Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
Sveiki , kāds varbūt ir lasījis , redzējis kā sauc facebook fīderistu lapu ?
10.februāris 2019, 17:42 | links
 
JermaX [10.02.19]: Sveiki , kāds varbūt ir lasījis , redzējis kā sauc facebook fīderistu lapu ?
Feeder.lv
10.februāris 2019, 17:45 | links
 
Sveiki!
Kādas atsauksmes par Norfin Spirit?
11.februāris 2019, 17:52 | links
 
Sveiki , interesē - vai pērkot veikalā deeper pro , veikals pirkumam dod kādu garantiju ? Ja - jā , tad cik ?
13.februāris 2019, 08:55 | links
 
Sveiki , interesē - vai pērkot veikalā deeper pro , veikals pirkumam dod kādu garantiju ? Ja - jā , tad cik ?

JermaX, 13.februāris 2019, 08:55


Laikam neko vairāk par bairīti un papirosiem neesi nekad pircis :)

Jebkurai (rūpnieciski ražotai) precei, mazumtirdzniecībā pērkot, ir DIVU GADU garantija.
13.februāris 2019, 09:50 | links
 
andreiko [13.02.19]: Sveiki , interesē - vai pērkot veikalā deeper pro , veikals pirkumam dod kādu garantiju ? Ja - jā , tad cik ?

JermaX, 13.februāris 2019, 08:55

Laikam neko vairāk par bairīti un papirosiem neesi nekad pircis :)

Jebkurai (rūpnieciski ražotai) precei, mazumtirdzniecībā pērkot, ir DIVU GADU garantija.
Jā , katrs spriež pēc sevis . Ja neesi saskāries ar lietām , kam ražotājs neparedz nekādu garantiju , tad tupus tekstus nav ko rakstīt . Bet tā jau Latvijā ir ... Ka tik kādam uzdirst , vai glupus tekstus rakstīt ...
13.februāris 2019, 15:06 | links
 
Andreiko raksta pareizi.
Garantijas saistības pilda TIRGOTĀJS!
Garantijas laikā bojātai precei veic ekspertīzi.Nosaka,vai pieļauts brāķis ražošanā,vai ekspluatācijā.Ja ražotāja,tad varianti:
1.Ja pircējs vēlas,apmaina pret tieši tādu pašu preci.
2.Pircējs Izvēlas citu,lidzīgu,tā paša ražotāja produktu.
3.Pircējam atgriež naudu.
13.februāris 2019, 15:24 | links
 
Ja neizsniedz garantiju, tātad tiek pārkāptas patērētāju tiesības. Par to pilsoņiem būtu pienākums ziņot. PTAC, ja nemaldos.
Un neviens nespiež pirkt, ja netiek dota garantija.
Ir gan kantori, kas pamanās nedot divu gadu garantiju. Es gan nezinu vai viņi tā drīkst.
13.februāris 2019, 15:40 | links
 
Sveiki , interesē - vai pērkot veikalā deeper pro , veikals pirkumam dod kādu garantiju ? Ja - jā , tad cik ?

JermaX, 13.februāris 2019, 08:55

Laikam neko vairāk par bairīti un papirosiem neesi nekad pircis :)

Jebkurai (rūpnieciski ražotai) precei, mazumtirdzniecībā pērkot, ir DIVU GADU garantija.

andreiko, 13.februāris 2019, 09:50


Ogo ! Tad jau makšķerkatiem un spolem , auklam un aķiem arī !
;) !
13.februāris 2019, 16:08 | links
 
 
Ogo ! Tad jau makšķerkatiem un spolem , auklam un aķiem arī !
;) !

plesigais, 13.februāris 2019, 16:08


spolēm un kātiem jā, noteikti. Auklām , āķiem un citām lietām, kam dabīgais nolietojums ir kā izejmateriāliem, garantijas termiņa kā tāda nav, tikai ja defekts pierādāms uzreiz pēc nopirkšanas.

Reāli garantijai ir kaut kāda jēga tehnoloģiskām elektroniskām un mehāniskām ierīcēm, kur rūpnīcas vaina ir kaut kā pierādāma. Visam pārējam dabā tā vairāk ir tāda bakstīšanās pēc deguna un situācijas, reāla kašķa un konfrontācijas gadījumā 100% pakāš pircējs un vēl pats par ekspertīzi samaksāt dabū, tāda ir PTAC statistika.

Vispār 2 gadu garantijas prasība ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc Eiropas Savienībā daudzas lietas ir būtiski dārgāk nekā ārpus tās - ražotāji ir spiesti pašizmakša
13.februāris 2019, 17:22 | links
 
p.s. garantija (ne)nodrošināšana ir viens no iemesliem arī tam, ka internetā, tie, kas specializējušies uz tirdzniecību citās valstīs bieži tirgo lētāk. Vienkārši tirgotājam tupa skaidrs, ka ne vācietis uz LV, ne letiņš uz DE nekādas garantijas neprasīs, saprotot ka realitāte jebkuru "pravu kačāšana" nedos pilnīgi neko, svešā valstī ņe zabaluješ...
13.februāris 2019, 17:27 | links
 
BrunoL [13.02.19]: Andreiko raksta pareizi.
Garantijas saistības pilda TIRGOTĀJS!
Garantijas laikā bojātai precei veic ekspertīzi.Nosaka,vai pieļauts brāķis ražošanā,vai ekspluatācijā.Ja ražotāja,tad varianti:
1.Ja pircējs vēlas,apmaina pret tieši tādu pašu preci.
2.Pircējs Izvēlas citu,lidzīgu,tā paša ražotāja produktu.
3.Pircējam atgriež naudu.
Cik es esmu saskāries ... Vismaz kvalitatīvām mantiņām parasti ekspertīzi veic vai nu galvenais dīleris , vai kvalificēts serviss , bet bieži vien tiek sūtīts uz rūpnīcu . Tirgotājs ekspertīzi veic , ja runa iet par pāris desmitiem eiriku . Un 100% visām rūpnieciski ražotajām precēm nedod garantiju . Tad jau es savas caurās zeķes varētu nest atpakaļ uz veikalu ... Cilvēks nemāk vai nezin kā parezi izteikt savu domu ... Parasti garantijas termiņš 2 gadi ir elektroniskām precēm , ļoti retos gadījumos mehāniskām .
13.februāris 2019, 17:27 | links
 
Turklāt patērētāju aizsardzības likums nav tas pats , kas garantija ...
13.februāris 2019, 17:41 | links
 
Sveiki , interesē - vai pērkot veikalā deeper pro , veikals pirkumam dod kādu garantiju ? Ja - jā , tad cik ?

JermaX, 13.februāris 2019, 08:55

Laikam neko vairāk par bairīti un papirosiem neesi nekad pircis :)

Jebkurai (rūpnieciski ražotai) precei, mazumtirdzniecībā pērkot, ir DIVU GADU garantija.

andreiko, 13.februāris 2019, 09:50

Ogo ! Tad jau makšķerkatiem un spolem , auklam un aķiem arī !
;) !

plesigais, 13.februāris 2019,
16:08

Nu plēsīgais kā tad tā ir sanācis ka pērkot labu spoli tev nav iedevuši garantiju? =) lētā gala tikai pieredze? :)
13.februāris 2019, 17:42 | links
 
Vispār 2 gadu garantijas prasība ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc Eiropas Savienībā daudzas lietas ir būtiski dārgāk nekā ārpus tās - ražotāji ir spiesti pašizmakša

zaraza, 13.februāris 2019, 17:22


Nu tātads muļķības! Kāpēc Norgē tad cenas uz tehniku ir 1x -2x dažreiz lētāk un kad nepieciešams garantijas remonts tie pat neiespringst ar kaut kādām mistiskām pārbaudēm.!?
13.februāris 2019, 17:45 | links
 
JermaX

Cauras zeķes vai padilusi aukla uz garantiju neattiecas, tas ir dabīgais priekšmeta nolietojums. Tāpat kā autiņam bremžu kluči, riepas utml.
A vot, ja zeķei rūpnīcā iešūta šķība vīle, tad vari prasīt garantiju.
13.februāris 2019, 17:50 | links
 
Vispār 2 gadu garantijas prasība ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc Eiropas Savienībā daudzas lietas ir būtiski dārgāk nekā ārpus tās - ražotāji ir spiesti pašizmakša

zaraza, 13.februāris 2019, 17:22

Nu tātads muļķības! Kāpēc Norgē tad cenas uz tehniku ir 1x -2x dažreiz lētāk un kad nepieciešams garantijas remonts tie pat neiespringst ar kaut kādām mistiskām pārbaudēm.!?

cupix, 13.februāris 2019, 17:45


Nu tieši tā - Norge nav Eiropas Savienība.
13.februāris 2019, 17:51 | links
 
Piemērs iz dzīves.
Ecco apavus valkāju kopš tie parādījās mūsu tirgū,t.i. 30gadi s hvosķikom.Pa šiem gadiem 2 apavu pāriem bijušas nelielas problēmas garantijas laikā.Nedaudz atirusi šuve.Ar čeku atdevu veikalā un pēc pāris nedēļām paziņoja,ka jā,ražotāja vaina un piedāvāja 3 no iepriekš min. variantiem.
Vienā izvēlējos saņemt naudu,otrā izvēlējos citu modeli.
13.februāris 2019, 17:56 | links
 
Ir produkti ar tā saucamo “lifetime warranty” .
Šī garantija nav visa mūsu mūža garumā,bet gan dotā izstrādājuma mūža garantija,kuru noteicis ražotājs.Piem.dažām spolēm tie ir 6-7gadi.Manā arsenālā pāris šādas spoles,kuras bez problēmām kalpo kalpo kopš 2000.gada.Ir arī jaunākas.Lietotas un slogotas intensīvi.
13.februāris 2019, 18:07 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager