Laivas un to motori

Es, kad interesējos un liku tiesības arī par to satraucos!Starptautiskās tiesības ap 700Euro, laikam tik viena teorija. Bet vai kāds kuģos pa Atlantijas okeānu?:D Mums makšķerniekiem tādas tiesības ,,nav vajadzīgas". Ja sadomās braukt makšķerēt uz Skandināviju- tur laikam sākot no 50zs vajag tiesības, nekādu problēmu ar to nebūs!
Un ja kāds ies likt starptautiskās, ta liks bez validola!
31.janvāris 2017, 19:18 | links
 
Redzi franko - tā, kā dzīvoju Liepājā, tad man aktuālas ir divas ūdenskrātuves. Tas ir Liepājas ezers, kurš pārsvarā vēju ietekmē ir tik sekls, ka to kā Jēzus var šķērsot ar kājām un nav pat ko domāt pa to pārvietoties ar motoru, tad nākas pievērsties jūrai, kur atkal ir neliela problēma ar tiem 3 km, kur nav pietiekams dziļums, lai kādu mencu pameklētu. Ostā arī aizliedza makšķerēt, jo traucējot kuģu satiksmei. Diemžēl jēga makšķerēt ir tur, kur ir zivis. Ja tev ir vienalga, kur makšķerē - varu apsveikt, jo mājās, vannā nav nepieciešama pat makšķernieka karte.
29.janvāris 2017, 19:09 | links
 
guntisp
Vai arī šitādu verķi ( ENKURA TURĒTĀJU.)

21.marts 2010, 22:31 | citēt | ziņot | links
Kur šādu verķi var nopirkt. lai nebūtu pašam jātaisa?
29.janvāris 2017, 10:40 | links
 
 
Kādēļ gan ne tālāk par Abavu? Visu jau viņš pareizi pateica - CSDD izdotās tiesības der tikai LV. Ja gribi ceļot pa citām valstīm, vajadzēs ieguldīt daudz nopietnākos kursos, lai nokārtotu starptautiskās tiesības. Pie tam Latvijas lielākajiem jahtklubiem, kuri rīko apmācības, ir ''spalvaina roka'' satiksmes ministrijā, lai pretendents būtu spiests maksāt bargu naudu par praktiskajām nodarbībām. Lai iegūtu piekrastes tiesības motorlaivai, tev tāpat būs jānoiet 500 jūdzes ar motorjahtu, kuras garums nav mazāks par 10 metriem. Cik maksā motorjahtas īre? Validols ir? ;))
29.janvāris 2017, 09:53 | links
 
Laikam atradu. To, ka var kuģot līdz 3 km no krasta nosaka"Noteikumi par atpūtas kuģu vadītāju apmācību, sertificēšanu un reģistrāciju". 4.1.p. nosaka, ka CSDD var izsniegt vadītāja apliecību motorizēto atpūtas kuģu vadītājiem tikai iekšējiem ūdeņiem un 3 km no krasta līnijas jūrā. Murgs! Sanāk, ka laikam drošāk ir maukt jūrā ar airu laivu vai ar buru laivu, jo šādā gadījumā laikam var kuģot arī tālāk, jo nav nepieciešama vadītāja apliecība.
Visvairāk priecē, ,ka tu cilvēks iemācies navigācijas gudrības, samaksā naudu un saņem vadītāja apliecību, bet kad to saņem ir pārsteigums - to dārgo plastikāta štruntiņu var lietot tikai LV un pat kaimiņu republikās viņš nav derīgs. Kārtējais CSDD bizness, kur kaut ko veidojuši, bet tā arī kārtējo reizi neko nav sakārtojuši. Varbūt arī nav ko mīcīties un arī automašīnu vadītājus sertificēt tikai LV iekšējai lietošanai un ieviest arī kaut kādu starptautisko vadītāja apliecību, kur varētu vēl papildus izveidot skolas un biznesu kā tas ir gadījumā ar kuģošanas līdzekļiem.

tevocis, 28.janvāris 2017, 22:55


Ar tādu spriedelēšanu Tevi pat tālāk par Abavu nevar laist..
29.janvāris 2017, 00:16 | links
 
Laikam atradu. To, ka var kuģot līdz 3 km no krasta nosaka"Noteikumi par atpūtas kuģu vadītāju apmācību, sertificēšanu un reģistrāciju". 4.1.p. nosaka, ka CSDD var izsniegt vadītāja apliecību motorizēto atpūtas kuģu vadītājiem tikai iekšējiem ūdeņiem un 3 km no krasta līnijas jūrā. Murgs! Sanāk, ka laikam drošāk ir maukt jūrā ar airu laivu vai ar buru laivu, jo šādā gadījumā laikam var kuģot arī tālāk, jo nav nepieciešama vadītāja apliecība. Visvairāk priecē, ,ka tu cilvēks iemācies navigācijas gudrības, samaksā naudu un saņem vadītāja apliecību, bet kad to saņem ir pārsteigums - to dārgo plastikāta štruntiņu var lietot tikai LV un pat kaimiņu republikās viņš nav derīgs. Kārtējais CSDD bizness, kur kaut ko veidojuši, bet tā arī kārtējo reizi neko nav sakārtojuši. Varbūt arī nav ko mīcīties un arī automašīnu vadītājus sertificēt tikai LV iekšējai lietošanai un ieviest arī kaut kādu starptautisko vadītāja apliecību, kur varētu vēl papildus izveidot skolas un biznesu kā tas ir gadījumā ar kuģošanas līdzekļiem.

tevocis, 28.janvāris 2017, 22:55
29.janvāris 2017, 00:14 | links
 
Laikam atradu. To, ka var kuģot līdz 3 km no krasta nosaka"Noteikumi par atpūtas kuģu vadītāju apmācību, sertificēšanu un reģistrāciju". 4.1.p. nosaka, ka CSDD var izsniegt vadītāja apliecību motorizēto atpūtas kuģu vadītājiem tikai iekšējiem ūdeņiem un 3 km no krasta līnijas jūrā. Murgs! Sanāk, ka laikam drošāk ir maukt jūrā ar airu laivu vai ar buru laivu, jo šādā gadījumā laikam var kuģot arī tālāk, jo nav nepieciešama vadītāja apliecība. Visvairāk priecē, ,ka tu cilvēks iemācies navigācijas gudrības, samaksā naudu un saņem vadītāja apliecību, bet kad to saņem ir pārsteigums - to dārgo plastikāta štruntiņu var lietot tikai LV un pat kaimiņu republikās viņš nav derīgs. Kārtējais CSDD bizness, kur kaut ko veidojuši, bet tā arī kārtējo reizi neko nav sakārtojuši. Varbūt arī nav ko mīcīties un arī automašīnu vadītājus sertificēt tikai LV iekšējai lietošanai un ieviest arī kaut kādu starptautisko vadītāja apliecību, kur varētu vēl papildus izveidot skolas un biznesu kā tas ir gadījumā ar kuģošanas līdzekļiem.
28.janvāris 2017, 22:55 | links
 
Jautāju tāpēc, ka viens velcētāju kluba biedrs man stāstīja, ka velcējot jūrā tālāk par 3 km no krasta viņš mēdz lietot vairāk kātu nekā atļauts iekšējos ūdeņos. Atbildīgie dienesti viņu pārbaudot jūrā teikuši, ka viņš ir pārkāpējs uz ko atbildējis, ka pēc noteikumiem iekšējie ūdeņi ir 3 km un tādēļ uz viņu neattiecas MN. Pārbaudītāji arī teikuši, ka ir mainīts šis attālums, vai tiks mainīts, jo paši īsti nav zinājuši. Sāku meklēt aktus, kuri to reglamentē un neko neatradu. Tagad vairs nesaprotu vai drīkst ar laivu kuģot līdz šiem 3 km.
28.janvāris 2017, 22:22 | links
 
Tur par tiem ūdeņiem likumdošanā ir tāda putra, ka gandrīz vai visos likumos viens un tas pats atkārtojas, ar starptautiskajiem likumiem tiek it kā tie 3000 m tiek atrunāti, atsaukti, bet pie īstas skaidrības vēl neesmu ticis.
Tāda anarhija likumdošanā, ka jāsēž dienām pie datora un jāskata cauri desmitiem normatīvo aktu, lai noskaidrotu vienu noteikumu par došanos jūrā, laikam var sastapt tikai Latvijā?
28.janvāris 2017, 15:31 | links
 
Tevocis
Līdz šim noteikumi uz iekšējiem ūdeņiem attiecās ari jūrā un līcī 3km no krasta. Pērn stājās spēkā jauni kuģošanas noteikumi. Neesmu vēl iedziļinājies.
http://likumi.lv/ta/id/280190-noteikumi-par-kugosanas-lidzeklu-satiksmi-ieksejos-udenos
28.janvāris 2017, 14:22 | links
 
Esmu dzirdējis, ka ir bijušas, vai gaidāmas izmaiņas par to, ka iespējams ar parasto CSDD atpūtas kuģa vadītāja apliecību varēs kuģot tālāk nekā 3 km no krasta jūrā. Tā kā man ir piemirsies, kurš normatīvais akts to regulē, lūdzu, ja kāds to zin ierakstīt šajā sadaļā. Noteikumi par kuģošanas līdzekļu satiksmi iekšējos ūdeņos attiecas tikai uz ūdeņiem no jūras krasta līnijas uz sauszemes pusi. Arī CSDD mājaslapā vairs neko nevar atrast. Jau ieprikš paldies par atbildi.
28.janvāris 2017, 12:09 | links
 
Sveiki cienītie. Ceru uz jūsu pieredzi.
Tātad esmu nolēmis iegādāties pūsli. Izvēle ir starp Aviks L 330(vieglā versija) un H 310. Vieglā ir tikai par 2kg vieglāka un par 20cm garāka, bet šaurāka par 15cm un balona diametrs arī mazāks par 3cm. Abas ar piepūšamo ķīli un cena praktiski identiska. Kuru tad labāk izvēlēties?
Copēšu gan viens, gan reizēm ar kompanjonu. Daugava, Lielupe un pa retam arī kāds ezers. Motoru likšu 3.5 - 5Hp.

miks30, 27.janvāris 2017, 21:36

H-310, telpa tāda pati, balons lielāks.
27.janvāris 2017, 21:41 | links
 
Sveiki cienītie. Ceru uz jūsu pieredzi.
Tātad esmu nolēmis iegādāties pūsli. Izvēle ir starp Aviks L 330(vieglā versija) un H 310. Vieglā ir tikai par 2kg vieglāka un par 20cm garāka, bet šaurāka par 15cm un balona diametrs arī mazāks par 3cm. Abas ar piepūšamo ķīli un cena praktiski identiska. Kuru tad labāk izvēlēties?
Copēšu gan viens, gan reizēm ar kompanjonu. Daugava, Lielupe un pa retam arī kāds ezers. Motoru likšu 3.5 - 5Hp.
27.janvāris 2017, 21:36 | links
 
Ar šito trancis netiks sabojāts :)

26.janvāris 2017, 07:50 | links
 
Fishmens

Paskatāties šeit, lielāku vai mazāku un ne dārgu laivas motoru.
http://veikals.provento.lv/index.php?route=product/product&;path=191&product_id=467

dictiobacter, 23.janvāris 2017, 20:33



Un šos trimmerus tu sauc par laivas motoriem? Un dažos reklāmas saitos pat par profesionāliem! :)
Var jau būt, ka grāvmalēs krūmus pļaut ar viņiem var, bet nu laivai kā motors. Un vēl par tādu cenu? Labāk pato naudu ir nopirkt lietotu merkūru vai citu kādu brendu, ne kā šito tarkšķi. Esmu redzējis tādus darbībā! Parodija!
23.janvāris 2017, 22:08 | citēt | ziņot | links

Skaties kā es ar savu YAMABISI, jau piektais gads aiziet.

dictiobacter, 23.janvāris 2017, 22:15


Nu bet tas tak ir YAMABISI..!:)
A tie provento trimmeri...braukt jau protams var, un vis ticamāk, ka pat vairāk par vienu sezonu, bet tas izpildījums, trobele un vis pārējais....un pretī cena...nu nafig!
23.janvāris 2017, 22:39 | links
 
Fishmens

Paskatāties šeit, lielāku vai mazāku un ne dārgu laivas motoru.
http://veikals.provento.lv/index.php?route=product/product&path=191&product_id=467

dictiobacter, 23.janvāris 2017, 20:33



Un šos trimmerus tu sauc par laivas motoriem? Un dažos reklāmas saitos pat par profesionāliem! :)
Var jau būt, ka grāvmalēs krūmus pļaut ar viņiem var, bet nu laivai kā motors. Un vēl par tādu cenu? Labāk pato naudu ir nopirkt lietotu merkūru vai citu kādu brendu, ne kā šito tarkšķi. Esmu redzējis tādus darbībā! Parodija!
23.janvāris 2017, 22:08 | citēt | ziņot | links

Skaties kā es ar savu YAMABISI, jau piektais gads aiziet.
23.janvāris 2017, 22:15 | links
 
Paskatāties šeit, lielāku vai mazāku un ne dārgu laivas motoru.
http://veikals.provento.lv/index.php?route=product/product&;path=191&product_id=467

dictiobacter, 23.janvāris 2017, 20:33


Un šos trimmerus tu sauc par laivas motoriem? Un dažos reklāmas saitos pat par profesionāliem! :)
Var jau būt, ka grāvmalēs krūmus pļaut ar viņiem var, bet nu laivai kā motors. Un vēl par tādu cenu? Labāk pato naudu ir nopirkt lietotu merkūru vai citu kādu brendu, ne kā šito tarkšķi. Esmu redzējis tādus darbībā! Parodija!
23.janvāris 2017, 22:08 | links
 
Paskatāties šeit, lielāku vai mazāku un ne dārgu laivas motoru.
http://veikals.provento.lv/index.php?route=product/product&path=191&product_id=467
23.janvāris 2017, 20:33 | links
 
Sveiki, esmu savam 2.85 gumijas avikam motora meklējumos ir kādi ieteikumi vai piedāvājumi, ?! īsti nez cik lielu likt gribas lai divus ar pavilt varetu

Rubas, 22.janvāris 2017, 16:57


Bez laivas uzrādītā pasē motora HP max, ir vēl traņča nestspēja iekš kg. Bet tik mazam pūslim - 2,85m (kā tur divi rumpji, ja vēl vienam 100kg, var sarumēties?Copēt liela prieka tādā nav, ja nu vienīgi uz maiņām) 5 HP noteikti max. bet, ņemot vērā, ka glise nebūs jebkurā gadienā, tad ātrums ar 2,3 vai 2,5HP ar neko diži nemainīsies, kā ar 5HP. Esmu mērījies - es viens 3,00m Hibo(mīkstā piepūšamā grīda) ar 5HP un pretī drusku mazāks Bush (cietā grīda) ar 2,3 HP ar diviem lieliem rumpjiem. Gāja praktiski vienādi - abiem gāze pilnā ručkā. Bet ietekmē pulka faktori.
23.janvāris 2017, 13:47 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager