14.februāris 2019, 17:39 | links
Cits neizprotams jautājums,kāpēc nelieto šo
Brusis, 14.februāris 2019, 15:45
Tāpēc, ka šo, iespējams, nevar ar sāli kaisīt. čoms nokaisīja kāpnes privātmājai...pēc 2 nedēļām, kāpnes uzskatījās kā 2 gadsimtus vecas.
Redzēs, Rīgā pie pieturām ir betons saliets, lai sab. transports asfaltu nemaitā....
daddy_j, 14.februāris 2019, 16:00
Cits neizprotams jautājums,kāpēc nelieto šo
Brusis, 14.februāris 2019, 15:45
Variet gānīt ceļiniekus un mēri, visus nomainīt uz pareizajiem un ceļu vienalga nebūs jo mūsu klimata joslā pielietojot dolomītu nekas savādāk nesanāks. Tukšu salmu kulšana.
kutis, 14.februāris 2019, 13:09
Kur problēma ceļiniekiem iepirkt granīta šķembu priekš materiāliem? Jau cik gadu desmitus redzams ka dolomīts neder, bet joprojām to pielieto.
MV-F, 14.februāris 2019, 13:44
Variet gānīt ceļiniekus un mēri, visus nomainīt uz pareizajiem un ceļu vienalga nebūs jo mūsu klimata joslā pielietojot dolomītu nekas savādāk nesanāks. Tukšu salmu kulšana.
kutis, 14.februāris 2019, 13:09
https://jauns.lv/raksts/zinas/318276-linkaits-par-bedrem-rigas-ielas-ja-dome-sudzas-par-finansu-trukumu-tad-ta-ir-tikai-atruna
urmaas, 14.februāris 2019, 10:25
raihs [25m]: Lietuvas piemērs- nolīguši SWE firmu, kura pārbaudīja visus ceļus. No 20 ceļiem normāli bija 4... Sodi uzlikti miljonos.... Lūk recepte...Savulaik swensonu ceļinieku firma piedalijās konkursā par ceļu remontiem un atjaunošanu LV. Šamie pat bij noklājuši jaunu asfaltu (cik km neatceros, bet nebij daudz)! Cena par km zemāka par bāleliņu piedāvāto, bet kvalitāte kā jau svensoniem. Swensoni protams konkursu "nevinnēja"! Jo konkursā "bij jāuzvar" bāleliņu firmai! Tā ari dzīvojam!
p.s.
Informācija no tajā laikā ar ceļu izbūvi cieši saistīta cilvēka.
urmaas, 14.februāris 2019, 09:47
Vispār cūcības jau sākas augstskolā, kur būvinženieru studenti lielākā daļa to pabeidz ar nopirkiem kusa darbiem un diplomdarbiem. Tad šādi zaļknābji vēlāk bīda savu karjeru būvniecībā, tāpēc ir tādas "bāleliņu" firmas, kas māk "iesmērēt" konkursu organizētājiem, jo jau studiju laikos tā taciņa ir iemīta - kā teikt visu var nopirkt.
MV-F, 14.februāris 2019, 09:58
nadirs, man čoms tikko beidza būvinženierus, copēt netika , daudz jāmācās, naudas pietiek lai 5 diplomus nopirktu.
usis, 14.februāris 2019, 10:14
raihs [25m]: Lietuvas piemērs- nolīguši SWE firmu, kura pārbaudīja visus ceļus. No 20 ceļiem normāli bija 4... Sodi uzlikti miljonos.... Lūk recepte...Savulaik swensonu ceļinieku firma piedalijās konkursā par ceļu remontiem un atjaunošanu LV. Šamie pat bij noklājuši jaunu asfaltu (cik km neatceros, bet nebij daudz)! Cena par km zemāka par bāleliņu piedāvāto, bet kvalitāte kā jau svensoniem. Swensoni protams konkursu "nevinnēja"! Jo konkursā "bij jāuzvar" bāleliņu firmai! Tā ari dzīvojam!
p.s.
Informācija no tajā laikā ar ceļu izbūvi cieši saistīta cilvēka.
urmaas, 14.februāris 2019, 09:47
Vispār cūcības jau sākas augstskolā, kur būvinženieru studenti lielākā daļa to pabeidz ar nopirkiem kusa darbiem un diplomdarbiem. Tad šādi zaļknābji vēlāk bīda savu karjeru būvniecībā, tāpēc ir tādas "bāleliņu" firmas, kas māk "iesmērēt" konkursu organizētājiem, jo jau studiju laikos tā taciņa ir iemīta - kā teikt visu var nopirkt.
MV-F, 14.februāris 2019, 09:58
raihs [25m]: Lietuvas piemērs- nolīguši SWE firmu, kura pārbaudīja visus ceļus. No 20 ceļiem normāli bija 4... Sodi uzlikti miljonos.... Lūk recepte...Savulaik swensonu ceļinieku firma piedalijās konkursā par ceļu remontiem un atjaunošanu LV. Šamie pat bij noklājuši jaunu asfaltu (cik km neatceros, bet nebij daudz)! Cena par km zemāka par bāleliņu piedāvāto, bet kvalitāte kā jau svensoniem. Swensoni protams konkursu "nevinnēja"! Jo konkursā "bij jāuzvar" bāleliņu firmai! Tā ari dzīvojam!
p.s.
Informācija no tajā laikā ar ceļu izbūvi cieši saistīta cilvēka.
urmaas, 14.februāris 2019, 09:47
raihs [14.02.19]: Lietuvas piemērs- nolīguši SWE firmu, kura pārbaudīja visus ceļus. No 20 ceļiem normāli bija 4... Sodi uzlikti miljonos.... Lūk recepte...Savulaik swensonu ceļinieku firma piedalijās konkursā par ceļu remontiem un atjaunošanu LV. Šamie pat bij noklājuši jaunu asfaltu (cik km neatceros, bet nebij daudz)! Cena par km zemāka par bāleliņu piedāvāto, bet kvalitāte kā jau svensoniem. Swensoni protams konkursu "nevinnēja"! Jo konkursā "bij jāuzvar" bāleliņu firmai! Tā ari dzīvojam!
Rīga ir izveidojusies par mazu krievijas filiāli Layvijā. Slikti ceļi jau ir, vēl tik durakus sagādāt. Bet tos jau var tepat sadaļā savākt...
"В россии две проблемы-дураки и дороги..."
raihs, 13.februāris 2019, 22:07