Sūdzību grāmata - par copes veikaliem

Viss par visu produkciju.
Man pretenziju nav, jo veikals nav izziņu birojs, tomēr, cik esmu Salmo prasījis, kur un kā var daudz zivis izķert, nekad neesmu saņēmis pareizu atbildi. Par to ir vērts aizdomāties...
4.jūlijs 2014, 21:27 | links
 
Lētais gals ir lētais gals. Ja esi vienīgais pircējs veikalā, tad tevi pa šiko apkalpos, ja sāc runāt ar pārdevēju par dārgo galu, tad tev divi džeki sāks apvārdot, bet ja esi vienīgais, kas grib nopirkt vienu pludu, bet cits grib pirkt laivu, motoru, kātus, spoles, tad ....
4.jūlijs 2014, 20:41 | links
 
...nebušu dupsīgs-tas irl abs. :)
4.jūlijs 2014, 19:38 | links
 
... un nimaz nebušu dupsīgs, ja pārdevējs vispirms skries apkalpot,,,,pie augstiem plauktiem cieretājus ! ... man , vairāk laika, visu rittīgi nopētīt :)
4.jūlijs 2014, 14:44 | links
 
*lētais gals*.. ir pat ļoti vajadzīgs...iesacējiem, svētdienas copmaņiem,,, un vienkārši cilvēkiem,kas nevar atļauties !
... un tiešām, nevajag gaidīt, ka lētais (da jebkas) turēs tādas pat slodzes,kā PROFI gals!
.. šepat blakus tēma par el.motoriem... man piem mazais 12lb autlands,,, bet es neceru,ka skries,kā 50 zirgu jamaha! ,,,jau pērkot apsvēru savas vēlmes,copes paradumus un iespējas !!!
un man butu besīgi, ja veikalā man pardevējs sāktu ļečīt,,,tjip ņemt labāk visjaudīgāko, tobiš visizturīgāko, tobiš visrijīgāko, tobis visdārgāko.....
..bet nu,cik ļaužu tik zamaročku :)
4.jūlijs 2014, 14:32 | links
 
Gan jau ka būs pretargumenti,bet man šis viedoklis patīk
4.jūlijs 2014, 14:06 | links
 
Baigi gruuti jau taa apvainot paardeveeju par paardoto. Vieniigi es nesaprotu to, kamdeelj tas leetais gals vispaar vajadziigs, ja beigaas vienas robleemas... protams, ar muusu garantijaam nekas labs nesanaak(nerunaaju par Salmo)

Man pat visi vecie teleskopi veel arvien kalpo, kas pirkti ~15-16gadi atpakal 4-7ls robezhaas.

Bet te vienu gadu nopirku celtnieciibas feenu pa 10Ls, protams vinsh nokalpoja man 5min un saaka iet uz iiso, aiznesu atpakal, pirmais jau pateica, ka ko es gribu par taadu naudu...uztaisiiju kaartiigu haju veikala, tad kaada suuda peec taadu preci paardod, kura arii kaut ko maksaa. Protams, paneema tjipa labot, pagaaja laikam kaadas 45-50dienas, gaaju pakal. Tur pat veikalaa pameeginaaju, taa pati fignja, kad pogu spiezhot iet uz iiso. Paardeveejs pateica, ka viss salabots, jo meistars taa teica, paneemu to feenu iemetu tur pat esoshajaa miskatee un aizgaaju, protams, to veikalu nekad vairs neapmekleeshu.

Staasta jeega taada, ka ir bezgala stulbi pateikt " ko tad tu gribi ar taadu cenu" Bet kada hera peec taadas preces vajadziigas, ja jau vinjas nekam nau deriigas, cik tikai izkraapt no pirceeja?

Bet tanii pat laikaa, paaris gadus atpakal pirku spoli, neatceros tik vai Salmo veikals bij, bet tas nav tik buutiski, paardeveejs laipni arii pateica, ka nav jeegas to suudu njemt, ko es izveeleejos, pateica no kuraam labaak izveeleeties(nebij pat daudz daargaak par manis izveeleeto) pateicu paldies, nopirku un aizgaaju :)
4.jūlijs 2014, 13:39 | links
 
Es te tā padomāju, vienas no sūdzībām ir par to, ka nav pietiekoši laba apkalpošana, nav labi izskaidrots vai pievērsta uzmanība, pārdevējs aizņemts ar ko citu utt. Pieņemsim, ka Salmo pieņem lēmumu izdot super duper platīna VIP karti. Karte nodrošina personīgo konsultantu, par 20% lielāku atlaidi nekā pārējiem ierindas pircējiem, ātrāk saņem jaunumus un papildus pakalpojumus sākot no auklas uztīšanas spoles, āķa vai pavadiņas piesiešanas, beidzot ar bateriju ievietošanu lukturītī. Dzīvē tas varētu izpildīties tā, VIPists (VIP kartes īpašnieks) ienākot veikalā parāda savu karti, viņam tajā pašā brīdī pielīmējas labākais veikala konsultants, kurš piereģistrē VIPista ierašanos, un neatkāpjas no viņa ne soli, līdz piereģistrē došanos prom no veikala un VIPists ūberlaimīgs saņemot nedalītu uzmanību un konsultāciju ar vai bez pirkumiem pamet veikalu. Saprotams īpašs statuss prasa sevi apliecināt ar attiecīgiem ieguldījumiem, tas būtu aptuveni 50 EUR stundā papildus par konsultanta darbu un nedalītu uzmanību. Tagad jautājums tiem, kuriem neapmierina apkalpošanas kvalitāte, cik no Jums iegādātos super duper platīna VIP karti?

Zvaigzne, 22.jūnijs 2014, 09:12
piemeram Jus gribat uzmuret maju,un noligstat mani ka labu murnieku(tads ari esmu).vienojamies pa samaksu.un tad es jums saku ja gribat atri un vel skaisti,tad jums bus stipri japiemaksa,piemeram 50eriki st. morale-ja nemaki savu darbu veikt kvalitativi,tad ir jamekle cits.

gahans, 25.jūnijs 2014, 21:01


Gribētos gan piebilst ka gandrīz tā arī ir. Meklēju kas vecās vietā par jaunu uzmūrē krāsni. Piedāvājumi bija vairāk nekā interesanti. + neesmu dzirdējis ka kāds pa saviem līdzekļiem ko būtu pārmūrējis, ja klientam nepatīk mūrējums.
28.jūnijs 2014, 08:32 | links
 
Jā, nav viegla izvēle
26.jūnijs 2014, 19:55 | links
 
man arī patīk pavazāties, bet diemžēl vienmēr izmetu 50 eur. :)

žēl tikai ka MEPPS rotiņi nav.

Nicknice, 26.jūnijs 2014, 16:57



Man tāpati problēma :D
šodien biju pēc laimesta, ļoti jauki - paņēmu groziņu, parādija no kā es varu izvēlēties, un manas prieka pilnās 10 minūtes varēja sākties, un tagad dillema - skatīties futeni, vai laist testēt basaras krāsojumu :D bet nu garīgais šodien ļoti uzlabojās, tiekot pie jaunajiem mānekļiem.

šādas akcijas varētu taisīt ne tikai salmo..
26.jūnijs 2014, 18:56 | links
 
Āķi bez atskabargas, manuprāt, nav nemaz sliktāki kā ar.. Vienīg kāds kāpurs aizmuks?!:))) bet tā zivtiņu var noturēt un pat atvieglo atkabināšanu. P.s. runāju par foreļošanu.
Salmo sūdzību nav, tik tikai tas, kad nezināju par kādu izlozi un ar neko nevinnēju :D..
P.s. Jāsaka paldies Daugavgrīvas pārdevējiem, par labo kātiņu un patīkamo atlaidi ;) Pārdavējs laikam vārdā bij Kaspars, otra pārdevēja vārdu neatceros.. Paldies ;)
26.jūnijs 2014, 18:53 | links
 
Nejauši nopirku Salmo veikalā Owner karpu āķus bez atskabargas, nezinu kam tādus lieto, jālidina ārā.

Nicknice, 25.jūnijs 2014, 19:27

Nu Tu man pasaki - kā tie atšķiras no parastiem:???? Es ar tādiem ķeru - viss kārtībā!
26.jūnijs 2014, 17:10 | links
 
man arī patīk pavazāties, bet diemžēl vienmēr izmetu 50 eur. :)

žēl tikai ka MEPPS rotiņi nav.
26.jūnijs 2014, 16:57 | links
 
pievienojos jāzepam :)
25.jūnijs 2014, 22:18 | links
 
Sūdzība - nopirku Salmo veikalā spoli Salmo Diamond Aggressor 4120FD par 30 euro
Uztinu auklu un sāku testēt, pirmais metiens ūdenī un sāku vilkt, velku un sāk kaut kā bremzēt. Un aukla ķeras aiz rullīti pa kuru tai būtu jāslīd.!!!
25.jūnijs 2014, 22:16 | links
 
kaarteejaa suudziiba - shodien nevinneeju maaneklju komplektu un kaa saals bruucei virsuu ka copes koleegjis vinneeja :D
25.jūnijs 2014, 21:40 | links
 
Salmo čotkijs veikals- šodien laimēju mānekļu komplektu :) :D

personīgi man patīk tas ka tur ir pašapkalpošanās, varu pats izpētīt, padomāt, aptaustīt, un ja vajag, palūgt konsultāciju - nav tā uzmākšanās un visa pēc kārtas piedāvāšana.. :)
25.jūnijs 2014, 21:30 | links
 
Ieeju salmo veikaalaa, parasu ko vajag, ja nevaru atrast, tad noteikti arii nav :) Ja ir nemu, ja nav - Paldies! Pret "Salmo" veikaliem nekaadu pretenziju. Klaasts pieklaajiigs. Ja ir tas, kas vajadziigs super, ja nav mekleeju citur, kur ir!
25.jūnijs 2014, 21:08 | links
 
Es te tā padomāju, vienas no sūdzībām ir par to, ka nav pietiekoši laba apkalpošana, nav labi izskaidrots vai pievērsta uzmanība, pārdevējs aizņemts ar ko citu utt. Pieņemsim, ka Salmo pieņem lēmumu izdot super duper platīna VIP karti. Karte nodrošina personīgo konsultantu, par 20% lielāku atlaidi nekā pārējiem ierindas pircējiem, ātrāk saņem jaunumus un papildus pakalpojumus sākot no auklas uztīšanas spoles, āķa vai pavadiņas piesiešanas, beidzot ar bateriju ievietošanu lukturītī. Dzīvē tas varētu izpildīties tā, VIPists (VIP kartes īpašnieks) ienākot veikalā parāda savu karti, viņam tajā pašā brīdī pielīmējas labākais veikala konsultants, kurš piereģistrē VIPista ierašanos, un neatkāpjas no viņa ne soli, līdz piereģistrē došanos prom no veikala un VIPists ūberlaimīgs saņemot nedalītu uzmanību un konsultāciju ar vai bez pirkumiem pamet veikalu. Saprotams īpašs statuss prasa sevi apliecināt ar attiecīgiem ieguldījumiem, tas būtu aptuveni 50 EUR stundā papildus par konsultanta darbu un nedalītu uzmanību. Tagad jautājums tiem, kuriem neapmierina apkalpošanas kvalitāte, cik no Jums iegādātos super duper platīna VIP karti?

Zvaigzne, 22.jūnijs 2014, 09:12

piemeram Jus gribat uzmuret maju,un noligstat mani ka labu murnieku(tads ari esmu).vienojamies pa samaksu.un tad es jums saku ja gribat atri un vel skaisti,tad jums bus stipri japiemaksa,piemeram 50eriki st. morale-ja nemaki savu darbu veikt kvalitativi,tad ir jamekle cits.
25.jūnijs 2014, 21:01 | links
 
Nejauši nopirku Salmo veikalā Owner karpu āķus bez atskabargas, nezinu kam tādus lieto, jālidina ārā.

Nicknice, 25.jūnijs 2014, 19:27

Āķus bez atskabargas parasti foreļnieki izmanto. ;)
25.jūnijs 2014, 19:38 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager