Laivas un to motori

Sandzeis
stabilitāte ir normāla, var sēdēt droši uz borta, bet tā sajūta visu copes laiku, kad var vienkārši izbraukt cauri grīdai ir neiepriecinoša!

Džips mūsu ceļiem ir nepieciešamība nevis izsķērdība:D parastos pūšļus var brīvi vilkt ar zem vidusmēra mašīnu.
15.februāris 2017, 16:11 | links
 
...un parasti pastāvu kājās kādu brīdi, vien, ja ilgi ir sēdēts, lai tirpums pariet!
15.februāris 2017, 15:10 | links
 
..ups, BTM310K, sorry.
15.februāris 2017, 15:08 | links
 
.. ar 3-īgu pūsli kājās stāvēt nav diezko, nearvienu!
Manam BTM10K ir oriģinālā finiera *kņižka*(pilnā grīda)...nav komfortabli stāvot mētāt :)
15.februāris 2017, 15:07 | links
 
Tas delisu gridas jau ar atskiras ir gramatas tipa bez atstarpem starp delisiem..To airdeck gridu liek delisu vieta vai pa virsu delisiem? Un vai vina maz ir stabila lai stavot varetu copet?
15.februāris 2017, 14:59 | links
 
Ri4i20 ..
..kā Tu domā, kur te saprāts un UNI variants :.. es svētdienas copmanis braukāju uz copi, protams, ka nebūtu slikti autiņš 4x4 un vismaz 2-litrīgs,,,bet rocība neatļauj ģimenei trešo mašīnu (sievai arī ir).
Bet vadāt dienndienā savas vecās miesas uz darbu džipā arī ir izšķērdība. Un jā pa visiem gadiem (ap 30-it) esmu nobuksējis ar savu opelīti 1x. :)
15.februāris 2017, 14:48 | links
 
grus
no tavas mutes dieva ausī:) Gps dara brīnumus!
cietkorpusa laivas ir cits stāsts! Nejauc divas dažādas laivas, salīdzini vienādas-ja dēļu, tad dēļu grīda, nevis dēļu ar veselu cieto grīdu un ķīli:)! Pirkt laivu un tad atsevišķi Air deck-kur tad te ir saprāts? Un gan jau tie ražotāji ir skaitīti, kuri tā piedāvā!
15.februāris 2017, 14:37 | links
 
Ri4i20
Redzi, ir laivu ražotāji , kuri jau rūpnieciski ražo katram modelim piemērotu Airdeck grīdu, nekas nav jāpiemeklē. Un svara starpība ir ievērojama. Piemēram, Bush crab 330 - ap 60 kg., Kolibri km 330 - ap 40 kg. Pie kam laivu svars bez grīdas ir apmēram vienāds. Par to apgriešanos utt, pirmā dzirdēšana, ja gluži vētrā necopē, nav nekādas vainas. Zinu vīrus, kuri ar bezķīļa laivām pat iet jūŗā un krastā arī tiek tieši tajā pat vietā kur iegāja :D, arī pats esmu gājis.
Manuprāt, lielākā problēma ir tajā, ka vēlamies vienu universālu laivu visām dzīves situācijām. Nu tā nekad nebūs. Ja copē mazajās ūdenskrātuvēs un upēs, pilnīgi pietiek ar manis minēto komplektu + dzinējs līdz 5(10) kumeļiem. Plašajām ūdenstilpnēm un jūrai kur jāpārvar lieli attālumi, viļņi un vēji, vienīgi nopietna ribene, vai jūras klases cietkorpusa laiva ar vismaz 20(100) kumeļu dzinēju. Nu tas tā pēc manām domām.
15.februāris 2017, 14:17 | links
 
Bij man visi iespējamie pūsļi, izņemot ribu! Vairs pūsli nekad neņemšu ar dēļu grīdu-mokas tīrākās. Slabilitāte normāla, bet mētā kā bļodu, lai vidējā vējā apgrieztu braukšanai pretējā virzienā tīrākās šaušmas(ar benzīna motoru, ar elektriso vispār neiespējami).Ja ieklās Air deck ķīlis no tā nepieaugs, vēl jāatrod tieši tā izmēra Air deck! Un ja kaut atradīs Air deck ar ķīli, tad tie dēļi būs jāzāģē laukā!
Un būs tā laiva varbūt vieglāka par pāris kg nekā laiva jau ar cieto grīdu un piepūšamo ķīli(tas pat lētāk sanāks)!
Ja netausās glisēt, tad labak pirkt Mariner (nejaukt ar Fishman un Navigatoru) ieklāt finieri, grīdu nepumpēt, tikai ķīli- būs stabilāka, vieglāka, vietas mazāk aizņems nekā tā ar dēļu grīdu(viņu tāpat nesaliks kartes veidā dēļ dēļiem vai dēļ traņča)!
Man mans lētais Navigātors, kuram rokturi otrā gadā plīsa nost patika daudz labāk, nekā tā ar dēļu grīdu un tranci!
Bet tas tik mans uzskats!
Un visa tā ņēšanās tāpat ar laiku novedīs pie cietās grīdas, ja ne cietkorpusa laivas un piekabes!
Pārbaudīts!:)
15.februāris 2017, 13:43 | links
 
grus, paldies, es arī atradu..ali arī ap 200 pie mumsīm izmaksātu ! Lab, atrassim citu risinājumu , tam tak galva un rokas ir :).
..man BTM310K, ir grida, kīlis vadāju uz piekabītes, ka pirmo reizi iepūtu (iekša vēl pagāšpavasara lufte),,, tik liekas, ka air deck būtu foršāk :)

jjanis,, man ar 50+, bet mugura neļauj, gan pirms, gan pec copes ar akrobātiku nodarboties :)

..tapēc pacelsim kausus, lai mūsu vēlmes sakrīt ar mūsu iespējām !
15.februāris 2017, 13:35 | links
 
Bushmans:
Manuprāt, pašlaik vienīgie Kolibri dīleri Latvijā ir kanoecentrs.lv, visticamāk pie viņiem var iegādāt. Ukrainā airdeck cena km 330-tajai ap EUR 150, tātad pie mums 200 vai vairāk.
jjani:
Ja laivai ir Airdeck, tad mānekli starp grīdas dēļiem "neslēpjās", jo dēļu vienkārši nav, ir pilnā grīda un laivas izturība manuprāt ir atkarīga no materiāla kvalitātes, biezuma un sastiprināšanas kvalitātes(līmēšana, lodēšana utt), ne no laivas svara un grīdas tipa. :D
Nu nepatīk man tās laivas, kam grīdas konstrukcija smagāka par pašu laivu. :D
PS
Protams tas neattiecas uz nopietnām laivām(4m un vairāk) kuras transportē uz treileri.
15.februāris 2017, 13:06 | links
 
Katrai laivai ir salikšanas pamācība, izlasiet tak to vienreiz, ja caura galva, tad paņemiet līdzi uz copi. Man savos 50+ gados 70 kg svarā nav ne kādu problēmu 3m Bushu (cietā grīda) krastā salikt un izjaukt, un ja nepieciešams pāris metu aiznest līdz ūdenim. Salikšana prasa kādas 15 minūtes.
Nojaušu cik ērti ir ķeksēt ārā mānekļus no laivas grīdas līstēm, nerunājot par laivas ar šādu grīdu stabilitāti.
Jo vieglāka laiva, jo nestabilāka un neizturīgāka tā ir.
Viens no vieglākajiem peldlīdzekļiem ir piepūšamais matracis, bet vai no tāda gribat copēt.
15.februāris 2017, 12:36 | links
 
GRUS .. kur tās AIR DECK grīdas var iepirkt,,savai gribēju !
15.februāris 2017, 12:29 | links
 
Ak jā, aizmirsu vēl piebilst. Ja pirksi Latvijā un vēl + AIRDECK grīdu, tad Kolibri km 330 Tev izmaksās apm. tik pat cik mūsu ražojumi. Priekšrocība - vieglums un ērtā salikšana.
Esmu redzējis krievu ražojumu Flagman ar ķīli un Airdeck tipa grīdu. Izpildījums normāls, viegla, ar ķīli, meteriāls vācu vai korejiešu, kā jau lielākajai daļai PVH laivu un cena arī demokrātiska, BET... problēmas ar reģistrāciju ES, nav CE sertifikāta.
15.februāris 2017, 12:24 | links
 
Viens gads ar pvc laivu bagāžā. Laika gaitā esmu nonācis pie dažām atziņām, kas šo besīgo salikšanas un izjaukšanas procesu manāmi atvieglo. Visvairāk tas attiecas uz to job.... grīdas konstrukciju. :)

1.) Pirms liec grīdu, laivu nedaudz piepūt;
2.) Pirms liec grīdu, pabāz zem laivas grīdas airus;
3.) Laivu līdz zināmam līmenim piepūšu ar parasto gaisa pūšamo (domāts matračiem), kas darbojas caur auto piepīpētāju. Maksā nedaudz un paātrina procesu x n. Protams kompresors ir labs, bet dārgs maita;
4.) Gala spiedienu balonos dabūju ar kājas pumpi. Rudens aukstumā tas man saplīsa. Kā izrādās normāla kaite. Taj reizē dabeidzu ar savu plaušu vitālo kapacitāti. Grūti, bet tā gribējās copēt... Tā vietā pūšu ar rokas pumpi. Tas pats kas domāts matračiem. 10x uzkačā un baloni kā akmens;
5.) Un tad izjaukšana. Kad ir forši pacopēts un ir nogurums, un neko vairs negribās un viss besī. :) Galvenais noteikums. Pims jauc grīdu, neizlaist gaisu no ķīļa laukā, bet tikai no baloniem. Kad baloni tukši, pabīdi tos alumīnija sānu stiprinājumus un grīda pati izleks laukā un nagi nav salausti. Ātri un korekti.

Cerams, ka šie padomi palīdzēs jums konstruktoru gaitās!

o.
15.februāris 2017, 12:19 | links
 
Sandzeis.
Kādus gadus atpakaļ biju līdzīgas dilemmas priekšā. No Bush un līdzīgām laivām atteicos tieši dēļ svara un problēmas vienam salikt grīdu. Paliku pie kolibri km 330. "Grāmatgrīdas" vietā piepirku Airdeck. Tagad var stabili stāvēt laivā, vienam viegli salikt un pārvietot ar tranča riteņiem, bet piepūšot vaigus var arī uz kupra viens aiznest :)) Ja pirksi pa tiešo, jābūt dokumentiem kas apstiprina iegādi, CE sertifikātam un muitas deklarācijai, kā arī pie reğistrācijas jāuzrāda laiva Nr. salīdzināšanai, ja pie dīlera Latvijă, visi dokumenti būs sakārtoti. Vienīgā negatīvā iezīme šāda tipa laivai- nav ķīļa, bet ja negrasies "lidot" tad dēļ laivas viegluma to var pieciest. :D
15.februāris 2017, 11:49 | links
 
Sveiki, velos iegadaties laivu. Veletos dzirdet atbildi no pieredzejusakiem laivu lietotajiem. Esmu noskatijis vairakus variantus. Copesu upes un ezeros ar laiku doma iegadaties papildus elektro motoru. Kura no sim laivam butu labakais variants? Kolibri km 330
Storm stk 300
Storm stm 330
Aviks l 310 s
Aviks h horse 310


Nobrauc uz Bush ražotni Ganību dambī (skat.kartē). Redzēsi kā rūpīgi taisa un cenu sarunāsi, jo tagad dod atlaides. Būs bišķi dārgāk nekā ukr/chi, bet lietosi visu atlikušo mūžu.

Sandzeis, 14.februāris 2017, 15:15
15.februāris 2017, 11:09 | links
 
Aluminija laivas noteikti ir labas, tacu ne vienmer bus iespeja uzlikt to laivu uz jumta reliniem, noteikti bus tada reize kad brauksu ar citu auto kam nebus relinu un naksies laivu likt soma. Taka noteikti sliecos uz gumijas laivu.

Sandzeis, 14.februāris 2017, 17:56

Vēl skaties uz laivas svaru - ja braucat divi tad nav problēmu, ja izdomā braukt viens tad jāskatās vai varēsi to viens pārcilāt - uzlikt uz autiņa. Es laivu ārā neārdu - man ir 320cm ar cieto grīdu - svars 60kg, esmu apguvis to viens uzstutēt uz autiņa un dabūt nost - bet aizvilkt līdz ūdenim ar visiem tranča riteņiem ir pagrūti. Var jau protams ārdīt ārā bet tā grīdas salikšana un izārdīšana ir piz**** kaut kāds, pēc copes galīgi garām.

snitraM, 14.februāris 2017, 18:29


Man bija dulkans 325.....ir ka tu saki tachu es vinju pec katras copes jaucu lauka.... un pirms copes liku kopa.... nozverejos sev kad nepirkshu vairs laivu kas jaliek kopa un jajauc ara pec un pirms copes!:D
14.februāris 2017, 23:12 | links
 
Sveiki, velos iegadaties laivu. Veletos dzirdet atbildi no pieredzejusakiem laivu lietotajiem. Esmu noskatijis vairakus variantus. Copesu upes un ezeros ar laiku doma iegadaties papildus elektro motoru. Kura no sim laivam butu labakais variants? Kolibri km 330
Storm stk 300
Storm stm 330
Aviks l 310 s
Aviks h horse 310

Sandzeis, 14.februāris 2017, 15:15


Bush Skate vai Zodiac
14.februāris 2017, 22:47 | links
 
Ta jau ir, paldies par ieteikumu.
14.februāris 2017, 19:57 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager