Laivas un to motori

Ne par laivām un motoriem,bet par doršām un Norgi:doršas tur ir nemaņā un ķerās ari no krasta.Plus vel tas,ka jebkurā vietā vari tikt pie ūdens līnijas.Iekārtojies blakus zivju ceham un tik velc:).Privātīpašums tur savādāk ir iekārtots.
4.februāris 2017, 15:41 | links
 
Attiecīgos laika apstākļos un gadalaikos dorša ir ķerama ari tuvāk krastam.
4.februāris 2017, 11:46 | links
 
Kur problēma to apļecibu nokārtot?
Pie mums ir tik daudz "kreatīvu" cilvēku, ka vajadzētu vēl stingrāk eksāmenā ņemt opā.
Nav mums tās kultūras uz ūdeņiem, nav. Tā kā izpildās lielie kuteri ar beibēm uz klāja- tur visi būtu izrūnāmi ar neasām šķērēm.
4.februāris 2017, 09:51 | links
 
Ar vienu norvēği pļāpāju par copi un laivām. Šis brīnījās par tiesību nepieciešamību LV. Viņiem vispār neko nevajagot.
4.februāris 2017, 07:29 | links
 
Zinu, ka tuvākais, kur laiž liepājnieki mencās ir apmēram 14 kilometri no Liepājas ostas ZR virzienā. Taču ir brīži, kad tā zivs grozās arī pie krasta. Īpaši oktobrī.

tevocis, 3.februāris 2017, 21:45

Es turos atļautajā 3km distancē - copes biedri gan no Goldingenas, gan no Kolkas var apliecināt vienkārši nonstopa kļovu. Stāsts ir vienkāršs - vraks; eholotes rādījumi; piemērota džiga animācija. Tas V-pils rajonā Z vadlīnijas virzienā.
3.februāris 2017, 23:10 | links
 
Skiperis
Pirms izejiet jūrā, pārbaudi vai nav kāda izsekošanas ierīce pie korpusa piekabināta. Ja to nedarīsi, tad nebrīnies, ka pēc laiciņa būšu klāt! :))
3.februāris 2017, 21:48 | links
 
Zinu, ka tuvākais, kur laiž liepājnieki mencās ir apmēram 14 kilometri no Liepājas ostas ZR virzienā. Taču ir brīži, kad tā zivs grozās arī pie krasta. Īpaši oktobrī.
3.februāris 2017, 21:45 | links
 
Nu, protams, ka par tiem stulbajiem 3km te neiet runa. Tur var iet kā patīk un kā pašam ērtāk. Akmensragā vējeņu laikā vīri pāris km airējās iekšā ar 2-metrīgām ''romantikām''. Es domāju, ja gribi atrast mencu, vajadzēs iet tālāk par tiem 3000 metriem. Varbūt Liepājā var mencu atrast arī tuvāk - pačukstēšu - ārējā reidā. Es gan tur esmu copējis tikai vienreiz, bet menca bija. Vairāk grozījos pa Pāvilostu, bet ir doma šogad pārcelties uz vēju pilsētu. Liepājnieki jau mencu atskaites neraksta, kaut arī visi vālē uz ''zābaku'' un velk labus lomus. Ja esi liepājnieks, Tev vajadzētu zināt.
2.februāris 2017, 22:21 | links
 
Skiperi - pastāsti man kādēļ 3 km no krasta ir kaut kas jāzīmē. Visu var redzēt ar savām divām acīm. Ja iet tālāk jūrā - es piekrītu, ka tādā gadījumā var gadīties, ka jāvadās pēc kompasa un jānosaka kustības azimuts pēc tā, jo nav redzami krasta orientieri. Bet ja tu esi pie paša krasta, ko tur zīmēt un rēķināt, cik paralēles no ekvatora līdz krastam? Vai es varbūt kaut ko nesaprotu un pat gadījumā, ja tu redzi savu ostu ir kaut kas katram gadījumam uz laivas sāna jāuzzīmē?
2.februāris 2017, 21:53 | links
 
tevocis. Ir gan jāzīmē un jārēķina kursi, gan jāņem pelengi uz bākām. Un tas viss jāprot atlikt uz jūras kartes un noteikt savu atrašanās vietu. Bez navigācijas uzdevumiem starptautiskās tiesības nedabūt. Tas ir tādēļ, ka pēc tam vairs nav jāliek nekādi eksāmeni lai iegūtu augstākas kategorijas tiesības. Vajag tikai krāt jūras jūdžu cenzus. Bet piekrītu, ka LV šie jautājumi ir galīgi nesakārtoti.
2.februāris 2017, 10:51 | links
 
Tā trīs kilometru josla ir tas pats kas ja satiksmes notiekumos ierakstītu ka virzienā Rīga- Sigulda no 22. km līdz 24.km jābrauc ar 70km/h bet zīmes neliktu. Kā es varu zināt kur ir tie trīs kilometri?
2.februāris 2017, 09:47 | links
 
Visvairāk man patīk CSDD fanātiskā pieeja teorijas eksāmenam, lai iegūtu atpūtas kuģa(laivas) vadītāja tiesības, kur ir jāpārzin dažādas globālas - tādas kā par garumiem un platumiem, cik tie var būt lieli skaitliski, kā nosaka garumu un platumu koordinātu sistēmā un no kura gala ir jāskaita. Kam tas ir vajadzīgs, ja no krasta var attālināties tikai rokas stiepiena attālumā un ja jebkuriem dienestiem nelaimes gadījumā var paziņot palaižot skaļāku purkšķi. Labi, ka nebija jāpārvalda un jāpierāda, ka prot nolasīt mērījumus ar sekstanta palīdzību, kā arī nav jāzīmē savu maršrutu uz kartes kā tas ir uz kuģa un nav jāved kuģa dežūru žurnāls.
1.februāris 2017, 22:56 | links
 
Atpūtas kuģu vadītāja apliecības otrā pusē (reversā) latviešu un angļu valodā norādīts:
"Apliecība izdota saskaņā ar ANO Eiropas Ekonomiskās komisijas Rezolūciju Nr.40", tātad rodas jautājums, vai Latvija ir ratificējusi un pievienojusies šai rezolūcijai, ja jā tad tam būtu jābūt norādītam un atrodamam interneta resursos (international certificate for operators of pleasure craft icc) , kā piemēram Lietuvai, kura ir ratificējusi un ICC tiesības var izsniegt Lietuvas jūras administrācija. Par Latviju neko atrast nevaru un par kaut kādiem tur zēģelētājiem arī nē. Latvijai nav tiesiskā regulējuma uz jūras ūdeņiem. Brauciet labāk uz Lietuvu, kārtot ICC tiesības, sanāk vismaz uz pusi lētāk nekā Latvijā ar apšubāmu starptautisko pielietojumu.
1.februāris 2017, 22:29 | links
 
itālijā virs 40zs vajag tiesbas, tāpēc tieši 40zs motori tur vispopulārākie.
1.februāris 2017, 20:30 | links
 
Jā, Somi sevi uzskata par ūdeņu tautu un tiešām nekādas tiesības nav vajadzīgas lidz 50hp.
Reiz vasarā ar prāmi nākot Helsinku ostā vēroju kā tāds prāvs bariņš(kādi 30,gb) ar dažāda izmēra pastalām čiloju uz kuģu ceļa. Tad prāmis sāka neganti taurēt un šie haotiski metās kur nu kurais. Smieklīgākais bija ka pāris mazas buru pastalas ķēra vēju un gandrīz nepaspēja pamukt malā.
1.februāris 2017, 13:46 | links
 
Es, kad interesējos un liku tiesības arī par to satraucos!Starptautiskās tiesības ap 700Euro, laikam tik viena teorija. Bet vai kāds kuģos pa Atlantijas okeānu?:D Mums makšķerniekiem tādas tiesības ,,nav vajadzīgas". Ja sadomās braukt makšķerēt uz Skandināviju- tur laikam sākot no 50zs vajag tiesības, nekādu problēmu ar to nebūs!
Un ja kāds ies likt starptautiskās, ta liks bez validola!
31.janvāris 2017, 19:18 | links
 
Redzi franko - tā, kā dzīvoju Liepājā, tad man aktuālas ir divas ūdenskrātuves. Tas ir Liepājas ezers, kurš pārsvarā vēju ietekmē ir tik sekls, ka to kā Jēzus var šķērsot ar kājām un nav pat ko domāt pa to pārvietoties ar motoru, tad nākas pievērsties jūrai, kur atkal ir neliela problēma ar tiem 3 km, kur nav pietiekams dziļums, lai kādu mencu pameklētu. Ostā arī aizliedza makšķerēt, jo traucējot kuģu satiksmei. Diemžēl jēga makšķerēt ir tur, kur ir zivis. Ja tev ir vienalga, kur makšķerē - varu apsveikt, jo mājās, vannā nav nepieciešama pat makšķernieka karte.
29.janvāris 2017, 19:09 | links
 
guntisp
Vai arī šitādu verķi ( ENKURA TURĒTĀJU.)

21.marts 2010, 22:31 | citēt | ziņot | links
Kur šādu verķi var nopirkt. lai nebūtu pašam jātaisa?
29.janvāris 2017, 10:40 | links
 
 
Kādēļ gan ne tālāk par Abavu? Visu jau viņš pareizi pateica - CSDD izdotās tiesības der tikai LV. Ja gribi ceļot pa citām valstīm, vajadzēs ieguldīt daudz nopietnākos kursos, lai nokārtotu starptautiskās tiesības. Pie tam Latvijas lielākajiem jahtklubiem, kuri rīko apmācības, ir ''spalvaina roka'' satiksmes ministrijā, lai pretendents būtu spiests maksāt bargu naudu par praktiskajām nodarbībām. Lai iegūtu piekrastes tiesības motorlaivai, tev tāpat būs jānoiet 500 jūdzes ar motorjahtu, kuras garums nav mazāks par 10 metriem. Cik maksā motorjahtas īre? Validols ir? ;))
29.janvāris 2017, 09:53 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager