Sūdzību grāmata - par copes veikaliem

Viss par visu produkciju.
Ar Salmo viss ir kartiba, nevajag cikstet, drizak butu japriecajas ka mums ir tik liels veikals kur vari ieiet ka Rimi ar grozinu.
19.jūnijs 2014, 15:28 | links
 
es Ventspilī,ar šad tad ,,salmo,, produkciju pērku,ne vienmēr copes bodēs un varu teikt tā, ka preces cena atbilst kvalitātei,nav ne vainas,ja vien pasam pircējam mazliet ir sajēga un speja pakustinat smadzenes... pērkot ļooooooti lētu preci,nevar vēlēties kvalitāti kā super dārgai, ir starpība vai noperc A klases ,,MERSEDESU,, vai arī ,,MERSEDESU,, bet jau AMG :) tākā katram sava galva un izvēle:) veiksmi copē
19.jūnijs 2014, 15:25 | links
 
Līgo vairs nav tālu , dažš labs jau līgo. Priekā līgotājam.
19.jūnijs 2014, 15:24 | links
 
Laikam pilnmēnes cauri bet kāds turpina urkšķēt.
19.jūnijs 2014, 15:18 | links
 
esam nedaudz iecietīgāki viens pret otru....

NG-NG, 19.jūnijs 2014, 09:46

Tieši tā, 100% piekrītu un ne tikai veikalā. Un nevajag iedomāties, ja TU esi klients un uzreiz esi cars veikalā!!!!

Vairis30, 19.jūnijs 2014, 10:40


Un kā Tu vairi iedomājies. Man jāiet bodē un jālūdzās par savu naudu, murgs.
Kas maksā, Tas arī pasūta mūziku. Punkts.
Un nav ko te bodniekiem dirst.
Lai priecājas par to ka klients ienācis veikalā un kautko meklē, un varbūt arī nopirks.
NG-NG Tas it īpaši būtu jāņem vērā.
Stap citu, NG-NG. man jau ir sakrājušies Tavi izteicieni par sūdzībām, drīz tiks apstrādāti un video izpildījumā būs skatāmi.DDD
19.jūnijs 2014, 15:06 | links
 
Martin ir tik traki? varbut nakosreiz kkas kersies tev.!
Nevajag ta pardzivot
19.jūnijs 2014, 15:04 | links
 
to abrakadabra
Tu labi zini PR ? Labi padomā un tad raksti/
19.jūnijs 2014, 11:20 | links
 
No PR viedokļa šī sadaļa ir graujoša uzņēmumam SALMO. Pārsauciet taču vienkārši par "SALMO veikali". Lai ir godīgs viedokļu līdzsavars, jo neviens jau uzslavām atsevišķu tematu neveidos. Nosaucam kādu foruma tematu "Sūdi" un tad lienam sadaļā iekšā un izrādam klaju izbrīnu, kapēc tiek runāts par sūdiem, ne?
19.jūnijs 2014, 11:15 | links
 
esam nedaudz iecietīgāki viens pret otru....

NG-NG, 19.jūnijs 2014, 09:46


Tieši tā, 100% piekrītu un ne tikai veikalā. Un nevajag iedomāties, ja TU esi klients un uzreiz esi cars veikalā!!!!
19.jūnijs 2014, 10:40 | links
 
Palasīju šo sadaļu ar smaidu , kur jums visiem grūti , man gan vieglāk , dzīvoju 2 minūšu braucienā no Spices Salmo un mani tur viss apmierina , gan pārdevēji , gan attieksme , gan viss pārējais , bet jā kaut kas man tur liekās par dārgu , vai nav tādā kvalitātē , kādu es gribu , vienkārši tur nepērku , bet meklēju citur , un neredzu ne mazāko iemeslu čīkstēt , veikalam nav ne vainas , visas problēmas ir pašu galvās un ar to ir jātiek pašiem galā .
19.jūnijs 2014, 10:26 | links
 
NG iemeslus visadus vienmer var atrast.
Faksts ir tads ka tie abi kas tagad ir jugla ir daudz vajaaki nekaa tie kas bija pirms tam.
Dzheki tikai nepardzivojat, dzive iet uz priekshu delj sikuma nevajag strikjii sveerties :)
19.jūnijs 2014, 10:22 | links
 
Te saak palikt vairaak nekaa garlaiciigi.
Viens un tas pats, muuzhiigais neapmierinaatiibas cepiens, izbrauciens, uzdirsiens, paargudriibu meetaashana...
Labaak buutu vairaak copeejushi, vai atradushi ko citu ko lietderiigi padariit.
Ieliksi bildi, nodirsiis un nories, hmm, pat pabriiniijos, ielikot peedeejo bildi dabuuju 4 balsis un nevienu reejienu, laikam todien visi nogurusbi bijaat :D
Ja ir reaali kaadas pretenzijas pret kaadu veikalu vai to darbiniekiem, tad luudzu, esiet viiri un risiniet to probleemu veikalaa un aci pret aci, neesiet viirelji, kas sociaalajaa videe prot tikai pretenziju uzskribileet..
Kapeec piemeeram NG vairs neliek atskaites, manupraat tapeec, ka arii vinjam shitas dirseej un reejeej kontingents ir reaali apnicis.
Lai Jums jaukas un lomiem bagaatas tuvojoshaas briivdienas :)
19.jūnijs 2014, 09:54 | links
 
veikalos mēdz būt rindas :) un katrs pircējs grib būt īpašs..., reizēm līdz idiotismam īpašs :):)

viens un pamatots pārmetums ir tad, ja tu ieej veikalā un pārdevējs vienkārši sēž pie kompja un spēlējās vai runā pa telefonu ar čomiem,

bet pavisam cits stāsts ir tad, ja pārdevēji jau strādā ar citu klientu vai pieņem preci ...

Katrā gadījumā, tu taču arī neesi mīkstmiesis, ja tevi neievēro, tad nedaudz skaļāk pasauc kādu, veikalā visu laiku ir 2-4 cilvēki

var pārmest cilvēkiem to, ka viņi ir rupji, netīri, nemāk valodu, bet nevar pārmest to, ka cilvēks strādā tā kā māk to darīt ..., tu taču arī kaut kur strādā... un gribi teikt bet godīgi ieskaties spogulī), ka tev tavā darbā nav ko pārmest ????

Salmo veikalos pārdevēji ir tādi paši cilvēki kā jūs, tieši tādi paši, ar savām problēmām, rūcošām sievām, maziem bērniem, naudas deficītu un vēlmi copēt .... , tad kāpēc tāpat vienkārši, bez konkrēta iemesla bojāt viņiem garastāvokli, viņi arī lasa šo sadaļu, lasa un pārdzīvo, ja kāds izdomā kaut ko ierakstīt tikai tāpēc, ka viņam reiz likās, ka uz viņu ne tā paskatījās....

esam nedaudz iecietīgāki viens pret otru....
19.jūnijs 2014, 09:46 | links
 
Te nav veerts neko raksfiit, jo shakalju bars uzreiz kluup virsuu. Ja kaads kautko pasaka - chiikstulis un memmiits.
Davai tad dzeesam so topiku, nahren vinu vajag?

Neviens sheit neprasa klaniishanos un uzspiileetu smaidiishanu. Vienkarsi elementars labdien, sveiks, uz redzesanos buutu pashsaprotami. Man personigi ir vienalga, bet to pieprasa veikalnieka etikete. Tas ir tikai ieteikums, taa nav suudziiba.

Laachuk neraksti man privatas vestules ar jautajumiem kas man nepatiik. Man viss patiik, bet konveijers veikalam par labu nenaak...
19.jūnijs 2014, 09:41 | links
 
Man nav vajadzīgs uzbāzīgais serviss, bet ja izrādu interesi, cenšoties pajautāt pārdevējam par viena vai otra štruma labumu finālā saņemu atbildi - pagaidi, mani sāk tracināt ka pārdevējam ir simts un viena cita svarīga darīšana ( kastu pārbīdīšana veikalā, čatošana noliktavā ar kolēģi un ņemšanās ar saviem čomiem, tad man arī ir dusma. To jau vairākas reizes esmu piedzīvojis Salmo Piedrujas jaunajā veikalā. Sorry, veči, bet man domāt, ka mazajam tirgum Salmo veikalu tīkls ir par "lielu:, jo ieejot mazā bodītē, kur pats īpašnieks stāv ai letes ir pavisam cita attieksme.
19.jūnijs 2014, 09:14 | links
 
Ko visu laiku var kunkstēt un sūdzēties???? Ja mani kāds veikals ne apmierina-es vienkārši neeju vairs tajā!Tā kā trūktu izvēles,pie tam Rīgā.
19.jūnijs 2014, 08:56 | links
 
Laachuks visu laiku baksta kases aparaatu kaa krupi norijis. Ne viena vaarda nesaka. Laikam meeli norijis.
martins_riga, 18.jūnijs 2014, 22:56

pieļauju, ka ar dažiem ir labāk arī nemaz nerunāt :D sūdzību uzrakstīs vienalga, arī ja kaut ko "ne tā pateiksi". nekā personiska.

marti, 19.jūnijs 2014, 08:46


Nē nu varbūt cilvēks grib lai viņam kā Narvesenā,Jums vel ko piedāvāt,varbūt vobleri vai spiningu :D :D
19.jūnijs 2014, 08:51 | links
 
Laachuks visu laiku baksta kases aparaatu kaa krupi norijis. Ne viena vaarda nesaka. Laikam meeli norijis.
martins_riga, 18.jūnijs 2014, 22:56


pieļauju, ka ar dažiem ir labāk arī nemaz nerunāt :D sūdzību uzrakstīs vienalga, arī ja kaut ko "ne tā pateiksi". nekā personiska.
19.jūnijs 2014, 08:46 | links
 
Laachuks visu laiku baksta kases aparaatu kaa krupi norijis. Ne viena vaarda nesaka. Laikam meeli norijis.

martins_riga, 18.jūnijs 2014, 22:56


A ko viņam pie kases aparāta dziedāt un dejot ? :D Cilvēks koncentrājas uz darbu,lai vis būtu pareizi aprēķināts.
19.jūnijs 2014, 08:41 | links
 
Laachuks visu laiku baksta kases aparaatu kaa krupi norijis. Ne viena vaarda nesaka. Laikam meeli norijis.
18.jūnijs 2014, 22:56 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager