Piekabes

Viss par piekabem
Urmas, kada piekabe Tev krimam ir?
26.marts 2019, 10:25 | links
 
Nujā. Man mazās piekabes ir viena ar bortiem un 3m gara, otra ar rāmi, kur 13 kajakus sakraut. Tur tomēr kautkāds svars visulaiku virsū a laivu piekabei ta pašai svars nekāds.
26.marts 2019, 07:46 | links
 
Man ir restaurēts vācu treileris no 1969. gada. Četrmetrīga Hondas laiva ar motoru - turās labi. Ar tukšu neesmu mēģinājis. Tas par torsionu ilgmūžību.
26.marts 2019, 07:29 | links
 
atsperlāgu+amortizatoru arī nepiekrautas iztiek bez liekiem palēcieniem pārvietojoties un brauc mīksti un klusi.

Man te swensonijā AKU450 laivu piekabe. Identiska kā tiki treiler-450. Tikai ar atsperlāgām. Tukša lēkā tāpat.
Ir divas bortineces,tās uzvedās savādāk. Pa grunteni nav pienācis vilkt, tāpēc tā īsti salīdzināt nevaru.
26.marts 2019, 07:23 | links
 
urmaas [26.03.19]: EdgarsB
Lukturiem kontakti bij izplūduši. Paši lukturi veseli.
Es jau rakstīju ka manējā bez noslodzes lēkā.!
Kontakti izpuvuši
26.marts 2019, 07:01 | links
 
EdgarsB
Lukturiem kontakti bij izplūduši. Paši lukturi veseli.
Es jau rakstīju ka manējā bez noslodzes lēkā.!
26.marts 2019, 06:54 | links
 
Manuprāt, tieši piekabe ar torsioniem vairāk lēkās pa gaisu bez noslodzes.
Man sētā ir 3 piekabes- divas mazās ar pilnu masu līdz 750kg un viena līdz 3000 kg. Lielā ir ar torsioniem un tukšā braucot lēkā un grab kā traka.
Abas mazās ar atsperlāgu+amortizatoru arī nepiekrautas iztiek bez liekiem palēcieniem pārvietojoties un brauc mīksti un klusi.

Man ir iespaids, ka ar torsionu piekabi laivu vedot laivā atstātais inventārs būs sakūlies putrā.

Urmaas, kāpēc tos lukturus vajadzēja mainīt- bija sabiruši no kratīšanās vai paša vainas dēļ satraumēti?
26.marts 2019, 06:11 | links
 
Pat piekabe ar llanžeroniem, ar tevis uzrādīto laivu, nebūs optimāli noslogota.
25.marts 2019, 22:11 | links
 
Piekabes ar atsperlāgām paredzētas smagākām laivām.

urmaas, 25.marts 2019, 21:30[/quote]

Tad saki, ka atsperes pilnvērtīgi nedarbosies?
25.marts 2019, 21:58 | links
 
ArturoDo [25.03.19]: Par torsionu vs Atsperu lāgas + amortizators:
Doma ir par plastikāta laivu 3,60m + dzinējs (var gadīties, ka 5 zs; vai gadīties, ka 15 vai 20 zs).
Piekabes ar atsperlāgām paredzētas smagākām laivām.
25.marts 2019, 21:30 | links
 
Par torsionu vs Atsperu lāgas + amortizators:
Doma ir par plastikāta laivu 3,60m + dzinējs (var gadīties, ka 5 zs; vai gadīties, ka 15 vai 20 zs).
25.marts 2019, 21:18 | links
 
Atsperlāgu sludinātāji. Cik bieži piekabei tiek mainīti torsioni un kāda iemesla pēc?
No personīgās pieredzes ar TIKI TREILERIS 450:
Piekabe ar torsioniem. Pirmā reģistrācija jūlijs 2011g.Iesākumā tika vilkti pūšļi ar uz karinātu dzinēju. Pēdējā laikā MKM ar dzinēju un visiem pričendāļiem. Bieži uz pīļostu mencām arī tiek braukts. Torsioniem nav nolietojuma pazīmju. Vienīgais ko nomainīju ir lukturi. Bet tas neattiecās uz jautājumu.
P. S
Ja ar šādu piekabi ir jāvelk 3m pūslis, tad piekabe uz bedraini ceļa neturās-lēkā.
25.marts 2019, 20:16 | links
 
a) Torsiona tipa amortizatori
b) Atsperu lāgas + amortizators
Pateicos!

ArturoDo, 25.marts 2019, 19:04[/quote]

Skatoties priekš kādas laivas...
Ja ir gumijniece,tad pietiks ar a)
Viegla laiviņa alum,finiera un īss attālums ko braukt.
Normālai plastikāta laivai(aptuveni sākot no 4m) vai alum variants b),nepārprotami.
25.marts 2019, 19:12 | links
 
Lūgums padalīties ar pieredzi, kurš no risinājumiem amortizācijai laivu piekabei ir labāks:
a) Torsiona tipa amortizatori
b) Atsperu lāgas + amortizators
Pateicos!

ArturoDo, 25.marts 2019, 19:04

Protams ka Atsperlagas+amortizatori.
25.marts 2019, 19:08 | links
 
Lūgums padalīties ar pieredzi, kurš no risinājumiem amortizācijai laivu piekabei ir labāks:
a) Torsiona tipa amortizatori
b) Atsperu lāgas + amortizators
Pateicos!
25.marts 2019, 19:04 | links
 
Pārsvarā braucu copēt viens. Ja ir otrs tad tas tāpat neko nevar palīdzēt. Jo laivas ielaisšanu un izvilkšana esmu atstrādājis. Biju uzlicis depo nopērkams ripuļus, lai būtu vieglāk šeptēties, bet tie neizturēja mkm svaru.
25.marts 2019, 13:19 | links
 
Meklēju stikla šļiedras laivai aizmugurē stiprināmos riteņus,lai var viens pārvietot.22361910
25.marts 2019, 13:03 | links
 

Piekabi speciāli pārtaisīju priekš Amber 430, lai varētu viens pats tikt galā. Tagad vadāju citu laivu, kurai piekabe arī der.
21.jūnijs 2018, 16:18 | links
 
Priekš Amber430 piekabe ir jāpārtaisa. Ruļļiem vai gumijas ratiņiem jābūt taisnā horizontālā plaknē, lai laiva stabili uz tiem gulētu. Tad piekrautu laivu ar visu motoru var ar vienu roku bīdīt.

Maris_C, 21.jūnijs 2018, 15:57


Varbūt ir kāds foto lai ir man kādam ieskatam ? Jo ir pāris idejas, bet līdz īstenošanai vēl jāpaprojektē!!!
21.jūnijs 2018, 16:07 | links
 
Priekš Amber430 piekabe ir jāpārtaisa. Ruļļiem vai gumijas ratiņiem jābūt taisnā horizontālā plaknē, lai laiva stabili uz tiem gulētu. Tad piekrautu laivu ar visu motoru var ar vienu roku bīdīt.
21.jūnijs 2018, 15:57 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager