Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
asukaini> tev labi , pēc darba izmetu līkumu, rīga-carnikava -rīga , pie tirdziņa (matīsa) t. bij līmenī atpakaļceļā. S-60 D5 136. volvo centrā kundziņs centās ieskaidrot ,ka tā jābūt, jo it kā beļģijas itālijas tirgum tiek ražoti kkādi dienvidu varianti... nezinu, pirmais dīzelis pa dzīvi, dalaties kungi pieredzē. termostats esot ok...:)
19.decembris 2012, 19:20 | links
 
PAldies par padomiem, piektdien tik varēšu kārtīgi notestēt kas un kā pabraucot vismaz kādu tālāku gabaliņu pa šoseju (30km). Pagaidām tā tikai izbraucu no ciema uz šosejas un paskrienu kādi km 5 un sviežu riņķī, jo nevar jau darba laikā ilgi blandīties apkārt :DDD
19.decembris 2012, 18:06 | links
 
a par degvielu, tas ir gāzi grūti pateikt šobrīd ziemā, jo vairāk sildu viņu, jāpaslidinās utt. :DDD
litri 15-16 sanāk gāzes, bet nu priekš mana braukšanas stila tas nebūt nav daudz......
tagad mēģinu mierīgāk braukt, redzēs cik sanāks litri uz 100 +-.....
Tātad turpinājums, kartonam pieliku vēl klāt to pie griestiem līmējamo līsti - kvadrātu, mazliet apgraizot, lai kapotu var aizvērt, jau ir labāk, bet nu pēc kāda laiciņa tāpat lēnām krītas tā temperatūra.... jāizdomā, ko tādu nopietnāku ielikt, jo šis pagaidu variants....
it kā viss cirkulē, viss kā tam jābūt.....
Kvoks, noliekot kartonu un to griestu plāksni priekšā man temperatūra nekāpj, kā vajag būt 90+ druska grādi ir un vairāk nekāpj, vienkārši brauco virs tiem 60km/h tagad pateicoties priekšā saliktajiem kartonam tik strauji uzreiz nekrīt tā temperatūra no tiem 90+ uz 60-70 grādiem, kā tas bija, kad neko nebiju priekšā nolicis....
19.decembris 2012, 17:53 | links
 
Kas ar jums notiek?Jūs braucat vai murkājaties.Manam "traktoram" ar t*viss ir bumbās.Protams ja sāku pārāk godīgi braukt tad gan t* nedaudz krītās.Nekad neko neesmu sedzis. :))
p.s.
Te biku zemāk lasiju par termostatiem.Tas tiesa ka šamējie ir divu veidu 76*C un 90*C.Ja kļūdos tad palabojiet-neapvainošos.:))
19.decembris 2012, 17:48 | links
 
klimatkontrole padaudz siltuma noēd, sevišķi ja ļauj viņam pašam regulēt arī ventilatora spēku. pamēģini uzliec uz min grādiem (16-18) un tad paskaties.

Man iepr. autiņam tā bija, ka ārā -20, bet salonā forši +20, tikai motora temperatūra nokrīt uz "pussešiem", vai ja sāk braukt tad nemaz neuzsilst.
Izslēdzu viņu nafig, jā ... viss Ok bez kādiem kartoniem :)
19.decembris 2012, 17:31 | links
 
nu ja man ir no focika! japaprove!pld!
19.decembris 2012, 16:56 | links
 
Man te radās jautajums par BIO tualetēm, zinu ka citiem uz pravākas laivas, vai braucot zaļumoes tādas ir līdzi. Ir jāiedāvina ziemassvētkos, bet gribās sakarīgu, vai ir kādam kādas atsauksmes?
http://www.brivi.lv/bio_tualetes/p_308782/
kaut kas šāds?
19.decembris 2012, 16:20 | links
 
Ašukaini- ne jau tikai tas rādītajs tev diskomfortu rada, bet arī toč degvielu vairak patērē ja nav darba temperatūra.
Vispār jau skaties toč termostatu, vai ieliki ar pareizo 91 grādu vai cik tur prasa ražotājs. Vēl, vai viņš vispār veras vaļā? paskaties vai kad sāk silt strādā mazais loks, vai arī radiators uzreiz, tādā gadījumā viņš visu laiku valā ir. Es te vienam autiņam reiz vairakus mainīju termostatus, kamēr viens beigās strādaja kā nākas.
19.decembris 2012, 16:18 | links
 
Ja pielikot priekša radiatoram kartonu vai ko līdzīgu,temperatūra kāpj,tad manuprāt būs vien jāskatās termostats.Ja termostats noslēdz,tad dzesēšanas šķidrumam nevajadzētu caur radiatoru cirkulēt,bet pa mazo loku notiek cirkulācija.Palabojiet,ja k-kas ne tā!
19.decembris 2012, 16:02 | links
 
būs kaut kas priekšā nopietnāks jānopako :DDDD
iekšā mašīnā jau silti utt, viss kā vajag, tik temperatūras datčikā ieskatoties, neforša sajūta :(((
19.decembris 2012, 14:44 | links
 
Ljot4ik, es pieliku kartonu -bez izmaiņām, pieliku vēl plāksni, ko pie griestiem līmē, jau labāk, bet tāpat pa druskai nokritas, značit tur tā vaina.... Jāatrod kaut kas biezāks, kas līdīs priekšā radiatoram un būs čikiniekā, cerams :))
ashukainis, 19.decembris 2012, 14:06


tieši tā! līdzīgā problēma bija paziņam tik ar dīzeli, aiztaisīja gaisa piekļuvi radiatoram no priekšas un viss tapat ka vasarā :) jo cits nekas nevar būt, ja tu saki ka visu tur mainīji.. vienīgais kas tur vel var būt tas ir ventilatora termomufta, ja viņš protams nav elektrisks tev.
19.decembris 2012, 14:36 | links
 
ku ku kads nepateiksman kpc nevaru vairak pievienot bildes albuma? visu laiku vareju bet nu peksni neka!

erx88, 19.decembris 2012, 12:43

Pārbaudi vai bilžu izmēri atbilst te atļautajiem. Reti kura fočuka bildes bez pārveidošanas var pievienot, ar telefōnbildēm gan problēmām nekādām nevajadzētu būt.
19.decembris 2012, 14:18 | links
 
Usi, paziņam arī tad, kad bija tikai benzīns- tāda pat problēma bija.... :((
Ljot4ik, es pieliku kartonu -bez izmaiņām, pieliku vēl plāksni, ko pie griestiem līmē, jau labāk, bet tāpat pa druskai nokritas, značit tur tā vaina.... Jāatrod kaut kas biezāks, kas līdīs priekšā radiatoram un būs čikiniekā, cerams :))
Daddy, 22-24 grādi pārsvarā, varētu būt ar to saistīts?
19.decembris 2012, 14:06 | links
 
ku ku kads nepateiksman kpc nevaru vairak pievienot bildes albuma? visu laiku vareju bet nu peksni neka!
19.decembris 2012, 12:43 | links
 
a uz cik grādiem Tev klimatkontrole stāv? :)
19.decembris 2012, 11:17 | links
 
pieliec normālu kartonu radiatoram priekšā (nevis kādai radiatora daļai) un būs viss labi
19.decembris 2012, 11:00 | links
 
nezkapēc liekas ka atslēgvārds- benzīns /gāze, tur tač vienu daiktu papildus silda :)
19.decembris 2012, 10:50 | links
 
Mazliet ne pa tēmu, bet tomēr....
Lieta sekojoša, braucot ar mašīnu pa apdzīvotu vietu -temperatūra ir kā vajag bik virs 90 grādiem, kā sāc braukt ātrāk par kādiem 60 km/h tā temperatūra nokrītās uz grādiem 50-70 +- un tā turās līdz sāc braukt lēnāk- zemāk par 60 km/h! It kā saprotams, jo ātrāk brauc, jo vairāk aukstais gaiss tiek klāt... BET, vai tas ir normāli un tam tā jābūt, esmu dzirdējis arī no citiem tādas pat mašīnas īpašniekiem tādu pat novērojumu..... bij doma termostats vai kkas tamlīdzīgs, bet -izrādas nekā, jo vakar visu jaunu samainīja i termostatu, ūdenssūkni, siksnas, roļikus utt pie reizes arī... izmaiņu nekādu... viens cilvēks ieteica pielikt kartonu vai kko tādu radiatoram priekšā, ka viņam tā begusies problēma uzreiz ar grādu samazināšanaos braucot ātrāk... :)) ieliku plānu kartonu -izmaiņu nekādu, turpināšu eksperimentus šodien....
Mašīna Audi A6 C4, 2.6 V6 motoriņš, 96. gads... benzīns -gāze. Varbūt kādam kas līdzīgs bijis un zin kā to atrisināt, ja vispaŗ tas ir iespējams.... jo paziņa mainīja entos termostatus pēc kārtas, nekas nemainijās, līdz viņš nospļāvās un vairāk nepievērš temperatūrai uzmanību :DDD
Paldies jau iepriekš!
19.decembris 2012, 10:47 | links
 
Valnaan,origināla versija,gribētos paskatīties kā tas viss izskatās dabā,kaut caur binokli.
19.decembris 2012, 10:16 | links
 
Ja kombis vairs netur vēju un lietu, tas ir jāieziež ar ķīšu un brekšu gļotām vairākas reizes un jāizkaltē. Ceļgalus un pakaļu var nostiprināt ierīvējot piebarojamo putru. Zivi uzskatīs par savējo, bet konkurenti nenāks tuvumā. Mazgāt nedrīkst!
19.decembris 2012, 08:00 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager