Domaataajs...
Galīgi negribu Tevi aizskart, katram savs darbs, tomēr izklausās pēc diezgan nelaba biznesa - tāda, kur savu pakalpojumu klientam nevis pārdod tāpēc, ka klients to vēlētos un viņam vajadzētu, bet tāpēc ka tas normatīvi uzspiests...Nē protams, tādu ir daudz, sākot no auto tehniskās apskates utt. Bet nu tur vismaz kaut ko reāli dara, pārbauda utt., bet ir kaudze ar tādiem kur vispār neko nedara tikai naudu saņem. Pirmais piemērs, kas nāk pŗatā - kases aparātu apkalpošanas līgums, kuram pēc likuma jābūt, bet dabā aprobežojas ar to, ka reizi gadā izraksta ŗeķinu.Un viss - PILNĪGI NEKĀDUS reālus darbus utt. tas neietver, jebkuru operāciju jāaapmaksā atsevišķi... Es intereses pēc uzprasīju - a par koun vai vajag, man atklāti atbildēja - a ne par ko un nevajag, bet nu mums tādu haļavu likums iedeva, nemaksāsi būs sūdi :D
zaraza, 14.septembris 2020, 23:58
Kolēģi, būtībā es tev varētu piekrist, bet ja ir klienti, kuri saka paldies par to, ka ir šāds pasākums, tātad tas patiesībā ir vajadzīgs arī saistībā ar normatīviem. Tā kaudze ar tiem, kuri neko nedara, tikai izraksta papīrus ir arī pa manu līniju un tas atstāj iespaidu uz biznesu, jo baram klientu vajag uzlīmi uz iekārtas un viss. Viņš turpina lietot iekārtu, kura iespējams viņam nes zaudējumus dēl tā, ka nav sertificēta. Turklāt viņš ir gatavs maksāt vairāk, lai tikai nepārbauda, tikai izsniedz uzlīmīti ar protokolu.
15.septembris 2020, 10:01 | links








