Tonis [24.03.19]: Diemžēl ceļot cenas,kopējais abgrozījums nevis ceļas ,bet krīt. Te jau būtiski ir arī tas faktors,ka tirgū patstāvīgi ienāk jauni spēlētāji,bet patērētāju skaits nevis pieaug,bet sarūk...Protams,ka tas priekš ikdienas pircēja un patērētāja nāk tikai par labu,bet mazajiem un vidējiem uzņēmējiem kļūst aizvien grūtāk noturēties virs ūdens...Vērojot tos veiksmes stāstus tajos sarakstos,mēs neredzam tos uzņēmumus kuri ir nobankrotējuši.Ja kopējie rādītāji pieaug,tad tas vairāk ir uz cenu piauguma rēķina,nevis uz kopējā dzīves līmeņa rēķina...Kas tas par sūdu? Loğiski, ka uzņēmējam jăbūt gatavam gan izmaksu, gan konkurences pieaugumam. Ja tu konkurences apstăkļos nevari izdzīvot un turpināt radīt produktu vai pakalpojumu, ko tu vari pārdot ar peļņu, tad tavam uzņēmumam jăsprāgst nost.
Tu cerēji, ka uztaisīsi uzņēmumu un dzīvosi siltumnīcă, konkurenti nebūs, darbinieki būs ar mieru strādāt par kapeikām un viss būs šokolādē?
24.marts 2019, 21:52 | links