Laivas un to motori

Maariss [02.11.19]: Līdz šim eholotes akumualtoru lādēju uz izjūtām, problēmas nav bijušas, bet tīri intereses pēc gribu zināt, cik ilgi būtu pareizi.
Manuprāt , slēgtos aķus nevajadzētu lādēt ar lādētāju, kas pats neatslēdzas, kad akumulators ir uzlādēts.
2.novembris 2019, 22:15 | links
 

Līdz šim eholotes akumualtoru lādēju uz izjūtām, problēmas nav bijušas, bet tīri intereses pēc gribu zināt, cik ilgi būtu pareizi. Akumulators- slēgts, skābes, 7ah. Lādētāja parametri bildē. Lādētājam nav lampiņas vai citi indikatori, kas norādītu, ka akumulators uzlādēts.

PS nav pa motoru tēmu, bet pirms politsadaļas dižpļūtis pārnesās uz šo sadaļu, šeit bija sakarīga diskusija par akumualtoru lādēšanu.
2.novembris 2019, 22:10 | links
 
Manuprāt ne visur ir 5hp, liekas Kāla ezerā bij 10hp.
1.novembris 2019, 18:34 | links
 
Precīzāk.-vai nu pašvaldība savos ūdeņos,vai nu apsaimniekojošā biedrība kura ir pārņēmusi apdaimniekošanā...
1.novembris 2019, 18:33 | links
 
Cik saprotu tad ar elektrisko motoru var visās ūdens tilpnēs braukt kur vispār ir atļauts ar laivu. Bet iekšdedzes dzinējs tiek ierobežots un atļauts līdz 5hp, vai tas ir jaudas vai ekoloģijas apsvērumu dēļ?

kutis, 1.novembris 2019, 17:33
man liekas ka to katra pašvaldība pati izdomā kā grib,un tas nav ne ar ko saistīts
1.novembris 2019, 18:17 | links
 
Cik saprotu tad ar elektrisko motoru var visās ūdens tilpnēs braukt kur vispār ir atļauts ar laivu. Bet iekšdedzes dzinējs tiek ierobežots un atļauts līdz 5hp, vai tas ir jaudas vai ekoloģijas apsvērumu dēļ?
1.novembris 2019, 17:33 | links
 
Ne tur un ne ar to dudini..
1.novembris 2019, 17:27 | links
 
Braucu tad nu es ar savu laivu, motors Yamaha dudina un domāju : kā tad tur ir ar to ūdeņradi, viņa ieguvi un izmantošanu kā auto degvielu... :) ?
1.novembris 2019, 17:14 | links
 
Sheit būs neslikts ieskats par enkurvinčām ar visām filmiņām.
https://www.hoistnow.com/electric-boat-anchor-winch-reviews/
1.novembris 2019, 14:42 | links
 
Kādus parametrus jāņem vērā, lai izvēlētos elektrisko enkuru laivai?

halibute, 1.novembris 2019, 13:11


Laivas garums un svars.
Vismaz aptuveni ir jāsaprot cik lielā straumē vai vējā gribi copēt.
Tas ir par paša enkura svaru.
Enkura vinča----kāds būs izvēlētā enkura svars.
To vai gribās,ka ir free fall jeb brīvā kritiena vai parastais.
Derētu arī padomāt par novietojumu laivā,t.i.,lai kad stāvi uz enkura pie lielāka viļņa netiktu ūdens.
Enkurstriķa materiāls ir ļoti izturīgs kaut gan ir tikai 5mm.
Tas aptuveni,īsumā.
1.novembris 2019, 13:58 | links
 
Kādus parametrus jāņem vērā, lai izvēlētos elektrisko enkuru laivai?
1.novembris 2019, 13:11 | links
 
Tēma - Laivas un to motori!!!
Pārējais tiks uzskatīts par spamu un dzēsts.
1.novembris 2019, 11:47 | links
 
Tēriņi ir visur. Gan patērējot, gan utilizējot, kā arī pārstrādājot un saražojot jaunas vienības.
Arī kodolatkritumus varot pārstrādāt. Tikai izmaksas tur ir citas.
31.oktobris 2019, 13:46 | links
 
Nepiesārņojiet laivu un motoru tēmu.Šeitan copmaņi ar atomzemūdenēm nebraukā...
31.oktobris 2019, 13:46 | links
 
daddy, elektrību ražo visu gadu nevis kādu bezūdens mēnesi :), pie mums saražo gandrīz visu patērēto, citu gadu pat vairāk, ko var ņergāties.

usis, 31.oktobris 2019, 13:32
`

Toč, kaukā 1 mēnesis bija paņēmies :) Daugavas Hesi 2018. gadā saražoja 36% no kopējā.

Atomenerģija arī nav ne lēta, ne vienkārša, ne politiski stabila. Droši vien mēs negribētu, ka krievi mums atomstaciju ceļ
31.oktobris 2019, 13:45 | links
 
Uzskatu, ka vienīgā izeja atomenerģija. Tik mūs ar to nežēlīgi baida. Bet. Visa dzīvā radība uz šīs planētas Zeme, eksistē pateicoties kodoldalīšanās procesam. Gan Saule, gan Zemes dzīlēs. Jautājums- kā šis proces tiek vadīts un kontrolēts?

BrunoL, 31.oktobris 2019, 13:39

sen jau ir pierādijies ka tas tā nav,kodolatkritumu uzglabāšana ir mūžīgie tēriņi
31.oktobris 2019, 13:42 | links
 
Uzskatu, ka vienīgā izeja atomenerģija. Tik mūs ar to nežēlīgi baida. Bet. Visa dzīvā radība uz šīs planētas Zeme, eksistē pateicoties kodoldalīšanās procesam. Gan Saule, gan Zemes dzīlēs. Jautājums- kā šis proces tiek vadīts un kontrolēts?
31.oktobris 2019, 13:39 | links
 
Gāzes cena pie mums un gāzes cena kaimiņos?
? =?
31.oktobris 2019, 13:38 | links
 
Mūsu valdībā pārsvarā sēž klauni, kuri par rubeli gatavi atdoties jebkuram kurš maksā! Tāpēc arī visas direktīvas tiek uzspiestas ar prieku, lai lielais laimes lācis tik nesabārtu!

urmaas, 31.oktobris 2019, 13:31
tapēc pašlaik kalvītis bīda projektus lai krievu dabasgāze būtu zaļais kurināmais,ja izbīdīs tad valsts sektori sāks braukt ar to gāzi un mūsu naudiņa ripos pie putina
31.oktobris 2019, 13:36 | links
 
El.bīlis it kā zaļš ekspluatācijā, tik neviens nerunā par elektroenerģiju uzlādei. Tā arī no gaisa nekrīt.
Otrs jājamzirdziņš- biodegviela. Saka, lai saražotu litru biodegvielas jāpatērē litrs dīzeļa.
Par Grētu, mana samaitātā fantāzija saka, ka aiz visa tā stāv onkuļi un tantes, lai šim stāstam piešķirtu nevainību, nedaudz ticamību un savos ierakumos ievilinātu jaunos, nenobriedušos prātus.

BrunoL, 31.oktobris 2019, 13:18
bruni,tieši par to mēs runājam,ja EV ladē ar oglēm iegūtu eletrību tad viņš nemaz tik zaļš nav,bet nākotnē viss mainīsies,un arvien vairāk eletrību sāks iegūt zaļos veidos
31.oktobris 2019, 13:33 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager