Laivas un to motori

Rakstīju par Hondas 2,3 zs dzinēju. Klaviere ātri rakstot nenoreaģē.sorry.
3.aprīlis 2010, 19:19 | links
 
Mans viedoklis par mazajiem motoriem. Vizinos ar onda 2,3 zs. tāds klasisks - visas bodes pilnas ar iņiem. Motoriņš iet labi ,nkādu tenisku probļemu nav,,viss ok,BET pienāk brīdis kad saproti ko esi nopircis.To sapratu kad vienreiz lakus pierullēja džeks ar merkūrīti mazo (ar 2,5zs) Atšķirība bij ļoti liela - viņš mierīgi sēžot pie motoriņa klusiņām runājās pa telefonu bet man lai varētu kaut ko dzirdēt - gāze pilnībā jānomet.Protams nav ko pļāpāt kad jācopē bet fakts ir tāds ka onda ir ĻOTI skaļa.Sākot no 4,5zs viņa jau pukšķ klusi bet mazais pukšķina ļoti skaļi - ja salīdzina ar merkūri.Par citiem nevaru spriest - man likās ka suzukis ar klusāks.
3.aprīlis 2010, 19:17 | links
 
varbūt kāds tirgo kādu lietotu motoru tā ap 5zs jaudu?
3.aprīlis 2010, 19:14 | links
 
Man pēc Minn - Kotas gan 5 , gan 8 liekās pasakaini daudz .
3.aprīlis 2010, 19:08 | links
 
Es nezinu mans krusdēls dīda mazo 2 taktu Suzuki jau 3 sezonu Un tā jau ir tehnikas izturības kalngala sasniegšana.:DDDDDDDDDDDDD Tas laikam pagaidām ir kompaktākais un ņiprākais.
3.aprīlis 2010, 19:08 | links
 

praktiski stapiba ir 300 ls bet tas ir tā vērts Nožņaudzos un tagad nožēloju
3.aprīlis 2010, 19:05 | links
 
Paldies par viedokli , es jau arī galvenokārt braukāšu pa Daugavu un Lielupi , tapēc man tas ir svarīgi .
Man vēl piedāvā Jamahu , varbūt kāds var pateikt kādas atsauksmes ir par šo firmu ?
3.aprīlis 2010, 18:57 | links
 
Personigi atzīstu ,ka tā bija mana kļūda ka pirku piecinieci labāk tad 8 zs tas jau ir cits motors ar citu uzbūvi un citiem labumiem -gājiens mīkstāks ,klusāks jo ir 2 cilindru uz mazajiem apgr vispār nedzird.Lielajos apgriezienos arī ņiprāks
3.aprīlis 2010, 18:57 | links
 
aizmirsu piebilst ,ka laiva man uz treileri-4,80m piepuusama..
3.aprīlis 2010, 18:51 | links
 
Jaunais 2,5 Hondas motors ar gaisa dzesi un centrbēdzes sazobi gan nepatīk .Ar veco ūdeņņieku gan klusāk gan nav tā stulbā gāze rokturī.Esu jau daudzus gadus velcējis un starpību izbaudījis.Mīļajai Divniecei jau ir 11 gadi un bez problēmām šur tur kāda plastmasīte ir nolūzusi ,bet tas kopainu nemaina.Šosezon būs jānomaina vārstu vāka blīvīte maķenīt sulo.Remonts 2 ls 30 sant.
3.aprīlis 2010, 18:49 | links
 
gintsgg Ar 5 hp - nekur nepacelsiec kaut liksi pie serfinga deela.Es saprotu pirmais motors ir lolots un paarsteigumiem ,bagaats-ja Tu prasiji padaliities ar pieredzi Luudzu -saku ,ka 5 Hp ir optimaals ,kaut paslaik gribeetu vismaz divus 5Hp ar ko velceet un 20-25 Hp ar ko paarskriet-jo es paarsvaraa darbojos pa Liktenupi un lieliem uudeniem (cik jau mums te vinu ir) tapeec 5 Hp manliekas ir zelta viduscels-katram savs viedoklis bet man ir pieredze un tapeec taads texts.
3.aprīlis 2010, 18:49 | links
 
Piedodiet, es par šito nediskutēšu:)))
3.aprīlis 2010, 18:48 | links
 
Spiningoju , bet vairāk patīk velcēt .
Guntarskl , es visu šo diskusiju izlasīju no sākuma līdz pēdējām komentāram , nevelna te nav diskutēts par to , kapēc 4 zs ir labāks par 2.5 .
3.aprīlis 2010, 18:43 | links
 
Man ir gan 5 zs Honda gan 2 zs mīļāka un velcei pateicīgāka ir 2 zs Lietošānā arī naf tik smaga kā 5 zs
/diviniece ir vecā izpildījuma ar pilnu ūdens dzesi/ātruma ziņā abus liekot uz Pellu starpība ir no 2-3,5 km/h Ar divnieces vienu bāku 1 L velcēju visu dienu.Nepatīk ka 5 zs ir tik liela svara starpība ar divnieci.Un tā nevajadzīgā lieta kā autonomā 10 l bāka .Arī velcei min ātrums pieciniecei ir par lielu/daunrīgerim/ jāmaina skruve uz citu kāpi u.t.t
3.aprīlis 2010, 18:43 | links
 
Gints, Tu līdakas spiningo?
3.aprīlis 2010, 18:38 | links
 
Kapēc lielāku , kādas priekšrocības ? Man līdz šim ir bijis tikai elekromotors , tapēc benzīna dzinējos neko daudz nezinu , vai tad ar 2.5 priekš copes nepietiek ? Braukt ar ūdens slēpēm , vai nesties ar 100 km/h , man tas nebūs vajadzīgs . Tapēc es arī uzdodu šeit jautājumus jo pats neko daudz nezinu un motoru negribu nopirkt vienai dienai . Es tā domāju ka tas būs pirmais un pēdējais motors manā mūžā , tapēc gribu labu .
3.aprīlis 2010, 18:35 | links
 
Piekrītu 100% par 4, vai 5zs motoru. Daudz reiz par to jau diskutēts, un neviens Tev nepateiks ka 2,5 ir labāka izvēle par piemēram 4zs.
Vis.
3.aprīlis 2010, 18:29 | links
 
gintsgg Man jau liekaas ,ka nevajag nemt 2,5 zirgi -ja vari iespringt nem uzreizs lielaaku- liidz 5 zirgi , ar nedaudz tetefona zvaniem un pazinaam -es braalenam sagaadaaju Yamaha 4 hp pa --apm laikam 599 Ls
3.aprīlis 2010, 18:21 | links
 
Es atradu šito

Kompakts Df 2.5 — ne tikai vismazākais 4 taktu dzinējs modeļu Suzuki rindā, bet arī pats vieglākais piekarināmais motors savā klasē. Iebūvētā tvertne benzīnam, kapacitātei 1 litru, kurš pietiek vairāk kā uz vienu darba stundu uz pilna gaitu slēdzot. Motora ātrums regulējas ar pagriezienu kloķa palīdzību, kas ir novietots uz grozīkļa.

par 480 Ls

laikām neko lētāk neatradīšu , vai varbūt tomēr vēl var atrast arī lētāk ?
3.aprīlis 2010, 18:02 | links
 
Gint, tad kādu naudu tu esi ar mieru maksāt par motoru, jo domāju ka LV arī var dabūt par kādu 40 Ls dārgāk. Ja ieskaita ceļa izdevumus, tad nekas jau daudz nav!
3.aprīlis 2010, 17:50 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager