sigi [10.01.21]: Jonius [13:23]: ZobensArnis [Vakar]: Neko nevajag ieziemot,Pat tagad ir viens kuru ļoti reti ekspluastēju. Bet neko nelēju nekad degvielai. Pēc iespējas leju 98 un skatos lai kannā ir tīrs.
Kondensāts eksplotētajā eļļā nāks tikai par labu gan šālēm, gan assīm motorā / reduktorā
Eļļas gredzeni virzuļos noņem eļļu no sieniņām, tāpēc korozija cilindros nāks par labu čuguna gilzām vai arīnikosīla pārklājumam. Nekādā gadījumā nepūšiet FOGGING Oil, savādāk sanāks vel tā ka YAMAHA motors nobrauks 5000 motorstundas, tā nevar, tas nav pareizi
ūdens stacionāro dzinēju kolektoros forši sasalst un pārplēš tos, tas dos papildus aromātu, lai Jūš ka brauc
Gan jau visi brauc ar 60to gadu motoriem, nav vadības bloku, regulatoru un devēju, kuru kontaktus vajadzētu sapūst ar silikonu lai neiemetas zaļais. Elektronika nekam neder.
Un vispār pēc sezonas motors nav jāsatīŗa un jasakārto, nākošajā sezonā kā sanāks, tā būs labi
Pasmaidu par visām ieziemošanām laivu motoriem, sniega močim un pārējai tehnikai!!! Saprastu, ja iekonservējat un gatavojaties gadu gadiem nelietot. Dažu mēnešu laikā no cilindru sienām eļļas mikrokārta nevar izgaist.
BrunoL, 9.janvāris 2021, 14:57Tehnika labi ilgi kalpo tad ja saudzīgi izturās un kvalitatīvi un regulāri taisa apkopes, nevis ja pūš cilindros visādas eļļiņas lej degvielā un ēļās visādas piedevas un nezin ko vēl dara saskatotie youtube.Tev ir bijis mazais motors lietošanā? Vini visi ir loti jutigi, ipasi uz degvielas kvalitati. Nesaku, ka obligati, jalej piedevas, bet saku ieklausities tajos, kuriem ir mazi motori, kuri lej pie degvielas stabilizatoru un saskaras ar karboratora problemam 2x mazak.
Ja kādam palīdz piedevas degvielai tas ir labi.
Es vairāk par pasakām, ka ja cilindrā vienreiz gadā neiepust vai neieliet eļļu ,,speciālo,, tad Yamaha nenoies 5000 st. Japāņu motori i spējīgi noiet daudz arī bez tā saudzīgi izturoties.
10.janvāris 2021, 15:46 | links












