Dzintara tirgus- postpadomju telpa un paaudze. Nav spējīgs konkurēt ar lielajiem Pasaules brendiem! Gribēja izdzīvot, laikus bija zem kāda jāguļas.
27.janvāris 2021, 12:03 | links
bruno, gribi jaunai gimenei dzivokli, ņem Altum atbalstu, re kur daddy zin stāstit ka tas slikti
:)
usis, 27.janvāris 2021, 11:51
Nesapratu, kā cilvēkresurss ietekmē mārketingu un produkta virzīšanu tirgū?
daddy_j, 27.janvāris 2021, 11:47
zaraza [27.01.21]: "Dzintars" jau kā reizi uz to ielidoja, cik zinu. Menedžmentā stagnāti, kas uzskatīja, ka mārketingam neko guldīt nevajag, izbrauks uz PSRS laikā iegūtu atpazīstamību un Krievijas tirgu. Nezibrauca...Viņi pat ar mārketingu neizbrauktu. Tur iepakojums vien bija senilāks par senilu. Viņu laika cilvēkiem vairs praktiski neko nevajag no kosmētikas, jau pensijā sen :) un tāds 30+ gadi pat krievijā vispār nepazīst Dzintaru. Kur nu vēl tādā arhaiskā iepakojumā.
mjuniors [27.01.21]: Parunāšu par mazumvērtības kompleksu. Skolas laikā, kad aizbraucām uz Rīgu, mans speciāl sāka runāt latgaliski, lai gan skolā mēs tā nerunājām. Klases biedri, ev izbeidz.. Lai neredz, kas mēs esam.Prīmā. Puliceru Tev!
Bet mēs esam vērtība, nevis tādā nozīmē, kad apkārtējie paliek nevērtīgi, bet tāpēc kad mēs esam citādi, daudzveidīgi. Izloksne, valoda, lai arī pārkrievota ar. Kaut kur pa vidu. Tas ir skaisti un no tā nekur neaizmuksi un nemaz nevajag.
Kā saka, lauķi no pilsētas aizdzīsi, bet laukus no lauķa nekad.. :)) Un tāpēc daudzveidību nevajag sarunā noniecināt, lai arī skatījumi dažādi.
Un tiešām, kāds mums labums no tā, ka kaut kur Austrālijā kāds vēl māk latviski mīksti izrunāt burtu "T"...
raihs, 27.janvāris 2021, 10:25