Drīz gāzīsim uz 30 !
23.marts 2025, 11:38 | links
Vienkārši sapratuši, ka uz rezerves daļu ražošanu var nopelnīt vairāk ! :)
Jon-Hill, 23.marts 2025, 10:03
0w jau arī ir viskozitāte,tikai aukstai eļļai.Un viskozitāte arī ir daļa eļļas specifikācijas,ne tikai ACEA.Mūsdienu modernie dzinēji ir ar ļoti precīzām pielaidēm un biezāka eļļa var izraisīt eļļas badu,piemēram sadales fāzu regulatoriem eļļas kanālos nāk smalki sieti,tad aukstam motoram var sanākt ka biezāka eļļa netieks cauri tik lielā apjomā cik vajag,jaunajiem benzīnmotoriem eļļas gredzeni ir ļoti plāni un biezāku eļļu var arī nenoslaucīt no cilindra sienām.Ford ECOboost motoriem vispār ir svarīgi ieliet tieši to ko vajag un neko citu,mūsdienās vairs nav kā ar vecajie vw tdi kuriem bij svarīgi lai vispār kaut kāda eļļa ir karterī un tie brauks mūžīgi.Tam pašam volvo kam paredzēts 0w20,nebūs prāta darbs liet kaut ko biezāku
udens2, 20.marts 2025, 19:14
Nevienam neiesaku pēcgarantijas auto motorā liet 0w/... eļļu! Savulaik meklēju, tādu eļļu lietošanas pamatojumam. Pirmie tādas eļļas pielietošanu sāka VW un Volvo ielas mašīnām. Lielas konkurences apstākļos, pierādīja, ka, braucot kreisera ātrumā, kloķvārpsta un virzuļu grupa ir brīvā lidojumā, tā neskar virsmas, un attiecīgi, šāda eļļa arī nebremzē motora mehāniku...!? Līdz ar to, šāda eļļa, it, kā /uz tāfeles, teorētiski/samazina CO izmešu, un degvielas patēriņu par 0,001...? procentiem...!?0w jau arī ir viskozitāte,tikai aukstai eļļai.Un viskozitāte arī ir daļa eļļas specifikācijas,ne tikai ACEA.Mūsdienu modernie dzinēji ir ar ļoti precīzām pielaidēm un biezāka eļļa var izraisīt eļļas badu,piemēram sadales fāzu regulatoriem eļļas kanālos nāk smalki sieti,tad aukstam motoram var sanākt ka biezāka eļļa netieks cauri tik lielā apjomā cik vajag,jaunajiem benzīnmotoriem eļļas gredzeni ir ļoti plāni un biezāku eļļu var arī nenoslaucīt no cilindra sienām.Ford ECOboost motoriem vispār ir svarīgi ieliet tieši to ko vajag un neko citu,mūsdienās vairs nav kā ar vecajie vw tdi kuriem bij svarīgi lai vispār kaut kāda eļļa ir karterī un tie brauks mūžīgi.Tam pašam volvo kam paredzēts 0w20,nebūs prāta darbs liet kaut ko biezāku
Tāda eļļa pēcgarantijas mašīnām pāragri deldē motoru!?
Uzsakatu, ka ideāls variants ir 5w/... ar attiecīgo ražotāja pielaidi un specifikāciju...! Piem. 5w/30. / Ir prakse.../
vitenahemots, 20.marts 2025, 17:06muļķīgs ieteikums necērtot tēmu vispār,pirmais skaitlis ir viskozitāte aukstai eļļai,otrais darba temperaturā.Par cik visu mūžu strādāju auto remontā,tad varu teikt,ka motori reti kad nojūk izdiluma pēc,ir izņēmumi,bet tur problēma nevis eļļā,bet kad no mazas litrāžas izspiež daudz zirgspēkus
udens2, 20.marts 2025, 17:26
Krāns!
Pamato 0w/... pielietošanu, par viskozi pat nerunāšu... Svarīgāka ir rūpnīcas specifikācija, ja esi, ko par tādu dzirdējis...!
Visu mūžu veltīgi nostrādāji!
vitenahemots, 20.marts 2025, 17:34
Nevienam neiesaku pēcgarantijas auto motorā liet 0w/... eļļu! Savulaik meklēju, tādu eļļu lietošanas pamatojumam. Pirmie tādas eļļas pielietošanu sāka VW un Volvo ielas mašīnām. Lielas konkurences apstākļos, pierādīja, ka, braucot kreisera ātrumā, kloķvārpsta un virzuļu grupa ir brīvā lidojumā, tā neskar virsmas, un attiecīgi, šāda eļļa arī nebremzē motora mehāniku...!? Līdz ar to, šāda eļļa, it, kā /uz tāfeles, teorētiski/samazina CO izmešu, un degvielas patēriņu par 0,001...? procentiem...!?
Tāda eļļa pēcgarantijas mašīnām pāragri deldē motoru!?
Uzsakatu, ka ideāls variants ir 5w/... ar attiecīgo ražotāja pielaidi un specifikāciju...! Piem. 5w/30. / Ir prakse.../
vitenahemots, 20.marts 2025, 17:06muļķīgs ieteikums necērtot tēmu vispār,pirmais skaitlis ir viskozitāte aukstai eļļai,otrais darba temperaturā.Par cik visu mūžu strādāju auto remontā,tad varu teikt,ka motori reti kad nojūk izdiluma pēc,ir izņēmumi,bet tur problēma nevis eļļā,bet kad no mazas litrāžas izspiež daudz zirgspēkus
udens2, 20.marts 2025, 17:26
Nevienam neiesaku pēcgarantijas auto motorā liet 0w/... eļļu! Savulaik meklēju, tādu eļļu lietošanas pamatojumam. Pirmie tādas eļļas pielietošanu sāka VW un Volvo ielas mašīnām. Lielas konkurences apstākļos, pierādīja, ka, braucot kreisera ātrumā, kloķvārpsta un virzuļu grupa ir brīvā lidojumā, tā neskar virsmas, un attiecīgi, šāda eļļa arī nebremzē motora mehāniku...!? Līdz ar to, šāda eļļa, it, kā /uz tāfeles, teorētiski/samazina CO izmešu, un degvielas patēriņu par 0,001...? procentiem...!?muļķīgs ieteikums necērtot tēmu vispār,pirmais skaitlis ir viskozitāte aukstai eļļai,otrais darba temperaturā.Par cik visu mūžu strādāju auto remontā,tad varu teikt,ka motori reti kad nojūk izdiluma pēc,ir izņēmumi,bet tur problēma nevis eļļā,bet kad no mazas litrāžas izspiež daudz zirgspēkus
Tāda eļļa pēcgarantijas mašīnām pāragri deldē motoru!?
Uzsakatu, ka ideāls variants ir 5w/... ar attiecīgo ražotāja pielaidi un specifikāciju...! Piem. 5w/30. / Ir prakse.../
vitenahemots, 20.marts 2025, 17:06
To gan nē :))
8 000 km ne vairāk
RaimisD, 19.marts 2025, 10:30
nu jūs bļin laižat :))))
...pat ar ar krievu M8 minerāleļlu žigulim 10000km varēja nobraukt :)
Tagad tak sintētikas 0w30, pēc 20-30 tūkstoši jāmaina, ja neesi taksists Rīgā, vai ikdienā nevalkā peikabi ar 2 zirgiem :)) par ekoloģiju padomā!!
daddy_j, 19.marts 2025, 12:05
Savulaik zilo nomainīju pret šādu.
BrunoL, 19.marts 2025, 19:12
Vispār jau tie tādi nieki vien ir. Man drīzāk aktuāls jautājums par Ūdeni kā tādu. Dzīvoju mājā, kas ir uz māla pauguriem. Aka kādi 5 grodi. Vasarā paliek tukša. Ko darīt? Rakt dīķi? Meklēt avotu? Blakus kādi 150 m ir dīķis, bet tas citā īpašumā. No turienes tad arī uzpildos vasarās. Un protams lietus ūdentiņš.
H20, 18.marts 2025, 20:05
RaimisD [19.mar]: iesaku mainīt eļļu biežāk nekā reizi gadā vai ik pēc 20 000 km.Jo īpaši turbinētajiem dīzeļiem !
Un pie vienas vietas – kāda tur super-puper sintētika.
daddy_j [19.mar]: sintētikas 0w30, pēc 20-30 tūkstoši jāmaina

To gan nē :))
8 000 km ne vairāk
RaimisD, 19.marts 2025, 10:30
Ko varat pateikt par šo urbmašīnu?
H20, 19.marts 2025, 07:32
daddy_j [19.mar]: Vot šito, atvaino, nesaprotu :( autiņam arī eļlu nemaini, bet brauc cik iet un maini dzinēju?? :DDDDTo gan nē :))