zaraza [22.03.24]: Brīvajā zonā tiek uzglabāta prece tikai turpmākai transportēšanai (atrodas pie stividora).Dzelzceļa temats ir vesela epopeja.
Šausmīgi dziļa un smaga tēma, kuru šeit apspriest būtu pārāk gari. Daudz būtu arī jāskaidro nianses. Tādēļ arī pateicu pāris īsus secinājumus bez padziļinātas pieejas.
Cope321, 22.marts 2024, 09:03
Vairāk jau, cik saprotu, cepšanās notiek par dzelzceļa pārvadājumiem, kurus "izķert" iespejams pirms tie fiziski nonāk ostās. Bet, kā jau Dombrušovā arī pieminēja, valsts jau var uzsākt spēli, kurā tā ir stipra. BIROKRĀTIJA! Tas ir stiprs ierocis...
Daudz ko nevar ko aizliegt nacionālā līmeni, jo EU un cita starptautiskā likumdošana neļauj. Bet toties var sarežģīt procedūras, vilk termiņus, kavēt lēmumus. Definēt lietas par dubultā pielietojuma objektiem, kam katrai partijai jāizņem licence, kuru var vilkt, neiedot, pārsūdzēt un pārpārsūdzēt. Radīt situāciju, ka de jure it kā darīt var visu, bet de facto nevienam negribas čakarēties, tērēt laiku un naudu. Tāda shēma pie mums jau uz daudz ko atstrādāta un dzīvot pašiem traucē, tagad viedie veči ar melno jostu ierēdniecībā varētu vismaz kaut kur to izmantot lietas labā :DDD
Es tikai nosaucu virzienu, no kura aug kājas tālākām darbībām pa dzelzceļu.
Kā jau teicu, temats, kuru, pat esot loģistikas jomā, līdz galam nevar iemācīties no galvas nekad.
Shēma sākas ostās un tā turpinās tālāk pa dzelzceļu. Lai dzelzceļa sadaļā nerastos problēmas, visu sākotnēji ir ļoti pareizi jāizdara nosūtītājam un stividoram brīvostā.
22.marts 2024, 12:57 | links









