Pie Rīgas ar 15ha var vikt, zemes auglība cita un tirgus liels un tuvu, no mūsu gala vilkt , degvielā padārgi.
5.decembris 2014, 22:53 | links
Domaataajs- es gadā ar Ņivu 30-40ha laidu nost, apnika nopirku fergusonu 506 jau 10 gadus aizmirsu kas ir problēma kulšana, bet šogad vispār beidzu ar to hobju lauksaimniecību, zemesauglība pēc PSRS 28, lielākias tīrum pa 3 saimniekiem 5ha un tad taisnstūris 2ha, kalni ,slīpumi ka MTZ gāžas, pietiek no 91 vilkt, labāk viens kārtīgs darbs un miers, tagad skatos kur uz forvarderu padoties.
Malikis2011, 5.decembris 2014, 22:43
to duraku valsti un ražojumus var apd..st līdz bezgalībai, mans pirmais , bet spilgtākais autopiedzīvojums- krievu armija , mūs no autodaļas, kautkāda bartera detaļu dēļ veda uz Zilu remontrūpnīcu Toljatti, izmētāja čaļus pa cehiem, parasti tiku noliktavā, jo pratu rakstīt un rēķināt:)
bet bija dienas , kad
īstie veči bija šmigā , droši vien pēc algas un ielika pie dzinēju kapitālremontiem, kādus tur vārstus sl'pēt un citādi ar motora dzelžiem izdarīties, liekas pat kādus pāris desmit motorus kopā saskrūvējām, neticu ka kādu no tiem varēja braukt, jo poņas nebija pat kur eļļu liet,un diezgan daudz detaļu pāri palika, bet plāns ziniet svarīgāks:)
un protams iznākot no rūpnīcas līdz stiepām visādas daļas cik varēja panest, tā kautkā tur bija iekārtota sistēma.
usis, 5.decembris 2014, 22:31
Man kursa biedrs aizgāja strādāt Tallinas ekskavatoru rūpnīcā (meliorācijas daudzkausnieki) un stāstīja, ka mēneša beigās pat uzgriežņus uz skrūvēm neskrūvēja, bet nolika kārtīgu veci ar ''kuvaldu'', kurš mauca pa skrūvi, lai saliecas un viss.
skiperis, 5.decembris 2014, 22:15
Paņēmām jaunu T-25, pāris gadusiet viss ok., vienā dienā darbinot parādās troksnis un sitieni motorā, kad izrauj dekompresoru nav skaņas, atplēšu karteri, šāles kārtībā, cilindrus, kārtībā, galu vaļā sadaleni ārā, kārtībā, nevaru saprast, nu jāvelk motors ārā izrādās spararats palicis uz 2 skrūvēm pārējās nocirptas.:D
Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:53
urmaas. Nezinu kā citiem, bet 966-jam es motoru ņēmu nost 20 minūtēs. Viena skrūve pie ātrumkārbas(ja pareizi atceros), divas motora nodalījumā pie kronšteina, kurš turēja motoru pie korpusa. Labākais bija tas, ka bērni bija vēl galīgi sīkaļas un visu, ko viņi izlidināja pa logu, es vakarā lasīju ārā no motora telpas. Dabas aizsardzība, odnako ;))
skiperis, 5.decembris 2014, 21:39
Domaataajs- noklapē kad šāles piecepas, kloķenes maiņa vai bloka, bet principā viss motors jāizjauc, galva nost,virzuļi ārā, jautājums vai klanis jāmaina, parasti nākās, tad svarošana lai svars sakrīt, saliec iet kā puķīte, tīrumā pabrauc 100m , skaņa melni dūmi unatkal motors mierā, vārst nolūza, atkal virzuļi ārā galvu maini.:D
Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:38
Domaataajs- noklapē kad šāles piecepas, kloķenes maiņa vai bloka, bet principā viss motors jāizjauc, galva nost,virzuļi ārā, jautājums vai klanis jāmaina, parasti nākās, tad svarošana lai svars sakrīt, saliec iet kā puķīte, tīrumā pabrauc 100m , skaņa melni dūmi unatkal motors mierā, vārst nolūza, atkal virzuļi ārā galvu maini.:D
Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:38
SK-5 ŅIVA ap pusdienām motors noklapē otrā dienā ap to pašu laiku kuļ ar visu motora nocelšanu un viens pats.
Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:26
Sorokam sajūgu arī pa fikso var samainīt.
ja ir ar ko nocelt SK 5 motoru, cik tad tur daudz ko skrūvēt. Nu tas jau, protams, ka atkaŗīgs no vainas.
Domaataajs, 5.decembris 2014, 21:32
Kā viens meistars teica, tagad mašīnas netaisa, vienreizējās litošanas buņdžas.
Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:34