Piekabes

Viss par piekabem
Man kā reiz viens borts bija cietis, kā ar karteču sašauts - secinājums viens, grants ceļi. Varbūt kāda agresīvā grants bija pagadījusies. Laiva nav īpaši liela- 345. Dulkans, duka pagaidām pietiek gan savākt, gan novākt. Galvenais neaizmirst pretodu verķi iedarbināt :)
13.maijs 2017, 22:07 | links
 
Es gan reti piepūstu laivu ved uz piekabes - pa granteni braucot baigi met akmeņus no pakaļējiem riteņiem pa laivu.

Headhunter, 12.maijs 2017, 23:25

Es gan vairāk uztraucos no remontiem uz ceļa. Nobraucot pa svaigiem ielāpiem, ne tikai mašīna tiek "apstrādāta" ar piķi, bet laiva ari. Akmeņi īpaši netraucē. Vēl ne reizi neesmu ar tiem pārsitis pūsli.
13.maijs 2017, 08:13 | links
 
Headhunter [12.05.17]: Es gan reti piepūstu laivu ved uz piekabes - pa granteni braucot baigi met akmeņus no pakaļējiem riteņiem pa laivu.
Ja lielāka laiva un ar motoru, tad citu variantu viņu aizvest jau īsti nav
13.maijs 2017, 07:46 | links
 
Es gan reti piepūstu laivu ved uz piekabes - pa granteni braucot baigi met akmeņus no pakaļējiem riteņiem pa laivu.
12.maijs 2017, 23:25 | links
 
Es arī lietoju RussoBalt piekabi,jau kāds sestais gads.Torsionu piekare ar mazo kravnesību(kad pirku,piedāvāja arī niknāku par 90 lašiem),bet ir ok.Dažas reizes pat ir vesta palete ar bruģi-1650kg,bet tad gan tā prātīgi,autiņš var palikt nevadāms. Laiva 3,6m Dulkans,gan bez motora(tas parasti bagažniekā)+loriņi zem laivas(piekabe-kaste).Esmu pilnībā apmierināts.Nekādu īpašo lēkāšanu neesmu manījis,laiva gan stāv uz diviem dēļiem,kam apvilkts grīdas mīkstais segums.Bortu materiāls biezs,nekas rūsēt pat nedomā,uz citu piekabju fona tiešām var teikt,ka tā ir MANTA!!!
12.maijs 2017, 23:22 | links
 
Nu, man, kā Russo Balt piekabes lietotājam, pārējās liekas kā rotaļlietas, jo materiāla masa ir krasi atšķirīga. Atliek izvēlēties, ko gribi - labu attieksmi vai labu piekabi :)

Headhunter, 11.maijs 2017, 22:35


es ar lietoju russo balt piekabi nu ne laivas bet parasto bortinieci 3m iebūvju rāmi laivai jo jāvadā dzelži darbam un laiva, cik esmu citas remontējis secinājis esmu kad russo balt lieto konstrukcijā kā nolikumā sienas biezums 2mm + ciks, citiem 1,5mm + cinks un iegūst 2mm
12.maijs 2017, 09:02 | links
 
Nu, man, kā Russo Balt piekabes lietotājam, pārējās liekas kā rotaļlietas, jo materiāla masa ir krasi atšķirīga. Atliek izvēlēties, ko gribi - labu attieksmi vai labu piekabi :)
11.maijs 2017, 22:35 | links
 
Tas, ka pa velti nav nekas, ir skaidrs. Klātienē itkā nekas slikts acīs nekrita.
Ja konkrēti, tad runa iet par šito:
http://www.autopiekabes.lv/lv/auto-piekabestiki-/piekabes-laivu-transportesanai-/tiki-bs450-lw

martins_, 11.maijs 2017, 14:48


ja turpināsi vizināt pūsli ok, ja citu varēsi nomainīt slēpes pret ruļļiem, vājā vieta lukturi ( pēc gada vai maksimums diviem jāmaina jo sapūst štekeri gan lukturī gan pats štekeris tur variantu nav ,kas attiecās torsioni vai lāgas abi varianti labi , ja ,,lidojam pa bedrēm '' problēmas ar abiem, ja braucam kā jābrauc tad viss ok. kas attiecās uz russobalt nu attieksme tāda ir gan , bet piekabes ir par 60% labākas izņemot kad jāņem lukturu panelis nost pie ielaišanas (varēja jau par šiem gadiem kaut ko mainīt) bet var piekabes komplektāciju sarunāt kādu vajag ,pārējiem piekabes tirgotājiem tādas iespējas nav ...
11.maijs 2017, 15:26 | links
 
Tas, ka pa velti nav nekas, ir skaidrs. Klātienē itkā nekas slikts acīs nekrita.
Ja konkrēti, tad runa iet par šito:
http://www.autopiekabes.lv/lv/auto-piekabestiki-/piekabes-laivu-transportesanai-/tiki-bs450-lw
11.maijs 2017, 14:48 | links
 
viņu piekabe uz lāgām/amīšiem cenas ziņā ieliek pat vienam otram uz torsioniem.
martins_, 11.maijs 2017, 11:19

Šis gan man liktu aizdomāties, jo par brīvu mūsdienās nekas nav. Ja kat kas ir lētāks nekā vajadzētu būt, tad tam parasti ir iemesls.
11.maijs 2017, 13:21 | links
 
Jo dziļāk mežā, jo resnāki partizāni. :)
Daudz materiāla, ko sagremot. Nu jau ir aŗī apzināti tirgotāji, kas ko uz doto brīdi piedāvā. Izskatās, ka meklējumi varētu apstāties pie Tiki piekabes. Šie klātienē neko uz torsioniem pat netur, bet viņu piekabe uz lāgām/amīšiem cenas ziņā ieliek pat vienam otram uz torsioniem.
Visvairāk "iepriecināja" attieksme russo-baltā. Kad iebraucu un teicu, ka interesējos par tādu un tādu piekabi, nevienam pat neienāca prātā kaut ko pastāstīs, ar skatienu "atšujies" iedeva cenu lapu un attā.
Lai nu šitādiem biznesā "veicas". Atliek tik tikt galā ar finansu jautājumu.
11.maijs 2017, 11:19 | links
 
Sasha
Nu nu. Tukša piekabe, neatkarīgi no tās aprīkojuma ar lāgām, vai torsioniem, pa zemes ceļiem lēkā kā sienāzis! To tev saku no pieredzes. Par pārējo piekrītu.
9.maijs 2017, 20:52 | links
 
Man ir bijusi piekabe ar torsioniem, tagad ir ar atsperlāgām. Ja vedā tikai gumijas pūsli, tad var arī lietot piekabi ar torsioniem, bet plaukti uz kā stāv laiva ir jāuztaisa ļoti mīkst, ja ne, izrīvēs caurumus pūslī. Piekabe lēkā dizgan pamatīgi, pat ar mīkstākām riepām. Uz piekabes ar torsioniem neiesaku likt cieto laivu, jo pēc vairākām sezonām sasitīs. Cietai laivai tomēr vajag piekabi ar atsperlāgām, jo piekabe ir daudz mīkstāka un pa bedrēm un zemes ceļiem tikai šūpojas, nekas nelēkā, braucot pat ar tukšu piekabi. Tie kas saka, ka nav atšķirības, laikam nav redzējuši piekabes darbībā no mugurpuses, bet tikai redzējuši spoguļos.
9.maijs 2017, 20:47 | links
 
Tieši tāpēc jau pacēlu šito lietu, lai reāli lietotāji savos novērojumos padalās. Teorijas netā daudz, tik ej nu saproti, cik tajā patiesības ;)

martins_, 9.maijs 2017, 13:25


Patiesība ir tāda, ka ar lāgām un amiķiem varēs izturēt lielāku smagumu, bet ar torsioniem nē. Priekš gumijniecēm ar cieto grīdu un visu motoru pilnībā ar uzviju pietiek piekabes ar torsioniem. A lēkās uz "trepes" gan ar vieniem, gan ar otriem...
9.maijs 2017, 16:05 | links
 
Tieši tāpēc jau pacēlu šito lietu, lai reāli lietotāji savos novērojumos padalās. Teorijas netā daudz, tik ej nu saproti, cik tajā patiesības ;)
9.maijs 2017, 13:25 | links
 
Visas vieglo auto piekabes, bez attiecīgas noslogošanas, lēkā kā .... . Tā kā neuztraucies par to ko nav jāuztraucās. Lai noslogotu atsperu piekabes svaru vajag lielāku un torsionu piekabēm mazāku. Tā kā lem pats.
9.maijs 2017, 13:23 | links
 
Tev tikai tā liekās!
urmaas, 9.maijs 2017, 13:02

Tu par to, ka lēkās un raustos?
Saki, ka nevajadzētu? :)
9.maijs 2017, 13:18 | links
 
Nu jā, man vismaz vēl sezonu toč komplekts būs vēl vieglāks - 3.25 pūslis ar 5hp.
Tāpēc par torsioniem biki raustos. Reāli sanāk tik mazliet smagāka par tukšu piekabi.

martins_, 9.maijs 2017, 12:54

Tev tikai tā liekās!
9.maijs 2017, 13:02 | links
 
Nu jā, man vismaz vēl sezonu toč komplekts būs vēl vieglāks - 3.25 pūslis ar 5hp.
Tāpēc par torsioniem biki raustos. Reāli sanāk tik mazliet smagāka par tukšu piekabi.
9.maijs 2017, 12:54 | links
 
Arī sāk palikt aktuāls šis jautājums.
Uz doto brīdi pūslis nav no lielajiem un smagajiem, bet tik un tā sāk apnikt staipīties un locīties, tērējot i laiku i muguru :)
Cik saprotu no pārlasītā materiāla, prātīgākais ir skatīties uzreiz uz atsperlāgas+amīši? Torsionu piekare liks piekabei ar vieglu laivu lēkāt tā, ka maz neliekas?
Ko saka tie, kas izmanto torsionu piekares?

martins_, 9.maijs 2017, 11:21

Tukša piekabe protams lēkā. Dažus gadus novalkāju 3,45m pūsli ar motorīti-Nekas nelēkāja. Tagad virsū stāv 4,2m pūslis ar motoru-ari viss bumbās.
9.maijs 2017, 12:09 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager