Mana pieredze – copēju intensīvi 2 – 5 reizes nedēļā (vasarā), 90% vienatnē, ezeros, upēs un citās ūdenskrātuvēs, spinings, uz dzīvo un velce, tikai sēdus un galvanais, lai ir minimāls čakars – laivu piepumpēt un izlaizt gaisu, iecelt un izcelt no autiņ, aiznest līdz ūdenim u.t.t. Mans risinājums – nopirku Dulkan 285 un pārvadāju uz autiņa jumta piepūstā veidā, varu uzcelt/nocelt paša spēkiem. Uz autiņa jumta ir Tule tipa grabažnieka sliedes. Tātad pumpāju tikai dažas reizes gadā, lai uzturētu optimālo spiedienu laivai. Grīda ir mīkstā, bet izgriezu no mitrumizturīgā finiera ieliekamo grīdu (divās daļās) kas ietilpst zem baloniem un nekustās. Laiva garuma ziņā pietiekoša, ka pat pa dienu var nosnausties visā garumā un ja dodas divatā tad sēžam uz baloniem, kas ir pietiekoši ērti. Par dzinējiem – vidējs elektrodzinējs + aķis + lādētājs būs vienādā cenā ar Suzuki 2,5hp, bet ar Suzuki būs mazāks čakars (pārbaudīts) un svara ziņā arī mazāks, bet man vairs nepatīk regulāri cilāt smagumus… Par elektrodzinēju rekomendēju – man bija MinKota un saīsināju to plastmasas trubu(kāju) un palika ērtāk stūrēt (arī ielikt grabažniekā), jo ručka bija sēžot uz balona plecu augstumā, bet tad stūrēšana palika kā parastiem benzīna dzinējiem. Un pēdējais – vieglo Dulkanu (vai līdzīgo) vējā novaldīt ar elektromotoru būs pagrūti, bet ar Suzuki bez problēmām (ir pieredze). Lai veicas!
14.oktobris 2025, 11:47 | links