Ja par elektroenerģiju, tad savos laukos jau sen esmu atteicies no Latvenergo dārgajiem pakalpojumiem, sadales tīkli mani nav pat nākuši traucēt.
Jaudai stāv dīzeļģenerators, kas darbojoties uzlādē sārma 24V akumulatoru baterejas. Dīzelis automātiski ieslēdzas pats, kad tiek palaists kāds lielais jaudas noņēmējs.
Kad jauda nav vajadzīga, akumulatorus pastāvīgi lādē neliels vēja ģenerators, protams, ja ir vējš
Akumulatoru strāva no 24V ar vienkāršu strāvas pārveidotāju, ko malači tepat Latvijā izgatavoja, tiek pārveidota uz 220V un tā tiek tērēta apgaismojumam, ledusskapim un citiem sīkumiem. Akumulatora ietilpība bez lādēšanas , aptuveni 12 -14 stundu darbam.
Visa šī hevere atmaksājas apm divu gadu laikā, rēķinot pēc tagadējām OIK cenām.
Jā sākotnējais ieguldījums vajadzīgs, taču to var darīt arī pa daļām.
Tā tas ir manos laukos.
Jaudai stāv dīzeļģenerators, kas darbojoties uzlādē sārma 24V akumulatoru baterejas. Dīzelis automātiski ieslēdzas pats, kad tiek palaists kāds lielais jaudas noņēmējs.
Kad jauda nav vajadzīga, akumulatorus pastāvīgi lādē neliels vēja ģenerators, protams, ja ir vējš
Akumulatoru strāva no 24V ar vienkāršu strāvas pārveidotāju, ko malači tepat Latvijā izgatavoja, tiek pārveidota uz 220V un tā tiek tērēta apgaismojumam, ledusskapim un citiem sīkumiem. Akumulatora ietilpība bez lādēšanas , aptuveni 12 -14 stundu darbam.
Visa šī hevere atmaksājas apm divu gadu laikā, rēķinot pēc tagadējām OIK cenām.
Jā sākotnējais ieguldījums vajadzīgs, taču to var darīt arī pa daļām.
Tā tas ir manos laukos.
11.aprīlis 2019, 17:52 | links









