Laivas un to motori

Labāk pastāstiet cik čakarīgi ir vienam pašam staipīt/salikt/izjaukt 325 dulkānu.

jurciks66, 5.aprīlis 2018, 17:11


Ja nav cietās grīdas tad čakara nekāda, ja vēl nav jāpumpē ar kāju tad vispār 10 minūtes un gatavs. Ja ar cieto grīdu tad piedirš to pasākumu vienatnē.
5.aprīlis 2018, 17:22 | links
 
Čakarīgi...sākumā gan jau būs iedvesma un dzīvot prieks...pēc kāda mēneša jau sāksi piesaukt māti, vēl vēlāk varētu sākt rasties domas, ka a moš šodien mājās palikt :D Trakākais, ka tas prasa laiku gan pirms, gan pēc copes un tas laiks nav nekāds mazais.
5.aprīlis 2018, 17:21 | links
 
Labāk pastāstiet cik čakarīgi ir vienam pašam staipīt/salikt/izjaukt 325 dulkānu.
5.aprīlis 2018, 17:11 | links
 
Kas tas ir par 5hp ar 3.71 kw? Tādu šķiet neesmu redzējis ne suzukam, ne hondai, ne tohatsu, ne mercury. Yamahu gan šķiet laikam neesmu apskatījis.

arvis_an, 5.aprīlis 2018, 16:38


Man ir 5hp 4t Selva, grāmatiņā stāv rakstīts ja nešaubos 3.70 kw, uz kājas plāksnītes 3.72kw, bet vispār jau 1 hp ir 0.7457 kw, nu tad 5 x 0.7457 = 3.7285 kw - nu kaut kā tā. Bet pagaidām klāt nesienas.
5.aprīlis 2018, 17:05 | links
 
Kas tas ir par 5hp ar 3.71 kw? Tādu šķiet neesmu redzējis ne suzukam, ne hondai, ne tohatsu, ne mercury. Yamahu gan šķiet laikam neesmu apskatījis.
5.aprīlis 2018, 16:38 | links
 
Es, pirms div gadi no rokas pirku 325 dulkānu. īpašnieks bij no dulkāniem paprasījis PN aktā airu laivu, laivu nereģistrēja un aktu vadāja līdzi. Tā kā es gribēju motorlaivu, tad aizbraucām uz dulkānu, šie pārtaisīja PN aktu uz motorlaivu, īpašnieks piereģistrēja un pārrakstījām uz mani. Tā kā uz vietas ražotnē noteikti var visu ko sarunāt.
5.aprīlis 2018, 16:23 | links
 
Es pat īsti nezinu kā ir ar ražotāja papīriem. Ja rožātājs nosaka, ka tā ir motorlaiva, vai tad tā ir obligāti jāreģistrē? Tehniskajā nedrīkst būt rakstīts motorlaiva, bet airu laivas un motorus līdz 5zs drīkst nereģistrēt (izņemot kur pašvaldības pieprasa), nez kas būtu ja airētos (vai brauktu līdz 5zs motoru) ar 4m nereģistrētu pūsli (kas teorētiski pēc papīriem būtu motorlaiva).


arvis_an, 5.aprīlis 2018, 15:27

Pagaidām municipāļi Lielupes lejtecē neko par šādiem gājieniem nesaka, man pūslis Outland 320cm un pirkuma papīros - airu laiva/motorlaiva (izvēlies ko gribi). Tāpat ar motoru - 5hp bet 3.72Kw, arī neko nesaka. Galvenais lai aptieciņa un čerpaks būtu.

snitraM, 5.aprīlis 2018, 16:04


Ja papīros tā rakstīts, tad viss OK. Manai 8 gadus atpakaļ pirktai Bush Crab 330 bija točno tikai "motorlaiva", bet nu varbūt, ka tieši šitādu figņu `deļ tagad visi sākuši rakstīt kaut kā savādāk... Par tiem Kw gan ir dzirdēts, ka arī ūdens policija piesienas, viņi no galvas zin, kuriem modeļiem tas ir, bet nu muņiki tik gudri točno nav.
5.aprīlis 2018, 16:16 | links
 
Es pat īsti nezinu kā ir ar ražotāja papīriem. Ja rožātājs nosaka, ka tā ir motorlaiva, vai tad tā ir obligāti jāreģistrē? Tehniskajā nedrīkst būt rakstīts motorlaiva, bet airu laivas un motorus līdz 5zs drīkst nereģistrēt (izņemot kur pašvaldības pieprasa), nez kas būtu ja airētos (vai brauktu līdz 5zs motoru) ar 4m nereģistrētu pūsli (kas teorētiski pēc papīriem būtu motorlaiva).


arvis_an, 5.aprīlis 2018, 15:27


Pagaidām municipāļi Lielupes lejtecē neko par šādiem gājieniem nesaka, man pūslis Outland 320cm un pirkuma papīros - airu laiva/motorlaiva (izvēlies ko gribi). Tāpat ar motoru - 5hp bet 3.72Kw, arī neko nesaka. Galvenais lai aptieciņa un čerpaks būtu.
5.aprīlis 2018, 16:04 | links
 
Nedaudz ir gan jā ... ja bez motora ar airiem var nodedzināt tiesības :)
5.aprīlis 2018, 15:59 | links
 
Es pat īsti nezinu kā ir ar ražotāja papīriem. Ja rožātājs nosaka, ka tā ir motorlaiva, vai tad tā ir obligāti jāreģistrē? Tehniskajā nedrīkst būt rakstīts motorlaiva, bet airu laivas un motorus līdz 5zs drīkst nereģistrēt (izņemot kur pašvaldības pieprasa), nez kas būtu ja airētos (vai brauktu līdz 5zs motoru) ar 4m nereģistrētu pūsli (kas teorētiski pēc papīriem būtu motorlaiva).

arvis_an, 5.aprīlis 2018, 15:27


Nu tur ir viens no "melnajiem caurumiem" mūsu likumdošanā...

1. Jebkurš peldošs objekts ar 3.68Kw+ dzinēju ir motorlaiva, pat ja tas reāli ir balķis...
2. Jebkas, kas reģistrēts kā "motorlaiva" ir motorlaiva, pat ja tam motora nav virsū.
3. Pat ja reģistēta kā airu laiva, līdzko uzliekas motors virs 3.68Kw+ pēkšņi automātiski tā kļūst par "motorlaivu"...
4. Dažreiz CSDD ļauj reģistrēt kā airu laivu vai saka, ka var vispār nereģistrēt (slinki laikam) arī laivas, kam ražotāja dokumentos rakstīts "motorlaiva", bet nav nekādas garantijas, ka kāds to netraktēs savādāk
5. Galu galā, bekur nav neviena aizlieguma teorētiski kaut peldmatracim pielikt 250HP motoru un lidot stāvus kosmosā...

Biki samudžināti, ne... Kā juridiski kas par ko transformējas tur var disertāciju rakstīt, kamēr nebūs ST vai vēl kāda spriedums, tikmēr traktēs kā gribēs pārbaudošā puse.
5.aprīlis 2018, 15:40 | links
 
Un man ir vairāki piemēri, kā čaļi pūšļus (lielākā ko zinu ir 3.6m) ir piereģistrējuši kā airu laivas i Outland, i Dulcan.
5.aprīlis 2018, 15:30 | links
 
Es pat īsti nezinu kā ir ar ražotāja papīriem. Ja rožātājs nosaka, ka tā ir motorlaiva, vai tad tā ir obligāti jāreģistrē? Tehniskajā nedrīkst būt rakstīts motorlaiva, bet airu laivas un motorus līdz 5zs drīkst nereģistrēt (izņemot kur pašvaldības pieprasa), nez kas būtu ja airētos (vai brauktu līdz 5zs motoru) ar 4m nereģistrētu pūsli (kas teorētiski pēc papīriem būtu motorlaiva).
5.aprīlis 2018, 15:27 | links
 
Pēc municipāļu teiktā tad būšot visas Pellas, Lotas, Sami un t.t. jāreģistrē kā motorenes+tiesības, pat ja nav motors. Visus vasaras laivotājus pa upēm ar 5m kanoe varēs izčakarēt - tāpat kā zupas dēļus daugavas vidū.

snitraM, 5.aprīlis 2018, 14:53


Da nē, laivas bez motora var būt airu laivas, točno kaut 12m garas (a mož vispār hotj kreiseri Aurora ar 300 vergiem airē, neesmu īsti atradis ierobežojumu airu laivu garumam) Tikai ražotāja papīros nedrīkst būt rakstīts "motorlaiva". A ražotāji to raksta i pūšļiem i arī plastikāta čaumalām, par krievu laiku alumīnijniecēm nemaz nerunājot, tās pēc definīcijas visas ir motorlaivas, jebkura tiesa to pierādīs, pacels 197x ražotāja pasi un gatavs.

A kanoe vai dēlis pilnīgi noteikti nav "motorlaiva"...
5.aprīlis 2018, 15:20 | links
 
Ritenis gan nav piesiets B kategorijai ... tiri naudas sods ... Tad kā ir tomēr ar laivu ?

DsKs, 5.aprīlis 2018, 14:07

Airu laiva (respektīvi līdz dzinējam 5HP un lai pirkšanas papīros ražotāja dokumentācijā nebūtu rakstīts "motorlaiva:) arī nav piesieta. Brauc kaut komā, tikai tad ar var noraut sodu par atrašanos sabiedriskā vietā reibumā, part ja nav promilles, bet stāv aliņš vaļā, tad par atrašanos sabiedriskā vietā ar atvērtu alkohola pudeli. Tie visi ir ļoti riebīgi panti, pirmkārt momentā aizmirsti par jebkurām ieroču vtml. atļaujām (medniekam traģēdija!), otrkārt, arī uz parastām tiesībām pāerliekot medicīnisko uzreiz būs ilgi un dikti narkologam jāpierāda, ka neesi kamielis.

A jebkura laiva garumā virs 2.5m un motoru virs 5HP jau automātiski ir "motorlaiva", pat, ja reģistrēta kā airu laiva un uz to attiecas viss, kas rakstīts MK noteikumos Nr. 201.

Nu nevajag kost laivā, ibitīt, nu nav cope un drope savienojamas lietas :)

JIG.LV, 5.aprīlis 2018, 14:18


Ja laivai motors virs 5 hp (3.7kw) tad to uzskata par motorlaivu. Vienkārši laivu virs 2.5m par motorlaivu par laimi neuzskata, vismaz ne CSDD un ne municipāļi. Pēc municipāļu teiktā tad būšot visas Pellas, Lotas, Sami un t.t. jāreģistrē kā motorenes+tiesības, pat ja nav motors. Visus vasaras laivotājus pa upēm ar 5m kanoe varēs izčakarēt - tāpat kā zupas dēļus daugavas vidū.
5.aprīlis 2018, 14:53 | links
 
Ja kas, tad šajā gadījījumā es 100% piekrītu visiem likumiem... Laiva ar motoru un vēl uz ūdens reāli ir paaugstinātas bīstamības objekts, tieši tāpat kā autinš vai ierocis, ar to viegli var savainot vai pat nogalināt i sevi i citus.
Pat vienkārši aprijies un izrubījies laivā jau ir bīstami, par tumsu i nerunāju, pašam aukstas kājas un trīcošas rokas ir bijušas :( Iedomājieties, ja gadās tādu aprijušos mudaku "nirokā" bez uguņiem ar motoreni pārbraukt, kaut pavisam lēnītēm!?
5.aprīlis 2018, 14:38 | links
 
Ritenis gan nav piesiets B kategorijai ... tiri naudas sods ... Tad kā ir tomēr ar laivu ?

DsKs, 5.aprīlis 2018, 14:07


Airu laiva (respektīvi līdz dzinējam 5HP un lai pirkšanas papīros ražotāja dokumentācijā nebūtu rakstīts "motorlaiva:) arī nav piesieta. Brauc kaut komā, tikai tad ar var noraut sodu par atrašanos sabiedriskā vietā reibumā, part ja nav promilles, bet stāv aliņš vaļā, tad par atrašanos sabiedriskā vietā ar atvērtu alkohola pudeli. Tie visi ir ļoti riebīgi panti, pirmkārt momentā aizmirsti par jebkurām ieroču vtml. atļaujām (medniekam traģēdija!), otrkārt, arī uz parastām tiesībām pāerliekot medicīnisko uzreiz būs ilgi un dikti narkologam jāpierāda, ka neesi kamielis.

A jebkura laiva garumā virs 2.5m un motoru virs 5HP jau automātiski ir "motorlaiva", pat, ja reģistrēta kā airu laiva un uz to attiecas viss, kas rakstīts MK noteikumos Nr. 201.

Nu nevajag kost laivā, ibitīt, nu nav cope un drope savienojamas lietas :)
5.aprīlis 2018, 14:18 | links
 
Tieši tā arī ir - man viens tāls radagabls nolēma nolīgot uz jahtas - nolīgoja motorenes tiesības, plus A, B, C un D arī - kā arī pārējās kombinācijas, līdz ar to arī darbs uz vilcēja un autobusa pie skandināviem nolīgojās. Vēl izrādās ka ja izdīc atgriezt B tad C un D līdzi neseko :(
5.aprīlis 2018, 14:17 | links
 
Gan jau shie atradís kam piesiet,bútu tikai stabs pie ká....
5.aprīlis 2018, 14:14 | links
 
Nav svarígi,kam piesiets.
Nokjers,ka vadíji B kategorijas transp. lídzekli,atnjems arí traktoram.
Izmégjini un mums pastástísi,tad zinásim,D
Manam brálénam tá bija,pats mégjinát negribu.
5.aprīlis 2018, 14:12 | links
 
Ritenis gan nav piesiets B kategorijai ... tiri naudas sods ... Tad kā ir tomēr ar laivu ?
5.aprīlis 2018, 14:07 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager