Makšķerēšana jūrā

Nu tad šeit lietojiet. Lai Jums labaveselība !
8.novembris 2025, 13:31 | links
 
user1962, 7.novembris 2025, 12:13


Vispirms, dārgais draug,s iemācies lietot Inetu.
[/quote]

Mūs vecumā tā ka vajadzētu zināt, ko un kā darīt ar Inetu :)
8.novembris 2025, 12:41 | links
 
Mieru zēni.Laikam es esmu vainīgais.Nokomentējos. Lieta tāda.Ignorēt cilvēku jautājumus nav solīdi.Es parasti atbildu uz jautājumiem.Pie tam jautājums bija adresēts konkrēti man.Un vispār saistīts ar jūras tēmu.Nu ar copi pakārtoti.Atvainojos,ja kādam traucēju ielikt copes atskaiti vai padalīties ar bušu copes noslēpumiem.
8.novembris 2025, 11:02 | links
 
Patreiz braucam uz jūru.
7.novembris 2025, 21:49 | links
 
63 gadi ir
user1962, 7.novembris 2025, 21:12[/quote]

Malacis,šadā vecumā vajadzētu pierimt jau,D
Man mazliet vairāk
7.novembris 2025, 21:14 | links
 
63 gadi ir
7.novembris 2025, 21:12 | links
 
user1962, 7.novembris 2025, 19:13[/quote]

Es Tev vēlreiz atgādinu par Ineta lietošanu.
Nevajag kopēt visus palagus.Par vecu vai kā?
7.novembris 2025, 20:38 | links
 
DSV [Vakar]: user1962, 7.novembris 2025, 12:13


Vispirms, dārgais draug,s iemācies lietot Inetu.
Sakars ir vistiešākais,ja palasa jopcika postu zemāk....[/quote]Tiek lasīts. Bet gribas lasīt šeit par copi jūrā, ieteikumiem, par veiksmēm un neveiksmēm, copes piederumiem, nevis plašu spriešanu, kas copi skar arvien mazāk. Ja kāds pieminēs malkas šķūni, tad gari spriedīsim par to ?
7.novembris 2025, 19:13 | links
 
Vīri-tēma par copi jūrā.
7.novembris 2025, 18:24 | links
 
user1962, 7.novembris 2025, 12:13[/quote]

Vispirms, dārgais draug,s iemācies lietot Inetu.
Sakars ir vistiešākais,ja palasa jopcika postu zemāk....
7.novembris 2025, 14:47 | links
 
priekšēja stikla, vienas riepas un neviens neko nevar/nedrīkst kontrolēt?

jopciks, 6.novembris 2025, 17:35


To visu regulē MARPOL,kas ietver sevī 6 ANNEX,kur aprakstītīti piesārņojuma veidi un cīņa ar tiem.
Tas viss tiek prasīts jūrniekiem ik 5 gadu zināšanu pārbaudē.
Likumu ir daudz,šausmīgi....
IMO currently has 176 Member States and three Associate Members,ieskaitot RUS.
Tankeriem ir pārbaudes gandrīz katrā ostā...sākot no Port state control,wetting inspection,utt.
Cita lieta,ka kuģu īpašnieki vieglākās valstīs, Āfrikas kontinentā,piemēram vnk uzpērk inspektoru.Protams ta nav sistēma,bet ir bijuši gadījumi....Āzijā,tur viss ir vieglāk,piesārņojuma ziņā.
Tas īsumā.

DSV, 6.novembris 2025, 18:41[/quote]

Kāds visam šim sakars ar makšķerēšanu jūrā ? Ir taču visādas runāšanas topiks.
7.novembris 2025, 12:13 | links
 
Jopciks.Ļoti labs jautājums.DSV jau pamatā ir tīri labi pakomentējis.Mēģināšu šo to piebilst. Cilvēce jau kādu laiku atpakaļ ir mēģinājusi regulēt kuģošanas kārtību.Bet tā pa nopietnam lietai pie ragiem ķērās 1974.gadā.Arī pie piesārņošanas. Bļin, tieši tajā gadā,kad es iestājos jūrskolā.Kolumbam un Magelānam bija vieglāk.Pieņemtie likum un noteikumi bija skarbi.Un vadoties pēc apstākļiem tiek papildināti un kļūst drakoniskāki.Visu uzskaitī nav iespējams.Man apniks rakstīt,tev apniks lasīt. Es saprotu,ka tevi interesē krievu ēnu flote. Pirmais ir tas,ka lielākā daļa kuģu ir zem citu valstu karoga.Tā ir izplatīta prakse.Tur nekādu lāci nevar piešūt.Visi starptautiskajā kuģošanā atrodošies kuģi tiek tehniski uzraudzīti.Tāpat arī piekrastes un iekšējo ūdeņu kuģi.Ir starptautiski atzītas organizācijas,kuras veic regulāras apskates un izdod sertifikātus.Bez šiem dokumentiem kuģis nevar kuģot.Viņu aizturēs pirmajā ostā. Tāpat kuģa komandai jābūt nokomplektētai saskaņā ar konvencijām.Ļoti skarbi tiek sekots visam,kas saistīts ar piesārņojumu.Dokumentācija,aprīkojums. Ēnu flote.Diemžēl visi kuģi ir pakļauti šīm prasībām un arī tās izpilda.Eiropas ostās ir pastiprinātas prasības.Tās saistītas ar kuģa vecumu un kravas iekārtu aprīkojumu.Daļa ēnu flotes mierīgi iet Eiropas ostās.Tātad viņi atbilst prasībām.Tā daļa ko neuzņem Eiropa,iet citur.Kaut vai uz to pašu ASV.Tur prasības maigākas.Tehniskās prasības ēnu flote izpilda.Runa ir par kravu.Par sankcijām. Nu te vairs nav jūras likumi.Tā ir cita jurisdikcija. Ēnu flotes kuģa uzdevums nav noslīkt un piesārņot Baltijas jūru,bet gan aiztransportēt uz norādīto ostu kravu un nopelnīt putinam naudu karam.Tā ka roņu kotletes diemžēl būs.
7.novembris 2025, 11:03 | links
 
priekšēja stikla, vienas riepas un neviens neko nevar/nedrīkst kontrolēt?

jopciks, 6.novembris 2025, 17:35[/quote]

To visu regulē MARPOL,kas ietver sevī 6 ANNEX,kur aprakstītīti piesārņojuma veidi un cīņa ar tiem.
Tas viss tiek prasīts jūrniekiem ik 5 gadu zināšanu pārbaudē.
Likumu ir daudz,šausmīgi....
IMO currently has 176 Member States and three Associate Members,ieskaitot RUS.
Tankeriem ir pārbaudes gandrīz katrā ostā...sākot no Port state control,wetting inspection,utt.
Cita lieta,ka kuģu īpašnieki vieglākās valstīs, Āfrikas kontinentā,piemēram vnk uzpērk inspektoru.Protams ta nav sistēma,bet ir bijuši gadījumi....Āzijā,tur viss ir vieglāk,piesārņojuma ziņā.
Tas īsumā.
6.novembris 2025, 18:41 | links
 
noies kāda pid*rusijas ēnu miskaste pa burbuli un nebūs ne butes, ne roņu kotletes.
Vai Bjorgvins var mazliet pakomentēt starptautiskās jūras tiesības? Tiešām jūrā valda citi likumi, kur var salīdzinājuā ar ceļiem maukt bez TA, OCTA, priekšēja stikla, vienas riepas un neviens neko nevar/nedrīkst kontrolēt?
6.novembris 2025, 17:35 | links
 
Cibins.Iespējams.Tomēr zināma skepse saglabājas. ArvisS.Jauka ideja.Tomēr ir zināmas nianses. Redzi, man Grenlandē ir bijis gods satikt tur vienīgo latviešu diasporas pārstāvi žurnālistu,rakstnieku, balto lāču mednieku,bet tagad dedzīgu šo dzīvnieku aizstāvi un Arktikas pētnieku,fotogrāfu Ivaru Sīli. Tagad vē arī Latvijas goda konsulu Grenlandē. Tad lūk,kādreiz jaunībā bija nošāvis to kormorānu jeb jūras kraukli.Inuīti bija pagatavojuši saldkrējuma mērcē.Esot bijis tīri labs.Interesanti,kāds Latvijāir mēģinājis pagatavot kormorānu ?Kas attiecas uz roņiem.Te man ir personīgā pieredze.Grenlandē protams roņi ir tradicionāla pārtika.Cilvēki medī tos zvērus profesionāli.Tajā pilsētiņā bija vesels tirdziņš,kur varēja iegādāties gan svaigu,gan kaltētu,gan citādi sagatavotu roņu gaļu.Lai nokļūtu pie ostas kapteiņa vai kādā citā valsts institūcijā bija jāiet praktiski cauri tam tirdziņam.Dabūju mest vismaz 300m līkumu,jo mans organisms nu ļoti negatīvi reaģēja uz to roņu aromātu.Vēl gadījums.Kādā no ostām atnāk pavārs.Beigušies dārzeņi.Vai varot iegādāties.Nu protams.Dārzeņi protams no Dānijas.Parastā siltumnīcu gumija.Nu bet tomēr. Kādu brīdi pēc šopinga.Uztaisīti gurķu,tomātu,paprikas salātiņi ar majonēzi. Mēģinu iedabūt mutē,bet organisms protestē. Nodomāju,ka pie vainas paši dārzeņi.Citā reizē dārzeņi viekārši sagriezti.Nenocietos,paņēmu gurķa šķēlīti.Normāli,organisms klusē.Pasaucu pavāru.Tu tikai dārzeņus pirki,vai vēl kautko? Majonēze arī bija beigusies.Atnes paciņu.Hm, tāda pati,kādu ņēmām Dānijā.Sāku lasīt sastāvu. Nu protams - viens no integrientiem roņu tauki. Tā,turpmāk man tkai dārzeņi.Šito sūdu klāt nejaukt.Es domāju,ka vēl kādai daļai Latvijas iedzīvotāju var būt līdzīga reakcija.Tā ka ar tām roņu kotletēm var iziet šķībi.Tās tautas,kuras ēd roņus,to darījušas gadsimtiem ilgi,varbūt tūkstošiem gadu.Ilgi būs letiņus jāpieradina pie roņu kotletēm.
6.novembris 2025, 12:23 | links
 
Cilvēki, kāpēc jūs tik aprobežoti un stulbi esat? Paši labi saprotat, kāpēc šo vajag, bet nu debīlā latviešu mentalitāte jau neļauj nenīdēt. Tas ir zem latvieša goda neparaudāt delfos, fb vai copes forumos.
6.novembris 2025, 11:13 | links
 
Vot tā.
https://www.apollo.lv/8354079/makskerniekiem-bus-jasniedz-lomu-atskaites-par-baltijas-jura-nokertajam-zivim

Domaataajs, 3.novembris 2025, 16:35

...:) es te tā piemetu ixsu pie deguna :)...a kāda tā paša ixsa pēc man vispār ir jāatskaitās kur esmu bijis un ko darījis.Ja pērku licenci,tad atskaitos par attiecīgo laiku,kad licence darbojas.A tā...biju copēt...nu un... man par to jāatskaitās...sviests.:)Gribiet statistiku...maksājiet...sarakstīšu tādus pekstiņus,ka maz neliksies.:)

snipiens, 5.novembris 2025, 18:31

Pilnīgi pareizi.
6.novembris 2025, 00:11 | links
 
Vot tā.
https://www.apollo.lv/8354079/makskerniekiem-bus-jasniedz-lomu-atskaites-par-baltijas-jura-nokertajam-zivim

Domaataajs, 3.novembris 2025, 16:35


...:) es te tā piemetu ixsu pie deguna :)...a kāda tā paša ixsa pēc man vispār ir jāatskaitās kur esmu bijis un ko darījis.Ja pērku licenci,tad atskaitos par attiecīgo laiku,kad licence darbojas.A tā...biju copēt...nu un... man par to jāatskaitās...sviests.:)Gribiet statistiku...maksājiet...sarakstīšu tādus pekstiņus,ka maz neliksies.:)
5.novembris 2025, 18:31 | links
 
Protams, banknotes, bet vairums prot jau izrēķināt, kurā brīdī un ko darīt, lai to vairāk savāktos, ne jau nobliežot jaunaudzi papīrmalkā utmldz:)

cibins, 5.novembris 2025, 10:28

Jaunaudze ir jākopj, bet ne jau LVM stilā, kur vismaz piekto daļu pamet zem riteņiem hārvesteram. Ar tādām metodēm, ne šodien ieguvums, arī zaudējums nākotnē. Mans uzskats, ka lieltehnika ir derīga tikai kailcirtei. Mēs esam atstājuši mantojumu, gadi 60 vēl jāgaida līdz deokupācijas pirmajai ražai.
5.novembris 2025, 17:08 | links
 
Jā,kormorāni un roņi tik tiešām ir savairojušies.Roņi 6 reizes pārsniedz optimālo daudzumu.Bet risinājuma nav un laikam tik drīz nebūs.Ne jau Krauze ir spējīgs ko risināt.Mežinieki un saprāts? Cibin,vai pašam smiekli nenāk? Kā mežinieks ierauga papīra banknoti tā saprāts čau.

Bjorgvins, 5.novembris 2025, 09:55


Protams, banknotes, bet vairums prot jau izrēķināt, kurā brīdī un ko darīt, lai to vairāk savāktos, ne jau nobliežot jaunaudzi papīrmalkā utmldz:)
5.novembris 2025, 10:28 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager