Parasti šajā sadaļā nekomentēju un uztveru ar humora pieskaņu.
Bet ņemot vērā paceltās tēmas gribēju īsi izklāstīt viedokli.
1. Gan vēsture gan zinātne visu laiku tiek pārskatīta un pieskaņota esošai varai politiskai vai ekonomiskai atkarīgs no situācijas.
Lielākā daļa mācību iestāžu vadās no programmas, kas ir apstiprināta un ne pa labi ne pa kreisi, protams ir universitātes ar lieliskām laboratorijām un labiem pasniedzējiem, kas liek pašiem studentiem domāt, pārbaudīt un pieņemt savus lēmumus....
Bet lielākā daļa ieliek rāmjos un zombē...
Triviāls piemērs, kā mūsu domāšanu mēģina pieradināt jau no pamatskolas, kādu laiku atpakaļ man dēls skolā dabas zinātnēs nedabūja apgūts, jo iebilda skolotājai un oponēja izklāstītajam -> izstāstīja kā veidojās zemestrīces parādot gan ar rokām kā zemes garozas saskaras viena ar otru gan kā viena plātne ir virspusē otra virzas un spiežas uz leju un plāksnes sakrāj spiedienu un kad izkustās tad kustības rezultātā veidojas zemestrīce - bet tas skolotāju nepamierina jo tas nav atbilstoši grāmatai un šī vecuma pieņemtajam variantam ...
LOL tad jau varam pamatskolā teikt ka zemestrīce ir dieva dusmas - daudz neatpaliek... un zombēt baznīcas pakalpiņus, ko tā jau dara no mazotnes...
Kas attiecas uz iepriekš pieminēto enerģijas nezūdamības likumu tad lai arī ir daudz par - neuzskatu ka šī tēma netiks pilnveidota nākotnē, jo neuzskatu ka viņa ir perfekta - ne velti pēc pamata enerģijas nezūdamības likums strādā slēgtā sistēmā - kas ir teorētiska, un par cik ka ir daudz faktori kas to ietekmē rezultāts būs dažāds atkarība no vides un faktoriem kas ietekme rezultātu.
Kas attiecās uz mācīšanos - tad mācīties vajag, vai tā ir universitāte vai bibliotēka, vai garāža tas ir cits jautājums - bet galvenais ir attīstīt domāšanu un kā saka domāt ārpus rāmja/kastes!
Aksioma:
Jo vairāk cilvēks lasa, jo vairāk būs neatbildētu jautājumu. Jo gudrāks cilvēks paliek, jo pats apzinās cik dumjš viņš ir!
Bet ņemot vērā paceltās tēmas gribēju īsi izklāstīt viedokli.
1. Gan vēsture gan zinātne visu laiku tiek pārskatīta un pieskaņota esošai varai politiskai vai ekonomiskai atkarīgs no situācijas.
Lielākā daļa mācību iestāžu vadās no programmas, kas ir apstiprināta un ne pa labi ne pa kreisi, protams ir universitātes ar lieliskām laboratorijām un labiem pasniedzējiem, kas liek pašiem studentiem domāt, pārbaudīt un pieņemt savus lēmumus....
Bet lielākā daļa ieliek rāmjos un zombē...
Triviāls piemērs, kā mūsu domāšanu mēģina pieradināt jau no pamatskolas, kādu laiku atpakaļ man dēls skolā dabas zinātnēs nedabūja apgūts, jo iebilda skolotājai un oponēja izklāstītajam -> izstāstīja kā veidojās zemestrīces parādot gan ar rokām kā zemes garozas saskaras viena ar otru gan kā viena plātne ir virspusē otra virzas un spiežas uz leju un plāksnes sakrāj spiedienu un kad izkustās tad kustības rezultātā veidojas zemestrīce - bet tas skolotāju nepamierina jo tas nav atbilstoši grāmatai un šī vecuma pieņemtajam variantam ...
LOL tad jau varam pamatskolā teikt ka zemestrīce ir dieva dusmas - daudz neatpaliek... un zombēt baznīcas pakalpiņus, ko tā jau dara no mazotnes...
Kas attiecas uz iepriekš pieminēto enerģijas nezūdamības likumu tad lai arī ir daudz par - neuzskatu ka šī tēma netiks pilnveidota nākotnē, jo neuzskatu ka viņa ir perfekta - ne velti pēc pamata enerģijas nezūdamības likums strādā slēgtā sistēmā - kas ir teorētiska, un par cik ka ir daudz faktori kas to ietekmē rezultāts būs dažāds atkarība no vides un faktoriem kas ietekme rezultātu.
Kas attiecās uz mācīšanos - tad mācīties vajag, vai tā ir universitāte vai bibliotēka, vai garāža tas ir cits jautājums - bet galvenais ir attīstīt domāšanu un kā saka domāt ārpus rāmja/kastes!
Aksioma:
Jo vairāk cilvēks lasa, jo vairāk būs neatbildētu jautājumu. Jo gudrāks cilvēks paliek, jo pats apzinās cik dumjš viņš ir!
6.janvāris 2019, 00:44 | links