https://autostarts.lv/veikals/slodzes-akumulatori/intact-slodzes-akumulatori/intact-traktion-power-12-v-100ah-c5-349x175x290-0-1
šie akumulātori
šie akumulātori
17.jūnijs 2024, 18:14 | links
Sveiki.Beidzot esmu ticis pie motora minn Kota Max 40.Nu vajag aķi,neko dārgu pagaidām nevaru atļauties, varbūt kādi ieteikumi,skatos uz dziļās izlādes minn Kota,marine vai ko tamlīdzīgu,110 ah,pa 150 naudiņām aptuveni.Tadu var ņemt, sākumā būs ok? Viedokļi tik daudz un katrs atšķiras, varbūt kādam ir pieredze,par visu šito?Dragāju pa Babi,enguri pārsvarā.varbut kāds labāks ieteikums vai pat piedāvājums.paldies
Skunksts, 17.jūnijs 2024, 17:36
No viena tirgotāja jau ir atnākuši 6 LiFePO4 120A akumulatori /visi no Vācijas/ sūdzību nav.Manas domas ka Vācijas tirgum elementi salāgoti labāk nekā pa tiešo no ķīnas Pesonīgi viens paziņa sadomāja ieekanomēt un iekrita 3jā copesreizē sāka gļukot Lūdza palīdzību pretenzijas pieteikšanai /diemžēl ķīniets savu bodi nolikvidējis/ Būs vien jāpogā vaļā un jāskatās kas lācītim vēderā
bums, 9.jūnijs 2024, 19:06
Tākā "Озеро Бабитес" izdomāja izdzēst manu aprakstu, tad atstāju to šeit:
Neliela pieredze ar nesen iegādātu Savage Gear 55lb Trolling elektromotoru un 100Ah LiFePO4 akumulatoru. Savage Gear nopirku laicīgi uz atlaidēm Polijas internetveikalā 200eur + shipping 30eur. LiTime 100Ah litija-dzelzs Trolling motor akumulatoru nopirku laicīgi uz atlaidēm no amazon.de 256eur + Rowpow litija-dzelzs 10A lādētājs 55eur + shipping 10eur. Beigās viss kopā ap 500eur. Gribēju nopirkt LiTime 20A lādētāju un 100Ah akumulatoru, bet tur kkas nojuka amazon.de (sūtījumu pusceļā atgrieza atpakaļ) un stock beidzās. Ideālā variantā akumulators un lādētājs no viena ražotāja, bet nav kritiski. Galvenais neņemt lētāko lādētāju. Roypow likās sakarīgs ražotājs. No dārgiem 120eur+ victroniem neredzu jēgu.
Tātad akumulatora izvēle – daudz youtube jāskatās. Bieži vien elektrības entuziasti šos akumulatorus testē un ver vaļā. Var ļoti labi redzēt no kā tika salikts akumulators, kāds ir BMS (baterijas vadības sistēma), kādi ir sensori, kādas ir klemmes un vadi. Īsumā lētākie akumulatori tādi arī ir – viss pēc iespējas lētāk, bet tā kā cenas komponentēm krītas, tad īpaši dārgi lekt nav nepieciešams! youtube.com/@WillProwse šeit atradu gan LiTime, gan PowerQueen, gan Redodo ražotāju akumulatorus un viņi izskatījās pietiekami labi.
Litija dzelzs akumulatori var būt trīs veidu: litija akumulatora cilindri, litija akumulatora šūnas un litija akumulatora paciņas. Vairāk šeit: https://www.litime.com/blogs/blogs/prismatic-vs-polymer-lifepo4-batteries
Galvenokārt lētākie litija-dzelzs akumulatori izmanto akumulatora paciņas, ķīnas BMS un ir iespiesti akumulatora kastē starp putām. Garantiju viņi nedod! Lietot var, bet nav ideāli. Normāli akumulatori ar “TM” Trolling motor apzīmējumu, izmanto akumulatora šūnas, ir labi sapakoti, ir zemās temperatūras sensors un pašu ražots BMS. Tātad labu esam. Tie no amazon.de ir jau iepriekš minētie: LiTime, PowerQueen, Redodo. Garantija un supports ir pašiem jāskatās. Es ar LiTime komunicēju vācu valodā un samainīt un palīdzēt viņi neatsaka.
Tā kā 1. jūnijs bija pavisam nesen un viss nav desmitiem reižu pārbaudīts, tad ņemam šo faktu vērā jau laicīgi. Bet ātro atsauksmi ierakstīt jau varu tagad. Tātad akumulatoru 10+kg un elektromotoru 9+kg es nesu komfortabli katru savā rokā un vēl uztveramo var iemest padusē. Easy. Pēc pirkšanas es neko nelādēju, jo glabāšanas režīmā tur parasti ir 60-75% baterijas. Pirms copes pieliku lādēt, bet pa 5-6h viņš līdz 100% neuzlādēja. Bija kkas ap 95%. Šeit būs jāskatās vēlāk kā lādēsies 0-100%. Pirmā testa cope ap 3h šur tur pavizinoties man elektromotora displejā rāda [08]. Tātad vismaz 80% atlikums. Multimetrs apstiprināja. Otrā cope Babītes ezerā no 04-14. Biju viens laivā. Biju Spuņupē un Babītē līdz sarkanajiem jumtiem. Vairāk copēju nekā vizinājos. Dēļ karstuma liekas akumulatorā nedaudz pacēlās lādiņš, bet dienas beigās vēl rādīja [06]. Tātad vismaz 60% atlikums. Klemmes speciāli nepirku. Skrūvēju elektromotoru ar tām pašām akumulatora skrūvēm.
Mocīties ar 30+lb elektromotoriem un dziļās izlādes akumulatoriem nevienam neiesaku!
Neliela pieredze ar nesen iegādātu Savage Gear 55lb Trolling elektromotoru un 100Ah LiFePO4 akumulatoru. Savage Gear nopirku laicīgi uz atlaidēm Polijas internetveikalā 200eur + shipping 30eur. LiTime 100Ah litija-dzelzs Trolling motor akumulatoru nopirku laicīgi uz atlaidēm no amazon.de 256eur + Rowpow litija-dzelzs 10A lādētājs 55eur + shipping 10eur. Beigās viss kopā ap 500eur. Gribēju nopirkt LiTime 20A lādētāju un 100Ah akumulatoru, bet tur kkas nojuka amazon.de (sūtījumu pusceļā atgrieza atpakaļ) un stock beidzās. Ideālā variantā akumulators un lādētājs no viena ražotāja, bet nav kritiski. Galvenais neņemt lētāko lādētāju. Roypow likās sakarīgs ražotājs. No dārgiem 120eur+ victroniem neredzu jēgu.
Tātad akumulatora izvēle – daudz youtube jāskatās. Bieži vien elektrības entuziasti šos akumulatorus testē un ver vaļā. Var ļoti labi redzēt no kā tika salikts akumulators, kāds ir BMS (baterijas vadības sistēma), kādi ir sensori, kādas ir klemmes un vadi. Īsumā lētākie akumulatori tādi arī ir – viss pēc iespējas lētāk, bet tā kā cenas komponentēm krītas, tad īpaši dārgi lekt nav nepieciešams! youtube.com/@WillProwse šeit atradu gan LiTime, gan PowerQueen, gan Redodo ražotāju akumulatorus un viņi izskatījās pietiekami labi.
Litija dzelzs akumulatori var būt trīs veidu: litija akumulatora cilindri, litija akumulatora šūnas un litija akumulatora paciņas. Vairāk šeit: https://www.litime.com/blogs/blogs/prismatic-vs-polymer-lifepo4-batteries
Galvenokārt lētākie litija-dzelzs akumulatori izmanto akumulatora paciņas, ķīnas BMS un ir iespiesti akumulatora kastē starp putām. Garantiju viņi nedod! Lietot var, bet nav ideāli. Normāli akumulatori ar “TM” Trolling motor apzīmējumu, izmanto akumulatora šūnas, ir labi sapakoti, ir zemās temperatūras sensors un pašu ražots BMS. Tātad labu esam. Tie no amazon.de ir jau iepriekš minētie: LiTime, PowerQueen, Redodo. Garantija un supports ir pašiem jāskatās. Es ar LiTime komunicēju vācu valodā un samainīt un palīdzēt viņi neatsaka.
Tā kā 1. jūnijs bija pavisam nesen un viss nav desmitiem reižu pārbaudīts, tad ņemam šo faktu vērā jau laicīgi. Bet ātro atsauksmi ierakstīt jau varu tagad. Tātad akumulatoru 10+kg un elektromotoru 9+kg es nesu komfortabli katru savā rokā un vēl uztveramo var iemest padusē. Easy. Pēc pirkšanas es neko nelādēju, jo glabāšanas režīmā tur parasti ir 60-75% baterijas. Pirms copes pieliku lādēt, bet pa 5-6h viņš līdz 100% neuzlādēja. Bija kkas ap 95%. Šeit būs jāskatās vēlāk kā lādēsies 0-100%. Pirmā testa cope ap 3h šur tur pavizinoties man elektromotora displejā rāda [08]. Tātad vismaz 80% atlikums. Multimetrs apstiprināja. Otrā cope Babītes ezerā no 04-14. Biju viens laivā. Biju Spuņupē un Babītē līdz sarkanajiem jumtiem. Vairāk copēju nekā vizinājos. Dēļ karstuma liekas akumulatorā nedaudz pacēlās lādiņš, bet dienas beigās vēl rādīja [06]. Tātad vismaz 60% atlikums. Klemmes speciāli nepirku. Skrūvēju elektromotoru ar tām pašām akumulatora skrūvēm.
Mocīties ar 30+lb elektromotoriem un dziļās izlādes akumulatoriem nevienam neiesaku.
Ne asakas!
kikizozo, 3.jūnijs 2024, 12:48
RaimisD [18.01.24]: Sakarīga un noderīga infa.Uz rokas man nav. Ja ļoti vajag, tad jāprasa kolēģim kontakti. Viņš jau 2 sezonas ar savu bateriju nobrauca.
Minēji vietējo meistaru. Vari iemest kādu atsauci uz šo darbnīcu, veikalu.

Martins....B [02.10.23]: Varbūt kādam ir komentārs par šo:Beigu beigās ar vadiem viss ok, ar akumulatoru viss ok, a ladētājs aplikācijā rāda, ka lādē un viss ok, bet izrādās, ka nekā..
Jauns akumulators EXIDE DUAL Marine 12V 142 Ah
https://eholotes.eu/lv/akumulatori-elektromotoriem/multifit-akumulators-exide-dual-marine-12v-142-ah/
Akumulatora lādētājs VICTRON Blue Smart IP67 12V/25A
https://www.eboat.lv/lv/laivu-motori/ladetaji/victron/akumulatora-ladetajs-victron-blue-smart-ip67-12-25-si-size-99x219x65
Pie akumulatora pieslēgts 12 collu panoptix LVS34 + 54 devējs. Vakar no 14.30-18.30 copējot sākās network error, 1x jau bija, bet tad vasarā no 7.00-20.00 copējot, kas liekas ok, ka izlādējās, bet kāpēc 5h laikā izlādējās ? Ja līdz tam viss strādā ok, tad jau nevajadzētu būt klemmēm pie vainas vai saslēgumam (saslēdzu kā mācēju, varbūt nepieciešami spec vadi vai klemmes?)
Vai 142 ah varētu būt par īsu un nepieciešams litijnieks ? Cik būtu ok litijniekam ?
Vai ir kāds ieteikums, kur var aizvest, lai izveido pro slēgumu ?
Un vai lādējot ir spec prasības ? Es pēc copes pielieku pie strāvas, sagaidu zaļo un dzelteno lampu, kad spīd reizē un rauju ārā. Pēc vakardienas copes, pieliku pie lādētāja un pēc stundas jau rādīja, ka ir uzlādējies, kas liekas aizdomīgi.
Martins....B [25.10.23]: Labdien,Agrāk riņķi maucu uz skrūves. Apnika skrūvēt, pieliku "knaģus", ātri, ērti, nekas nekarst, viss štokos.
Varbūt kāds var padalīties ar padomu kā jūs stiprinat vadus pie litija akumulatora ? Ir kādas speciālas klemmes vai vienkārši pašu vadu uzgali, kam galā riņķis mauc virsū uz skrūves ?
Ja vēl tā gadās, pavēro cik voltus rāda ekrānā. Sekot līdzi voltiem ekrānā vispār ir laba prakse. Sākumā būs ap 12.8V. Kad ir zem 11.2, tad jau diezgan droši ir skaidrs, ka jāmet mieru :)
Tā Tava kļūda ar visu ko var būt saistīta, bet ideja ir tāda, ka galvenais eholots neredz Tavu black box - vai nu tas ir iszlēdzies vai nav (datu) savienojuma.
irganviens, 2.oktobris 2023, 16:14
Davis-Di [9:06]: Lejuplādē Vitronic aplikāciju un pieslēdzies ar zilo zobu (bluetooth) pie lādētāja un apskaties iestatījumus un statistiku.Man šito met kad aķis tukš
25A 142AH aķim ir par traku izvēlies mazāku režīmu.
Ehalotiem nepatīk, kad āķī krītas spriegums un slēgsies ārā, tā kā skābes aķiem krītoties kapacitātei, krītas arī spriegums (pieļauju ka iestatījumos vari apskatīties cik tas ir - iespējams ap 11,5V, vari pamēģināt nolikt uz zemāku)! Līdz ar to eholots var slēgties ārā jau, kad aķī ir vēl savi 30-40%.
Garmin "network error" visdrīzākais nav saistīts ar aķi, bet ar wifi iestatījumiem vai saslēgumu uz telefonu, kad mēģina ko lejuplādēt, jebkurā gadījumā atver manuāli un apskaties ko tieši tā kļūda nozīmē! EsPaldies. Pamēģinās kaut ko pamainīt.
Kļuda - Source not found. Check network. A Panoptix trandducer is disconnected.
Martins....B, 2.oktobris 2023, 09:20