim nav nozīmes
25.septembris 2016, 21:22 | links
 
Šeit vari izvēlēties sava motora sērijas Nr un salīdzināt ar tādu pašu 6hp - redzēsi kuru detaļu numuri mainās:
http://www.boats.net/parts/search/Merc2/Mercury/parts.html
25.septembris 2016, 21:16 | links
 
Salīdziniet tehniskos datus,kubatūra vienāda-123 cm3,bet max apgriezieni 5zs-4500-5500,6zs-5000-6000. Tātad ar karburatoru nepietiks,jāmaina arī vadības elektronika...
25.septembris 2016, 21:15 | links
 
Resurs var būt ar samazinās, bet nedomāju, kas tas varētu būt būtisks.
Vot savulaik man Rolis uz jaudas stenda manam pirmajam golfiņam priekš sporta no kaut kāiem 80 ar kapeikām pacēla jaudu par gandrīz 20 zirgiem, vot tur piekrītu, tur resurs biku saruka, jo sevišķi tā pēc, ka dzinu es to auto līdz tahometra bulta atdūras.
Bet kā tad ir ar to mercury 5 hp?

Fishmens, 25.septembris 2016, 21:02

viss ticamāk tā ar dara paceļ dzinēja apgriezienus , tik tāpat kā golfam jāzin maksimums ko drīkst

tataars_, 25.septembris 2016, 21:08


Atvaino, bet...ko pīpē??? :)))
25.septembris 2016, 21:10 | links
 
Resurs var būt ar samazinās, bet nedomāju, kas tas varētu būt būtisks.
Vot savulaik man Rolis uz jaudas stenda manam pirmajam golfiņam priekš sporta no kaut kāiem 80 ar kapeikām pacēla jaudu par gandrīz 20 zirgiem, vot tur piekrītu, tur resurs biku saruka, jo sevišķi tā pēc, ka dzinu es to auto līdz tahometra bulta atdūras.
Bet kā tad ir ar to mercury 5 hp?

Fishmens, 25.septembris 2016, 21:02


viss ticamāk tā ar dara paceļ dzinēja apgriezienus , tik tāpat kā golfam jāzin maksimums ko drīkst
25.septembris 2016, 21:08 | links
 
Resurs var būt ar samazinās, bet nedomāju, kas tas varētu būt būtisks.
Vot savulaik man Rolis uz jaudas stenda manam pirmajam golfiņam priekš sporta no kaut kāiem 80 ar kapeikām pacēla jaudu par gandrīz 20 zirgiem, vot tur piekrītu, tur resurs biku saruka, jo sevišķi tā pēc, ka dzinu es to auto līdz tahometra bulta atdūras.
Bet kā tad ir ar to mercury 5 hp?
25.septembris 2016, 21:02 | links
 
Tieši tā vel 25 gadus paskrūvē tos pašus motorus kuriem pirms 25 gadi jau bija 25 gadi.
Mūsdienu dzinējos pats bloks, virzulis un galva ir mazāknoizīmīgā dzinēja daļa.

Vot šitās blēņas gan atstāj bērnudārzam! To, ka ar pareizām motora regulēšanas manipulācijām un papildus aprīkojumiem, tai sk degvielas padevi, var panākt lielāku jaudu, tas pat bērnam skaidrs. Par to pat jautajumu naf!!!

Fishmens, 25.septembris 2016, 20:23

nu tev piekrītu, bet samazinās dzinēja resurs ............ ai nu ko es te iesāku šo diskusiju ,piedod nekā personiska ,iešu paskrūvēšu vēl 25 gadus dzinējus un tad piekāpšu var būt palikšu gudrāks

tataars_, 25.septembris 2016, 20:41

coplietdraug, 25.septembris 2016, 20:56


ak šitā ???????
25.septembris 2016, 21:01 | links
 
Tieši tā vel 25 gadus paskrūvē tos pašus motorus kuriem pirms 25 gadi jau bija 25 gadi.
Mūsdienu dzinējos pats bloks, virzulis un galva ir mazāknoizīmīgā dzinēja daļa.

Vot šitās blēņas gan atstāj bērnudārzam! To, ka ar pareizām motora regulēšanas manipulācijām un papildus aprīkojumiem, tai sk degvielas padevi, var panākt lielāku jaudu, tas pat bērnam skaidrs. Par to pat jautajumu naf!!!

Fishmens, 25.septembris 2016, 20:23

nu tev piekrītu, bet samazinās dzinēja resurs ............ ai nu ko es te iesāku šo diskusiju ,piedod nekā personiska ,iešu paskrūvēšu vēl 25 gadus dzinējus un tad piekāpšu var būt palikšu gudrāks

tataars_, 25.septembris 2016, 20:41
25.septembris 2016, 20:56 | links
 
Vot šitās blēņas gan atstāj bērnudārzam! To, ka ar pareizām motora regulēšanas manipulācijām un papildus aprīkojumiem, tai sk degvielas padevi, var panākt lielāku jaudu, tas pat bērnam skaidrs. Par to pat jautajumu naf!!!

Fishmens, 25.septembris 2016, 20:23


nu tev piekrītu, bet samazinās dzinēja resurs ............ ai nu ko es te iesāku šo diskusiju ,piedod nekā personiska ,iešu paskrūvēšu vēl 25 gadus dzinējus un tad piekāpšu var būt palikšu gudrāks
25.septembris 2016, 20:41 | links
 
Vot šitās blēņas gan atstāj bērnudārzam! To, ka ar pareizām motora regulēšanas manipulācijām un papildus aprīkojumiem, tai sk degvielas padevi, var panākt lielāku jaudu, tas pat bērnam skaidrs. Par to pat jautajumu naf!!!
25.septembris 2016, 20:23 | links
 
Vēl viens jautājums zinātājiem.. Man ir Mercury 5hp 4t motorīts. Vai taisnība, ka 5hp no 6hp atšķiras tik ar karburatoru? Ja tā, vai ir vērts padomāt par karbūža maiņu, lai dabūtu klāt to vienu zirgu? Vai dabūšu biku klāt laivas ātrumu un vai tas neizmaksā vairāk, kā iegùšu labumu no šīs rokādes?

Fishmens, 25.septembris 2016, 17:25


īsais kurs iekšdedzes dzinēja uzbūvē,dzinēja bloks,kloķvārpsta ar klani(bīda virzuli šurpu turpu),virzulis,cilindrs (par kuru šurpu turpu slīd virzulis.cilindra galva (noslēdz cilindru ,mēdz būt ieskrūvēta aizdedzes svece un vēl dažādi loriņi) karburātors (deg maisījuma sagatavošanai un padevei deg kamērā vai cilindrā) .
nu tad padod treknāku degmaisījumu rodas papildus zirgs ????? kur tādu murgu ???
zirgi hp/kw rodās no virzuļa diametra,deg kameras lieluma,kloķvārpstas klaņa gajiena un degmaisījuma summaas
25.septembris 2016, 20:16 | links
 
ko sakat par so?

MinnKota Endura 30Lbs C2
+ http://www.sezona.lv/product/lv/piepusama-laiva-aviks-l-310s/445
25.septembris 2016, 19:59 | links
 
Vēl viens jautājums zinātājiem.. Man ir Mercury 5hp 4t motorīts. Vai taisnība, ka 5hp no 6hp atšķiras tik ar karburatoru? Ja tā, vai ir vērts padomāt par karbūža maiņu, lai dabūtu klāt to vienu zirgu? Vai dabūšu biku klāt laivas ātrumu un vai tas neizmaksā vairāk, kā iegùšu labumu no šīs rokādes?
25.septembris 2016, 17:25 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager