Akumulators un lādētājs

Būtu nepieciešams zinošu cilvēku padoms!
melanais es lādēju ar nelielu oranžu kastiti nosaukumu nepateikšu bet lai uzlādētu vajag virs 12 h un es nesudzos kalpo 4 gadus. bez problēmām un akb man ari 4 gadu nezinu bēdu esu braucis pat 12h protams ne pilnā atrumā
12.jūlijs 2010, 17:15 | links
 
aiwa: Tu vari lietot minētās spailes vai vispār nekontrolēt kas notiek ar aķi. Ne visi brauc neizslēdzot motoru kamēr aķis sauss. Daži mēdz arī apstāties ik pa brīdim. Te katram brīva izvēle - demokrātija. Ko darīt, kurā klausīties un ko ņemt vērā, ko ne. Es savu dalību šajā topikā beidzu jo paliek neinteresanti.
12.jūlijs 2010, 16:23 | links
 
ogden:sorry, bet es esmu par "prastu", lai spētu copes laikā izpildīt Tavus pēdējo divu teikumu nosacījumus!!
Varbūt padomā, kāpēc AKB pārbauda ar slodzes dakšu, nevis ar pliku voltmetru!!!
12.jūlijs 2010, 15:47 | links
 
- tas labākajā gadījumā regulē jaudu, nevis strāvu.Regulē ko gribi-maza jauda,mazāka strāva!
12.jūlijs 2010, 15:08 | links
 
aiwa: Jebkuram akumulatoram ir iekšējā pretestība kura nav 0. Auto aķiem tā ir mazāka, želejas un dziļās izlādes aķiem- lielāka. No tās atkarīgs akumulatora sprieguma kritums kurš notiks kad to noslogos. Izlādētu 100Ah akumulatoru noslogojot ar 1A, tā spriegums būs savādāks (lielāks) nekā noslogojot ar ar 10A vai 100A. Tas jāņem vērā un jālūkojas pēc 7.5V pie ražotāja noteiktās nominālstrāvas (kuru diez vai kāds motors mēra/nodrošina konstantu - tas labākajā gadījumā regulē jaudu, nevis strāvu). Vienkāršāk tomēr aķi kontrolēt nenoslogotu, protams pievēršot uzmanību tam kas notiek ar spriegumu pie slodzes. Pēc pāris braucieniem jau varēs just kāda (%) ir akumulatora izlāde un kad vēlams to saudzēt.
12.jūlijs 2010, 14:49 | links
 
daddy_j, varbūti līdzjūtība jaizsaka iekšdedzes dzinēja braucējiem, kad tie tā jau necopē vēl pēdējo ēdāju aizdzen no laivas tuvākās apkārtnes.
12.jūlijs 2010, 14:27 | links
 
atvainojos visiem, kuri AKB kvalitāti nosaka pēc tukšgaitas sprieguma!!! Es tomērt to darīšu AKB slogojot!!!Sorry!
12.jūlijs 2010, 14:23 | links
 
iekšdedzes dzinēju īpašnieki uz elektromotoru/aķu īpašniekiem skatās ar līdzjūtību...nekā personīga :))
12.jūlijs 2010, 13:43 | links
 
aiwa: par 7.5v pie slodzes tad tā arī vajadzēja pateikt!! nevis cilvēkiem kuriem stāsta par nenoslogota akku spriegumiem (12v), sajaukt galvu.
12.jūlijs 2010, 12:21 | links
 
mazkalns uc.: lai izbeigtu diskusiju, manis iepriekš teiktais par 7,5V attiecas uz noslogotu AKB (mani interesē, ko dara AKB braucot). Ja pameklēsi AKB slodzes raksturlīknes, tad arī tos ~7,5V atradīsi!!!
12.jūlijs 2010, 10:22 | links
 
Man ir CTEK MULTI XS 7000
Jau 5 gadi nav bijušas problēmas.

bbalais un ar ko ta tu lādē, ja nav noslēpums?
12.jūlijs 2010, 00:14 | links
 
Cik ilgi tas labais lādētājs Tev jurciks000 kalpo ja nau noslēpums ha ha ha
11.jūlijs 2010, 22:12 | links
 
Vairis30- tas ir laPs un kvalitatīvs, nav gan pats lētākais, bet lādē arī 185Ah.
11.jūlijs 2010, 21:57 | links
 
mazkalns;es nepretendēju uz zinātnisku pamatojumu AKB ilgmūža nodrošināšanai un diez vai to vajag šajā gadījumā. Es uzskatu, ka laivas darbināšana ir specifisks AKB izmantošanas gadījums-maz, diegan dziļu ciklu gada laikā. Tāpēc AKB mūžš ir ļoti atkarīgs no uzglabāšanas nosacījumiem un paša AKB kvalitātes.Man kolēģi savus krutos "M-K" nobeidza nepilnās 2 sezonās un tagad izmanto, kas pagadās pa rokai dotajā brīdī!!
Par 7,5V -zinu, ka pie šāda sprieguma sistēmu automātika atslēdz rezerves AKB. Un pēc tam viss ir OK-http://www.cortex.lv/ru/systems/additions/powersupply/vscs-15.html.
P.S. Cik var nobraukt ar attiecīgām A/H-tas ir vairāk apstākļu jautājums nevis AKB kvalitātes jautājums: laivas lielums,cilvēku skaits,pretvējš,sānu vējš,straumes virziens un cilvēciskais faktors!
11.jūlijs 2010, 21:46 | links
 
Uz aķīša ir sekojoši dati: 110Ah, 680A, C5-82Ah, C100-120Ah. Ko nozīmē tie C5 un C100?
11.jūlijs 2010, 20:55 | links
 
aiwa,par 7,5 nebūs tiesa,pats tāpat kā ogden lasīju par 10,7,bet galvenais ir praktiks-pieredze.Vienu sezonu izmantoju aķi ,kas ziemā vairs negribēja dīzli lecināt.Tā kā man elektromotoram pievienota ehalote,tad nepārtraukti varēju sekot rādījumiem,pilna batereja-13,5,jāairē pie10,5(minkota 36),tas ar turist3.
11.jūlijs 2010, 18:02 | links
 
aiwa: 7.5V? Neticu. Esi tik laipns un iedod linku uz kāda konkrēta akumulatora tehniskajiem datiem kur minēts 7.5v kā drošs (nebojāti elektrodi) pilnas izlādes spriegums nenoslogotam akumulatoram. Kad es rakstīju forumā, tad nepaļāvos uz atmiņu un dubultpārbaudīju jo negribu kādā kopīgas copes reizē dabūt pa zobiem par samelošanu :D Ja precīzi tad 10.8V..12V, atkarībā no ražotāja/tipa. Želejas akumulatoru izlādes ciklu izturība ir +/- pa vidu starp auto akumulatoriem un speciālajiem dziļās izlādes aķiem, tā kā ieteikums vērā ņemams, jo īpaši ja tādu iegūstam par pudeli ;)
11.jūlijs 2010, 15:41 | links
 
Vēl pastāv labi (arī lietoti) AKB no mobīlo bāzes staciju rezerves barošanas. Šie ir kvalitatīvi želejnieki , kurus maina regulāri un parasti met ārā. Ja ir paziņas, par pudeli var sarunāt!
Kāpēc te baidā ar pieļaujamo izlādi līdz 12V!!?? Pēc "standartiem" parasto svina-skābes AKB drīkst izlādēt līdz 7,5V un tikai tad sākt airēt! Zem šī sprieguma procesi var būt neatgriezeniski!!
P.S. Pats lietoju, ne jaunu, auto 80A/H AKB un līdz airien neesmu nonācis!!!
10.jūlijs 2010, 20:30 | links
 
Ko tauta saka par šo:
CTEK XS 3600
- Lādē akumulatorus (Wet, MF, GEL un AGM) sākot no 1.2Ah līdz 120Ah.
- Pamatuzlāde 0.8/3.6A
10.jūlijs 2010, 15:58 | links
 
Mazkalns ,
par cik copējot ar 5 ātrumu īpaši daudz nebrauc , ar tādu akumulatoru var braukt visu dienu .
10.jūlijs 2010, 01:23 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager