Laivas un to motori

nezinat kādas cenas ir Dulkanā uz laivu krēsliem?
20.jūnijs 2018, 18:58 | links
 
Es izvēlētos (īstenībā esmu izvēlējies) Dulkan, jo tas ir vietējais ražotājs. Zebec ir Ķīnas ražojums. Dulkan ie pieejams serviss un lielāks balons nozīmē lielāku celtspēju, kā arī vieglāku iziešanu uz glisi, īpaši ja tiek lietots pie mums populārais varaints - līdz-5hp-dzinējs lai dies' pas nebūtu motorenes tiesības jākārto.

ivog, 20.jūnijs 2018, 08:44


Līdz šim domāju, ka ZBEC ir Dienvidkorejas izstrādājums. Vispār cik dzirdēts, tad atsauksmes labas. Man ar bija doma par ZEBEC ARMADA. Paliku pie BUSH. Apmierināts.
20.jūnijs 2018, 12:32 | links
 
Jo lielāks pūslis, jo baloni lielāki. Ar mazajiem baloniem neieteiktu jemt. Jo tad pūslis ir ļurīgs-kā bez satura.
Pašam ir 4,2m pūslis ar lielajiem baloniem. Viss OK. Otra laiva ir KRIM. Tā iet nedaudz labāk, bet paskaļa.
Katrai lavai ir savi plusi un mīnusi.
20.jūnijs 2018, 11:16 | links
 
microp [20.06.18]: Labdien,

Esmu nonācis 420ā izmēra laivas izvēles priekšā (PVC). Palikuši divi varianti: Dulkan un Zebec. Ar Dulkan viss ir skaidrs, izņemot “parasto” vai DZ. Taču ir variants Zebec Armada (cenas starpība turpat 200€). Balona diametrs par 6cm mazāks, attiecīgi vietas vairāk, pārējais it kā neatšķirās. Varbūt ir kāds Zebec lietotājs, kurš varētu pakomentēt gaitas īpašības un vispārēju izstrādājuma kvalitāti? Ar mazo balonu nebūšu slapjš lielākos viļņos?

Paldies!
Sveiki! Man ir Zebec 290Seabon. Varu teikt tikai visu to labako pat Dienvidkorejas razhojuma laivu. Baloni lielaki neka citu razhotaju lidziga izmera laivam.pi. Pielaujama motora jauda ar lielaka neka lidzigiem konkurentu razhojumiem.
20.jūnijs 2018, 10:08 | links
 
Vēl ieteikums padomāt par cietkorpusa laivu kā alternatīvu. Protams, sanāks nedaudz dārgāk, bet laiva noteikti kalpos ilgāk, gaitas īpašības būs nesalīdzināmi labākas un vilni arī turēs daudz labāk. Pašam ir doma savu Dulkan 400 mainīt pret cietkorpusa laivu.
20.jūnijs 2018, 09:39 | links
 
KasparsZ [20.06.18]: microp [7:34]: Labdien,

Esmu nonācis 420ā izmēra laivas izvēles priekšā (PVC). Palikuši divi varianti: Dulkan un Zebec. Ar Dulkan viss ir skaidrs, izņemot “parasto” vai DZ. Taču ir variants Zebec Armada (cenas starpība turpat 200€). Balona diametrs par 6cm mazāks, attiecīgi vietas vairāk, pārējais it kā neatšķirās. Varbūt ir kāds Zebec lietotājs, kurš varētu pakomentēt gaitas īpašības un vispārēju izstrādājuma kvalitāti? Ar mazo balonu nebūšu slapjš lielākos viļņos?

Paldies!6cm balonam ir ļoti būtiska starpība!
Neapšaubāmi. Tāpēc arī jautājums vai neieniršu zem viļņa lielā vējā.
Lai gan ar 370 Dulkanu (20hp) ir būts visādos laika apstākļos. Tā ka krītot no viļņa sānos ūdens sienas nesasniedzamā augstumā.... neprasījās lielāks balons.
20.jūnijs 2018, 09:28 | links
 
microp [20.06.18]: Labdien,

Esmu nonācis 420ā izmēra laivas izvēles priekšā (PVC). Palikuši divi varianti: Dulkan un Zebec. Ar Dulkan viss ir skaidrs, izņemot “parasto” vai DZ. Taču ir variants Zebec Armada (cenas starpība turpat 200€). Balona diametrs par 6cm mazāks, attiecīgi vietas vairāk, pārējais it kā neatšķirās. Varbūt ir kāds Zebec lietotājs, kurš varētu pakomentēt gaitas īpašības un vispārēju izstrādājuma kvalitāti? Ar mazo balonu nebūšu slapjš lielākos viļņos?

Paldies!
6cm balonam ir ļoti būtiska starpība!
20.jūnijs 2018, 09:15 | links
 
ivog [20.06.18]: Es izvēlētos (īstenībā esmu izvēlējies) Dulkan, jo tas ir vietējais ražotājs. Zebec ir Ķīnas ražojums. Dulkan ie pieejams serviss un lielāks balons nozīmē lielāku celtspēju, kā arī vieglāku iziešanu uz glisi, īpaši ja tiek lietots pie mums populārais varaints - līdz-5hp-dzinējs lai dies' pas nebūtu motorenes tiesības jākārto.
Ar noteikumu 20hp motoru. Tiesības ir.
Ražo D-Korejā. Kantorim, kurš piedāvā laivu, pašam ir savs serviss, darbnīca.

Interesē vairāk lietošana ilgtermiņā un gaitas īpašības.

Paldies!
20.jūnijs 2018, 09:07 | links
 
Es izvēlētos (īstenībā esmu izvēlējies) Dulkan, jo tas ir vietējais ražotājs. Zebec ir Ķīnas ražojums. Dulkan ie pieejams serviss un lielāks balons nozīmē lielāku celtspēju, kā arī vieglāku iziešanu uz glisi, īpaši ja tiek lietots pie mums populārais varaints - līdz-5hp-dzinējs lai dies' pas nebūtu motorenes tiesības jākārto.
20.jūnijs 2018, 08:44 | links
 
Labdien,

Esmu nonācis 420ā izmēra laivas izvēles priekšā (PVC). Palikuši divi varianti: Dulkan un Zebec. Ar Dulkan viss ir skaidrs, izņemot “parasto” vai DZ. Taču ir variants Zebec Armada (cenas starpība turpat 200€). Balona diametrs par 6cm mazāks, attiecīgi vietas vairāk, pārējais it kā neatšķirās. Varbūt ir kāds Zebec lietotājs, kurš varētu pakomentēt gaitas īpašības un vispārēju izstrādājuma kvalitāti? Ar mazo balonu nebūšu slapjš lielākos viļņos?

Paldies!
20.jūnijs 2018, 07:34 | links
 
Sveiki. Kāds zinošāks var apstarot ar info ko dod/kas mainās no dzenskūvēm ar trīs vai četrām lāpstiņām?
19.jūnijs 2018, 23:50 | links
 
skiperis

Paldies !
19.jūnijs 2018, 09:30 | links
 
Gogoļa 14 atrodas firmas ''Salvats'' elektronisko komponenšu veikals. Ar remontu viņš nenodarbojas, vienīgi viņa klientu loks ir pietiekoši plašs lai varētu kādu ieteikt. Viņa tālr. 29216483
18.jūnijs 2018, 08:17 | links
 
vai ir kāds izmantojis elektronikas servisa pakalpojumus, tas kas atrodas Gogoļa iela 14. 2.Stāvs('Elektronikas Serviss).
Filiāle : Zolitudes iela 21 a.
Ir kādam pieredze ar ko padalīties ?
17.jūnijs 2018, 22:51 | links
 
Vēlos aprīkot laivu ar Motorguide Xi3. Kas jāńem vērā lai izvēlētais modelis būtu piemērots laivai?

agnisk, 14.jūnijs 2018, 07:05


Objektīvas, profesionālas konsultācijas un uzsrādīšana.

Veikals eholotes.lv, strādājam no 9 lidz 18 vai ilgāk, ja klientam ļoti vajag, motori un viss nepieciešamais uzstādīšanai ir uz vietas, komplektiem - atlaides. Ieteicams iepriekš vienoties par konsultācijas laiku, tel. 29377888
14.jūnijs 2018, 08:59 | links
 
Vēlos aprīkot laivu ar Motorguide Xi3. Kas jāńem vērā lai izvēlētais modelis būtu piemērots laivai?
14.jūnijs 2018, 07:05 | links
 
Pašreiz neko nebūvējot, tikai paceļot motoru maksimāli augstu cik trancis ļauj, ar 6 hp man attīsta ātrumu apmēram 23km/h pēc gps, pie dzinēja apgrieziniem ap 5700
Motors ar S kāju, viss kā pienākas. Problēma tāda ka motora antikavitācijas plāksne sanāk par dziļu ūdenī( sliktākas gaitas īpašības). Protams nedaudz pieliekot roku to visu var atrisināt. Citādi ar laivu esmu ļoti apmierināts.
Trancis par zemu prieks 6hp suzuka. Lai pietiekoši paceltu motoru,jāpaaugstina trancis .
gizmonds, 11.jūnijs 2018, 22:35

Kā tas iespējams? Gribi teikt, ka laivai ir nestandarta tranča augstums? Vai arī suzuks tev nejauši gadījies ar L kāju nevis S.

ivog, 12.jūnijs 2018, 09:49

gizmonds, 13.jūnijs 2018, 22:31
13.jūnijs 2018, 22:33 | links
 
Motors ar S kāju, viss kā pienākas. Problēma tāda ka motora antikavitācijas plāksne sanāk par dziļu ūdenī( sliktākas gaitas īpašības). Protams nedaudz pieliekot roku to visu var atrisināt. Citādi ar laivu esmu ļoti apmierināts.
Trancis par zemu prieks 6hp suzuka. Lai pietiekoši paceltu motoru,jāpaaugstina trancis .
gizmonds, 11.jūnijs 2018, 22:35

Kā tas iespējams? Gribi teikt, ka laivai ir nestandarta tranča augstums? Vai arī suzuks tev nejauši gadījies ar L kāju nevis S.

ivog, 12.jūnijs 2018, 09:49
13.jūnijs 2018, 22:31 | links
 
Sorry - pastījos cenas.. jā, ir atšķirība.
13.jūnijs 2018, 14:00 | links
 
viennozīmīgi ieteica ņemt Yamaha.
AndrisCopee, 13.jūnijs 2018, 12:30

Neviens nestrīdās par to, ka Yamaha labāks. Ja vajag ikdienas braukšanai un smagiem apstākļiem (sāls utt.), tad droši vien ir pamats izdot gandrīz 2x vairāk nekā par līdzvērtīgu Suzu/Toha/Merc/Honda. Bet ja vajag copei iekšējos ūdeņos 10 dienas gadā, tad diez vai ir jēga pārmaksāt. P.S. Baltijas jūru praktiski var uzskatīt par saldūdeni.

ivog, 13.jūnijs 2018, 13:18

Viss labi līdz brīdim, kad ir jāremontē. Braukšanas ziņā gan jau vispār starpība nav manāma.
Par cenu - hz, ja pērk jaunu tad procentuāli tā starpība nav baigi liela, lai varētu runāt par pārmaksu. Kaut gan katram sava pieeja - citam katra ietaupītā naudiņa svarīga.
13.jūnijs 2018, 13:57 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager