Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
hecs7> tas krupis ir seksuālais maņiaks, to uzreiz sapratu kā atvēru video. Starp citu nārsta laikā tipiska uzvedība, esmu redzējis šamos žņaudzam varžu mātītes. Un raudiņa tak tik smuka, sarkanu actiņu, vot i salauza sirdi krupja zēnam :)

24.aprīlis 2015, 14:24 | citēt | nosūdzēt | link


:) Skats amizants, esmu redzējis ar koka mizu šo kļāvienu:)
3.maijs 2015, 23:36 | links
 
Ja par visu ko! Varbūt kādam kolēģim ir informācija, kurš Latvijā atkal jau izcēlies ar to, ka samazināja atļauto attālumu no jūras un līča krasta no 10 uz 3km. Laikam jau vajag budžetā lāpīt caurumus ar soda naudām. Neatradu informāciju par lietuviešiem, bet Igaunijā ir 5 jūras jūdzes ( ap 9km), Krievijā (Kaļiņingrada) - laivas reģistrā jau ir iekļauts atļautais attālums. To visu Latvijā izdomā kaut kāds Satiksmes ministrijas klerks, kurš no jūras lietām nezina neko. Igauņi jau kārtējo reizi pierāda, ka ir tālu priekšā mūsu birokrātiem, gan jūras izmantošanā, gan makšķerēšanas noteikumos.
4.maijs 2015, 09:56 | links
 
P.S. Iespējams, ka tie ''gudrinieki'' lobē firmas, kuras rīko kursus piekrastes vadītāja apliecības iegūšanai, kuru izmaksas ir ap 1000 euro.
4.maijs 2015, 10:01 | links
 
P.S. Iespējams, ka tie ''gudrinieki'' lobē firmas, kuras rīko kursus piekrastes vadītāja apliecības iegūšanai, kuru izmaksas ir ap 1000 euro.

skiperis, 4.maijs 2015, 10:01

Tā izskatās ka Latvieši ir mazohisti! :)
4.maijs 2015, 10:59 | links
 
Dumi ir tā vaicāt,bet interese milzīga:ja man 2006 gadā izdotā atpūtas kuģa vadītāja apliecībā rakstīts ka es varu traukties jūrā līdz 10 km no krasta,tad tagad mainot uz jaunām tiesībām attālums sarūk līdz 3 km no krasta.Tas nozīmē ka 10 gadu laikā man zudusi kvalifikācija,un es esmu galīgi neko nesaprotošs?
Vai ir kāds zinošs šai jautājumā kas varētu konsultēt?
4.maijs 2015, 11:45 | links
 
Bet ar airu laivu laid kaut uz Zviedriju.Kaut kas te īsti neštim.?
4.maijs 2015, 11:47 | links
 
Dumi ir tā vaicāt,bet interese milzīga:ja man 2006 gadā izdotā atpūtas kuģa vadītāja apliecībā rakstīts ka es varu traukties jūrā līdz 10 km no krasta,tad tagad mainot uz jaunām tiesībām attālums sarūk līdz 3 km no krasta.Tas nozīmē ka 10 gadu laikā man zudusi kvalifikācija,un es esmu galīgi neko nesaprotošs?
Vai ir kāds zinošs šai jautājumā kas varētu konsultēt?

arsiks, 4.maijs 2015, 11:45


A kas tur nesaprotams? Vienkārši izmainījusies likumdošana un noteikumi, pamatotojumu var jautāt un protestus iesniegt atbilstošajām atbildīgajām valsts struktūrām. Atovadītāja apliecības izdošanas gads taču arī nenozīmē, ka vadītājam ir tiesības braukt pēc tā gada CSN, pie tam, sekot izmaiņām un zināt noteikumus ir vadītāja pienākums, noteikumu un likumu nezināšana no atbildības neatbrīvo.
4.maijs 2015, 12:30 | links
 
Bet ar airu laivu laid kaut uz Zviedriju.Kaut kas te īsti neštim.?

arsiks, 4.maijs 2015, 11:47


Ne gluži, neviens atpūtas kuģis, reģistrēts vai nereģistrēts nedrīkst iziet ārpus noteikumos noteikto iekšējo ūdeņu, kuri pēc likuma, sevī ietver arī 3km no jūras piekrastes, zonas. Tālāk tikai ar starptautiskajām kapteiņa tiesībām, atbilstošas kategorijas sertificētiem peldlīdzekļiem, atbilstoši starptautiskai jūras likumdošanai ar visām tiesibām un pienākumiem.
4.maijs 2015, 12:37 | links
 
Dumi ir tā vaicāt,bet interese milzīga:ja man 2006 gadā izdotā atpūtas kuģa vadītāja apliecībā rakstīts ka es varu traukties jūrā līdz 10 km no krasta,tad tagad mainot uz jaunām tiesībām attālums sarūk līdz 3 km no krasta.Tas nozīmē ka 10 gadu laikā man zudusi kvalifikācija,un es esmu galīgi neko nesaprotošs?
Vai ir kāds zinošs šai jautājumā kas varētu konsultēt?

arsiks, 4.maijs 2015, 11:45

A kas tur nesaprotams? Vienkārši izmainījusies likumdošana un noteikumi, pamatotojumu var jautāt un protestus iesniegt atbilstošajām atbildīgajām valsts struktūrām. Atovadītāja apliecības izdošanas gads taču arī nenozīmē, ka vadītājam ir tiesības braukt pēc tā gada CSN, pie tam, sekot izmaiņām un zināt noteikumus ir vadītāja pienākums, noteikumu un likumu nezināšana no atbildības neatbrīvo.

zaraza, 4.maijs 2015, 12:30

Ok.Pieņemsim ka Tev ir B un C kategorija autovadītāja apliecībā,bet tautas kalpi nospriež ka C kategoriju Tev nevajag(jo raugi to TU maz izmanto) un pie nākošās tiesību maiņas Tu dabon tikai B kategoriju.Tad jau pēc kāda laika B kategoriju Tev nomaina uz A un beigu galā atņem arī to.Un tad Tu laimīgs matiem vējā plīvojot trauc pa ielām ar velosipēdu un slavē mūsu tautas kalpus kas Tevi pieved pie veselīga dzīves veida.:)
4.maijs 2015, 12:44 | links
 
Dumi ir tā vaicāt,bet interese milzīga:ja man 2006 gadā izdotā atpūtas kuģa vadītāja apliecībā rakstīts ka es varu traukties jūrā līdz 10 km no krasta,tad tagad mainot uz jaunām tiesībām attālums sarūk līdz 3 km no krasta.Tas nozīmē ka 10 gadu laikā man zudusi kvalifikācija,un es esmu galīgi neko nesaprotošs?
Vai ir kāds zinošs šai jautājumā kas varētu konsultēt?

arsiks, 4.maijs 2015, 11:45

A kas tur nesaprotams? Vienkārši izmainījusies likumdošana un noteikumi, pamatotojumu var jautāt un protestus iesniegt atbilstošajām atbildīgajām valsts struktūrām. Atovadītāja apliecības izdošanas gads taču arī nenozīmē, ka vadītājam ir tiesības braukt pēc tā gada CSN, pie tam, sekot izmaiņām un zināt noteikumus ir vadītāja pienākums, noteikumu un likumu nezināšana no atbildības neatbrīvo.

zaraza, 4.maijs 2015, 12:30
Ok.Pieņemsim ka Tev ir B un C kategorija autovadītāja apliecībā,bet tautas kalpi nospriež ka C kategoriju Tev nevajag(jo raugi to TU maz izmanto) un pie nākošās tiesību maiņas Tu dabon tikai B kategoriju.Tad jau pēc kāda laika B kategoriju Tev nomaina uz A un beigu galā atņem arī to.Un tad Tu laimīgs matiem vējā plīvojot trauc pa ielām ar velosipēdu un slavē mūsu tautas kalpus kas Tevi pieved pie veselīga dzīves veida.:)

arsiks, 4.maijs 2015, 12:44


Ļoti pareizi uztvēri domu :) Bet tieši tā arī ir, pilnīgi precīzi, un tieši ar auto kategorijām arī pašlaik. Visiem ar "augstajām" kategorijām, nu tur uz fūrēm, autobusiem utt., lai kāds būtu stāžs un pieredze, jau labu laiku ir jāiet papildus speciāli kursi un jāliek papildus sertifikācijas eksāmeni, lai EU varētu nodarboties ar kravu un pasažieru kompercpārvadājumiem, arī salīdzinoši "sīkā" C kategorija vairs nedod tiesības bez papildus kvalifikācijas darboties kā profesionālim, ar "gaziku"
vari braukt pa ceļu, bet līdzko ved komerckravu, tā jābūt paildus papīriem. Tā kā priecājies, ka 2006. gada "mazizmēra kuģošanas līdzekļa vadītāja apliecību" pagaidām vienkārši maina "pret atpūtas kuģa vadītāja apliecību", nevis liek pārsertificēt, likt papildus eksāmenus utt.
4.maijs 2015, 12:56 | links
 
Shodien Ķīšezera atrada kādu nelaiķi. Nezinu teikt bet izskatījās pēc cilvēka mirstīgās atliekām. Drūms bija skats ka viri uz nestuvēm aiznesa mirstīgās atliekas. Man domāt ja tas būtu bijis kāds lopinsh tad to būtu norakushi turpat. Lai vieglas smiltis. Varbūt shisziemas blitkotajam.
4.maijs 2015, 19:35 | links
 
Arsiks. A kā savādāk zēģelētāju apvienība tiks pie tava piķa! :)
5.maijs 2015, 09:45 | links
 
Pirms pāris dienām kāda trijotne Lielupē apgāza laivu un viss ekipējums, kastes, kāti utt., upes dzelmē.

Ir iespēja nodarboties ar ekipējuma velci;)

Laimīgas sagadīšanās pēc nenosala, jo viņus pamanīja un izvilka krastā.

Morāle: "Nevajag galīgā pālī velcēt un ja kāds no kompaškas stāvot kājās urinē upē, tad nevajag viņu baidīt"
6.maijs 2015, 12:35 | links
 
Pirms pāris dienām kāda trijotne Lielupē apgāza laivu un viss ekipējums, kastes, kāti utt., upes dzelmē.

Ir iespēja nodarboties ar ekipējuma velci;)

Laimīgas sagadīšanās pēc nenosala, jo viņus pamanīja un izvilka krastā.

Morāle: "Nevajag galīgā pālī velcēt un ja kāds no kompaškas stāvot kājās urinē upē, tad nevajag viņu baidīt"

VFS, 6.maijs 2015, 12:35

Rezumē.
Bikses slapjas visiem!
6.maijs 2015, 12:39 | links
 
Aizeju līdz savai laipītei, un hops skatos, ka mans taisītais zāļu tīrāmais nozagts. Es tā garnadža vietā ceru, ka viņš man virsū neuzskries.
6.maijs 2015, 17:35 | links
 
Sveiki,
Varbūt kāds var padaliities ar info par likumiem.
Vai pārgājiena laikā pie apmetnes tuvumaa esoshaa upee driikst kert zivis ēšanai ar no kluugaam uzpiitu zivju slazdu. Protams ieveerojot zivju keršanas laikus u.c. noteikumus, vai tomeer paargaajienos ir jaaiztiek ar zaķskābenēm un citiem meža augiem. (Līdzņemama pārtika nav opcija)
11.maijs 2015, 13:57 | links
 
Sveiki,
Varbūt kāds var padaliities ar info par likumiem.
Vai pārgājiena laikā pie apmetnes tuvumaa esoshaa upee driikst kert zivis ēšanai ar no kluugaam uzpiitu zivju slazdu. Protams ieveerojot zivju keršanas laikus u.c. noteikumus, vai tomeer paargaajienos ir jaaiztiek ar zaķskābenēm un citiem meža augiem. (Līdzņemama pārtika nav opcija)

senasprasmes, 11.maijs 2015, 13:57


LV zivis var ķert pamatojoties uz "zvejniecības likums", un uz tā pamata izdotajiem Normatīviem aktiem! MN nosaka kārtību un zivju ieguves veidus makšķerēšanai un amatierzvejai LV!
Par cik šāds zivju ieguves veids LV nav paredzēts, tad tas ir sodāms pārkāpums...!?
Arī bez klūdziņām, ar rokām arī nedrīkst...!
Pārgājienu brakari...! DDD
11.maijs 2015, 14:11 | links
 
Izklausās skumji, bet neko darīt. Likumi paliek likumi. Būs vien jāmeistaro kaut kas līdzīgs makšķerei. Varbūt kādam ir pieredze ar makšķerēšanu neizmantojot neilona žilkas, bet gan kaut ko no dabā sastopamiem materiāliem, kas nebūtu ziviim kā baļķis acī, proti, uzkrītoši redzams. Iedomājos, ka no zarnām varētu uzpīt pavisam mazu aukliņu...
11.maijs 2015, 14:31 | links
 
galu galā, cilvēki taču arī pirms sintētiskajām žilkām makšķerēja...
11.maijs 2015, 14:32 | links
 
Dabisks, ir arī metāls! Āķi taču no metāla? Krievijā vēl šodien ar "staļku" copē, bet baigā specifika, ja kļūme iemetienā, pirksti nost!!!
Varbūt ar linu diegiem...!?
Ja straumē, tad zivs nemaz tik lielu uzmanību aklai nepievērš, kā labai ēsmai...!
11.maijs 2015, 14:43 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager