Elektroauto un saules paneļi ir izlobēti un nemaz nav tik ļoti videi draudzīgi. Piemēram - Australijā šobrīd ir izveidojušies milzīgi saules paneļu elementu kalni, kurus nevar pārstrādāt un kuri ar toksiskām vielām piesārņo grunti un gruntsūdeņus. Joprojām nav skaidrs, kā tos pārstrādāt un kā glabāt. Kad prasu mūsu atbildīgajām iestādēm - atbilde ir viena. Viss ātri attīstās un mēs ceram, ka pēc tiem 15 - 20 gadiem, kad tiks mesti ārā pašlaik ažiotāžas laikā uzstādītie saules paneļi, būs zināms, kā tos pārstrādāt.
Savukārt par elektroauto akumulatoru izejvielu ieguvi katrs pats var atrast - pilns nets ar to.
Manā ieskatā dabai draudzīgākais risinājums bija palikt pie iekšdedzes dzinējiem, pārejot uz dabasgāzi vai ūdeņradi.
No automašīnām liela skāde nav tikai tajā, kas ir dūmos. Ļoti lielu skādi nodara, piemēram, smalkās daļiņas, kas rodas no bremžu diskiem. Elektroauto to nerisina.
Savukārt par elektroauto akumulatoru izejvielu ieguvi katrs pats var atrast - pilns nets ar to.
Manā ieskatā dabai draudzīgākais risinājums bija palikt pie iekšdedzes dzinējiem, pārejot uz dabasgāzi vai ūdeņradi.
No automašīnām liela skāde nav tikai tajā, kas ir dūmos. Ļoti lielu skādi nodara, piemēram, smalkās daļiņas, kas rodas no bremžu diskiem. Elektroauto to nerisina.
19.decembris 2023, 15:18 | links