Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
5.decembris 2014, 23:35 | links
 
Dīvaini un interesanti vienlaikus! :) es zinu zemnieku, kas nespēj ar cūkām apmierināt pieprasījumu.. Un atkal zinu vienu gaļas kūpinātāju, kam deficīts ar gaļu :)) visss bizness ir informācijā... tā, ka nekas nav sūdīg.. vajag rakt.. ;)
5.decembris 2014, 23:32 | links
 
Domaataajs-jā tik apsurdu situāciju brīvā tirgū nevar iedomāties, prece bez kā nevar iztikt cilvēks, cenu nosaka neviss ražotājs bet kaut kādas regulas kas jāievēro un standarti, papīri, izdevīgāk ja vispār eiropā nebūtu supsīdiju un tīri brīvais tirgus.

Malikis2011, 5.decembris 2014, 23:15


jā, lētākā maize tad maksātu apmēram tā kā tagad maksā Lāču maize, cilvēki mazāk ēstu, būtu veselīgāki. Subsīdijas degradē. Regulas ierobežo. Par brīvo tirgu mēs varam te ilgi vārīties. Spānijā zemenes būs par tādu pašizmaksu, Polijā par citādu, mums atkal citāda. Un vienalga vedīs tirgot tur, kur vairāk var nopelnīt, apmēram tā kā tagad. Tas piemēra pēc. Te var spriest ilgi un dikti. Varbūt piepildīsies kāds Nostardamusa vai cita pareģojums, un nebūs nekā vairs.

Šodien vispār es ahujel no ienākošas info!
Viens nav izpildījis plānu par graudu piegādi, 30 tonnas pietrūka. uzlika viņam soda sankcijas 17 000 EUR. 566 EUR par tonnu!!! PSC. Nezinu vēl detaļās, ko viņš tur parakstījis, bet it kā jau nolikts uz maksātnespēju. Te nav regulas, te ir kaut kāda laupīšana gaišā dienas laikā no viena kantora. Tā shēma kā tas notiek ir zināma un uz to iekrīt ne viens vien zemnieks.
5.decembris 2014, 23:30 | links
 
Domaataajs-jā tik apsurdu situāciju brīvā tirgū nevar iedomāties, prece bez kā nevar iztikt cilvēks, cenu nosaka neviss ražotājs bet kaut kādas regulas kas jāievēro un standarti, papīri, izdevīgāk ja vispār eiropā nebūtu supsīdiju un tīri brīvais tirgus.
5.decembris 2014, 23:15 | links
 
Domaataajs-mums pagastā lielākā zemnieca, kas šogad sējēju saņēma iet pa burbuli, pilna kūts cūku, nav kam pārdot, pilns tirgus ar poļu , gaļas lopus iepērk pa 93 centiem, pienam cenas zemē pameiģini izvilkt.

Malikis2011, 5.decembris 2014, 23:02


zinu situāciju lauksaimniecībā. 93 centi nav tā sliktākā cena konkrētajam produktam šobrīd. Pasaulē ir miljards, kuriem nav ko ēst, jo nav naudas, mums nav kur likt ēdamo, jo nevaram to pārdot par cenu, kas mūs apmierinātu.Absurds!
5.decembris 2014, 23:07 | links
 
Domaataajs-mums pagastā lielākā zemnieca, kas šogad sējēju saņēma iet pa burbuli, pilna kūts cūku, nav kam pārdot, pilns tirgus ar poļu , gaļas lopus iepērk pa 93 centiem, pienam cenas zemē pameiģini izvilkt.
5.decembris 2014, 23:02 | links
 
Pie Rīgas ar 15ha var vikt, zemes auglība cita un tirgus liels un tuvu, no mūsu gala vilkt , degvielā padārgi.

Malikis2011, 5.decembris 2014, 22:53


Jā, ja kalni un lejas, tad nekas daudz nespīd, pat lopkopība sūdīgi iet.
5.decembris 2014, 22:58 | links
 
Pie Rīgas ar 15ha var vikt, zemes auglība cita un tirgus liels un tuvu, no mūsu gala vilkt , degvielā padārgi.
5.decembris 2014, 22:53 | links
 
Domaataajs- es gadā ar Ņivu 30-40ha laidu nost, apnika nopirku fergusonu 506 jau 10 gadus aizmirsu kas ir problēma kulšana, bet šogad vispār beidzu ar to hobju lauksaimniecību, zemesauglība pēc PSRS 28, lielākias tīrum pa 3 saimniekiem 5ha un tad taisnstūris 2ha, kalni ,slīpumi ka MTZ gāžas, pietiek no 91 vilkt, labāk viens kārtīgs darbs un miers, tagad skatos kur uz forvarderu padoties.

Malikis2011, 5.decembris 2014, 22:43


katram savs, man visa dzīve lauksaimniecībā. Es nedomāju 15 hektārus, tie tiešām hobijs ;)
5.decembris 2014, 22:48 | links
 
Domaataajs- es gadā ar Ņivu 30-40ha laidu nost, apnika nopirku fergusonu 506 jau 10 gadus aizmirsu kas ir problēma kulšana, bet šogad vispār beidzu ar to hobju lauksaimniecību, zemesauglība pēc PSRS 28, lielākias tīrum pa 3 saimniekiem 5ha un tad taisnstūris 2ha, kalni ,slīpumi ka MTZ gāžas, pietiek no 91 vilkt, labāk viens kārtīgs darbs un miers, tagad skatos kur uz forvarderu padoties.
5.decembris 2014, 22:43 | links
 
to duraku valsti un ražojumus var apd..st līdz bezgalībai, mans pirmais , bet spilgtākais autopiedzīvojums- krievu armija , mūs no autodaļas, kautkāda bartera detaļu dēļ veda uz Zilu remontrūpnīcu Toljatti, izmētāja čaļus pa cehiem, parasti tiku noliktavā, jo pratu rakstīt un rēķināt:)
bet bija dienas , kad
īstie veči bija šmigā , droši vien pēc algas un ielika pie dzinēju kapitālremontiem, kādus tur vārstus sl'pēt un citādi ar motora dzelžiem izdarīties, liekas pat kādus pāris desmit motorus kopā saskrūvējām, neticu ka kādu no tiem varēja braukt, jo poņas nebija pat kur eļļu liet,un diezgan daudz detaļu pāri palika, bet plāns ziniet svarīgāks:)
un protams iznākot no rūpnīcas līdz stiepām visādas daļas cik varēja panest, tā kautkā tur bija iekārtota sistēma.

usis, 5.decembris 2014, 22:31


Kurš PSRS laikos nezaga, tas bija muļķis citu acīs.
5.decembris 2014, 22:33 | links
 
to duraku valsti un ražojumus var apd..st līdz bezgalībai, mans pirmais , bet spilgtākais autopiedzīvojums- krievu armija , mūs no autodaļas, kautkāda bartera detaļu dēļ veda uz Zilu remontrūpnīcu Toljatti, izmētāja čaļus pa cehiem, parasti tiku noliktavā, jo pratu rakstīt un rēķināt:)
bet bija dienas , kad
īstie veči bija šmigā , droši vien pēc algas un ielika pie dzinēju kapitālremontiem, kādus tur vārstus sl'pēt un citādi ar motora dzelžiem izdarīties, liekas pat kādus pāris desmit motorus kopā saskrūvējām, neticu ka kādu no tiem varēja braukt, jo poņas nebija pat kur eļļu liet,un diezgan daudz detaļu pāri palika, bet plāns ziniet svarīgāks:)
un protams iznākot no rūpnīcas līdz stiepām visādas daļas cik varēja panest, tā kautkā tur bija iekārtota sistēma.
5.decembris 2014, 22:31 | links
 
Vot vēl viens tehniskas dabas jautājums attiecībā uz modernām lietām.
Jaunās mašīnas kad uzsāk kustību automātiski aizslēdz durvis (varbūt ne visas markas). Kas notiek, ja mašīna avarē un iekrīt ūdenī, elektrība uz īso. vai durvis atslēdzas, vai paliek aizslēgtas?
5.decembris 2014, 22:20 | links
 
Man kursa biedrs aizgāja strādāt Tallinas ekskavatoru rūpnīcā (meliorācijas daudzkausnieki) un stāstīja, ka mēneša beigās pat uzgriežņus uz skrūvēm neskrūvēja, bet nolika kārtīgu veci ar ''kuvaldu'', kurš mauca pa skrūvi, lai saliecas un viss.

skiperis, 5.decembris 2014, 22:15


ne par velti, tad kad atnāca uz kolhozu jauna tehnika to vairākas dienas pārlasīja, un ne tikai uz kolhozu.
5.decembris 2014, 22:17 | links
 
Man kursa biedrs aizgāja strādāt Tallinas ekskavatoru rūpnīcā (meliorācijas daudzkausnieki) un stāstīja, ka mēneša beigās pat uzgriežņus uz skrūvēm neskrūvēja, bet nolika kārtīgu veci ar ''kuvaldu'', kurš mauca pa skrūvi, lai saliecas un viss.
5.decembris 2014, 22:15 | links
 
Paņēmām jaunu T-25, pāris gadusiet viss ok., vienā dienā darbinot parādās troksnis un sitieni motorā, kad izrauj dekompresoru nav skaņas, atplēšu karteri, šāles kārtībā, cilindrus, kārtībā, galu vaļā sadaleni ārā, kārtībā, nevaru saprast, nu jāvelk motors ārā izrādās spararats palicis uz 2 skrūvēm pārējās nocirptas.:D

Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:53


Ar Ņivu kuļu kopš pagājušā gadsimta, katru gadu kādus 15 hektārus! :D
Mums bija fokuss ar 25 nieku. Jaunu nopirkām 90 tajos. eļļas līmenis virs normas. nu kam tāda izšķērdība? ņems un nolies līdz līmenim. atskrūvē korķi un spainī iekrīt kaut kas ka nodžinkst vien. Aizskrūvē ciet, sāk sktīties WTF. Uzgrieznis. Nu ko - eļļa ārā, karteri nost. Atradām veselu čupu ar rupjām dzelzs skaidām karterī, bet no kurienes tas uzgrieznis tā arī netikām skaidrībā. Un vēļ bija joks ar belarusa riepu. kaut kad sāka laist gaisu, kad izārdīja,tā atradām ventiļa micīti riepā. Rūpnīcā kā likts, tā kāds atstājis un laika gaitā kamera pušu. Tā taisīja PSRS laikos triecientempā. Piecgades plāni bija jāpilda. Kvartāla sākumā montēja labās detaļas, pēc tam jau zemākas kvalitates. kā teica - Tretij sort, ņe brak!
5.decembris 2014, 22:03 | links
 
Jā rīt uz darbu, ne asakas !!
5.decembris 2014, 21:57 | links
 
Labi veči,bija jauki pačatot,bet man rīt 6os arbaiten. Ne asakas :)))
5.decembris 2014, 21:56 | links
 
Paņēmām jaunu T-25, pāris gadusiet viss ok., vienā dienā darbinot parādās troksnis un sitieni motorā, kad izrauj dekompresoru nav skaņas, atplēšu karteri, šāles kārtībā, cilindrus, kārtībā, galu vaļā sadaleni ārā, kārtībā, nevaru saprast, nu jāvelk motors ārā izrādās spararats palicis uz 2 skrūvēm pārējās nocirptas.:D
5.decembris 2014, 21:53 | links
 
Domaataajs- kombaina motors iet tikai uz pilniem apgriezieniem, ja vārst ieiet iekšā virzuli met ārā, vēl jautājums par gilzu, bet lai virzuli izņemtu jāņem motors ārā, var turpat uz kombaina noguldīt lai karteri atgriestu.
5.decembris 2014, 21:50 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager