irseejs
Atvainio, par jautājumu, bet... Ko Tu vecīt pīpē? :)))
Atvainio, par jautājumu, bet... Ko Tu vecīt pīpē? :)))
19.jūnijs 2019, 11:10 | links
arvis_an [19.06.19]: pienef, viss pareizi, tikai vēl piebilde, ka ja karini virsū virs 5zs, vajag ne tikai tiesības, bet arī attiecīgi reģistrētu laivu, vai tā ir motorlaiva, kuteris, speciālizēts ūdens transports utt, TIKAI ne airu laiva.Kur tas rakstīts?
pienef, viss pareizi, tikai vēl piebilde, ka ja karini virsū virs 5zs, vajag ne tikai tiesības, bet arī attiecīgi reģistrētu laivu, vai tā ir motorlaiva, kuteris, speciālizēts ūdens transports utt, TIKAI ne airu laiva.
arvis_an, 19.jūnijs 2019, 09:18
Ko lai dara ja laiva atvesta no Krievijas un ir kreivijas dok?
Prom1tay, 18.jūnijs 2019, 20:48
kutis [18.06.19]: Galīgi nesaprotu šī vakara cepienu un likumu aplamu traktēšanu.Bet runa taču ir par reģistrāciju un izmaiņām? Tieši tas arī ir atrunāts. Cepiena nav. Vienkārši nav saprotams, kādēļ ar laivu, kurai tehpasē norādīts "airu laiva", nedrikstetu likt jaudigāku motoru par 5zs? Es tādu ierobežojumu nekur neatrodu. Plus manā izpratnē 5. punktā tas nav atrunāts.
Punkts 2.2 attiecas uz motorlaivaām
Punkts 2.4 attiecas uz airu laivām
Punkts 5. attiecas uz reģistrāciju un izmaiņām tajā.
Beidziet mulsināt tautu.
Maris_C [18.06.19]: Es uzskatu, ka jebkuram motoram vajadzētu tiesības. Ezeros, kur velcē, var redzēt, ka lielai daļai "draiveru" nav pat mazākās sajēgas, kam priekšroka.Tam kam lielāka laiva un kaklu resnums tiem kas laivā, priekšroka. :)))
Ko lai dara ja laiva atvesta no Krievijas un ir kreivijas dok?
Prom1tay, 18.jūnijs 2019, 20:48