zaraza.stratēģiski militāro neviens nav aizmirsis.jā, no 19-tā gadsimta vidus līdz 20 - tā gadsimta vidum dzelzsceļam bija liela loma tajā sfērā.kam vairāk sliežu tas krutāks.ātrāka(pēc to laiku mērogiem) un efektīvāka karaspēka un kara materiālu pārvietošana gan uz,gan gar frontes līniju.bet nu jau kā nekā 21.gadsimts un dzelzsceļš ir daudz ko zaudējis.jau 2.pasaules karš parādīja ka dzelzsceļam ir daudz vājo vietu.diversanti un partizāni ar baudu spridzināja dzelzsceļu.un arī lidotājiem vilciena sastāvs bija gards kumoss.samērā maz riska un ordenis ķepā. jo vērtīgāku kara materiālu sacūkoji,jo biezāks bleķis pie krūts.tā ka šī dzelzsceļa līnija absolūti neko nemainīs stratēģiskajā koncepcijā.atvaino zaraza.tādi laiki pienākuši.
Bjorgvins, 22.marts 2021, 10:03
kungi, bez tīrās tanku utt. tehnikas un dzīvā spēka pārvadāšanas pastāv tāda lieta kā sagāde, sākot no degvielas un munīcijas līdz medikamentiem un paikai... un masīvai operācijai to visu vajag nenormāli dauzd, a konfrontācija ar Krieviju var būt tikai masīva, tā nav misija pa kalniem dušmaņus dzenāt, Irāna vai tur Afganistāna. A tur bez dzelzceļa vairs nekā... Protams, ka scenārijs ar sauzemes karu ar Krieviju ir stipri teorētisks...
22.marts 2021, 13:29 | links