Mānekļa cena sastāv gan no izstrādes izmaksām, gan no mārketinga, gan no materiāliem.
Īsts zīmols daudz laika un līdzekļu velta kvalitatīvu mānekļu izstrādei. Orģinālie mānekļi tāpec maksā atbilstošu naudu, kas pirmajā brīdī šķiet dārgi.
Veiksmīgiem izstrādājumiem uzrodas pakaļdarinātāji. Tiem interesē makšķernieku auditorija, kurai nospļauties par tādu lietu kā autortiesības un cieņa pret orģinālu izstrādātājiem. Šie makšķernieki pārk silikona kilogramus un ir daudz lēto zīmolu, kuri šo auditoriju izmanto. Tie investē tikai silikonā un lētā mārketingā, bet izlaiž izstrādes investīcijas. Daži vienkārši kopē, citi nogriež kādu spuru un izdomā super-duper story par mistiskām laboratorijām utt. Par silikona sastāvu konkrētam māneklim, tā formai, daudzi pat neaizdomājas, jo vienmēr būs bariņš "makšķernieku-ekonomistu", kuriem škiet ļoti izdevīgi pirkt feikus un superīgi ietaupīt.
Atšķirība ir tāda, ka "feiki" ķer zivis tad, kad ķeras visiem, bet orģinālie izstrādājumi - palīdz bezcopes brīžos ar patīkamiem pārsteigumiem. Īpaši tas skar voblerus, bet attiecas arī uz silikonu. Ir ļoti inetersanti apskatīt Keitech pēc 6-7 gadi un tā agrīnās kopijas. Keitech izskatās kā jauns, nav zaudējis ne krāsu, ne smaržu savukārt pakaļdarinājumi visi kļuvuši līdzīgi. Tas no personīgā arhīva.
Katram savs. Runājot par BigBait mānekļiem - ja nav slinkums pielāpīt pēc intensīvākas copes, tad mānekļi kalpo vairākus gadus katrs. Teikšu kā ir - copēt asarus/zandikus ar MJ naudiski sanāk dārgāk kā ķert metrīgas līdakas. No mānekļu patērīņa - pilnīgi noteikti!
Tas no pieredzes :) Ir vērts padomāt :) Nav vienas patiesības, ir dažādi skatu leņķi!
12.maijs 2020, 08:58 |
links