Par LV servisu.
Dragonfly pirkts pie Ginta e-boat. Sanāca ķibele, ātrumā uz viļņa nolūza sonora turētājs no laivas. Attiecīgi tas iekrītot ūdenī izrāva vadu no ehalotes. Visas sastāvdaļas tika atrastas izņemot atslēgu kura fiksē ehalotē šo štekeri. Griezos pie Ginta ar lūgumu palīdzēt sagādāt šo iztrūkstošo detaļu. Bet... vairāk par solījumiem tālāk netikām:( Pazvani vēlāk, atgādini vēlāk...
Pirmā komunikācija bija 2015 gada novembrī. Pēdējā 2016 gada septembrī. Nospļāvos, aptinu ar izoleni un copēju tālāk.
Tajā pašā laikā kolēģim bija problēma ar Humminbird Onix kurš pirkts ārpus LV. Šī problēma (garantijas ietvaros) tika atrisināta pāris nedēļu laikā - atsūtot jaunu ehaloti no ASV:) Protams ka šajā gadījumā bija papildus izdevumi... bet kas ir labāk papildus izdevumi un problēma atrisināta vai neizpildīti solījumi?
kaspars71, 1.decembris 2016, 13:25
Nekads brinums jau nav ka tada attieksme ir pie viniem viniem galvenais noslaukt naudu no cilvekiem un visss
Jo ja paskatas uz vinu cenam tad nu citos veikalos tapati prece ir letaka motoru cenas atskiras pat pa 100€.........
Solijumi japilda.....tas ir milzigs akmens vinu laucina....
Taka ja ko doma pirkt vairakas reizes jaapsver par to vai eboat.lv pirkt ko jo bus sarezgijumu:))))))))