jegersz [6.jan]: [quote=719570Jebkurā gadījumā rentabilitāte būtu daudz augstāka, ja piebāztu pilnus gaisa kuģus nevis viens pasažieris maksātu par 2-3 sēdvietām. Kopumā uz apjomu paņemtu lielāku ciparu.
Jau gadiem nemainās fakts, ka RIX ir nepārtraukta gaisa kuģu plūsma un Air baltic izmanto to pašu lidlauku, kuru lieto arī pārējie. 2 reizes kaut kas varēja pieaugt, ja tiktu paplašināts lidlauks vai pazustu konkurenti.
Cope321, 6.janvāris 2025, 13:12
Pirmais paskaties statistiku, nevis skaties Brieža tiktoku, kad nelidoja ar Airbaltic. Airbaltic piepildījums ir 87%, un aviokompānijām pasažieru pārvadājumi ir tikai daļa peļņas. Kad pēdējo reizi esi lidojis?
RIX nav Airbaltic, ja nebūs Airbaltic mums lidojumu skaits no RIX samazināsies un samazināsies arī RIX attīstības scenāriji, nerunājot par citām nozarēm, kas tiek ietekmētas ar lielāku avio plūsmu caur Rīgu.[/quote]Pagājušajā gadā ap 8 lidojumiem. Reti esmu lidojis arī ar Air baltic.
Ar augumu ap 195 cm ļoti novērtēju komfortu, tādēļ neteiktu, ka ir vērts piemaksāt par Air baltic. Pluss Air baltic tuvo reisu propelleru brīnumu atceros kā murgu maniem ceļiem (gandrīz kājas atmira). 87 procentu piepildījums tiek iegūts uz atlaižu laiku rēķina, kad viena daļa reisu ir izpirkti uz 100 procentiem, bet man sanāca oktobrī sēdēt reisā, kurā labi, ja tika aizpildītas sēdvietas ap 60 procentiem (toreiz nācās pirkt biļeti, lai varētu tikt uz Vīni, bet man vajadzīgajā laikā bija tikai Air baltic). Rindas pie Air baltic reisiem pat nevar salīdzināt ar Ryanair reisiem. Man pašam patīk Lufthansa un Turkish Airlines gaisa kuģi.