Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
Man viens labs čoms (viņš pazīst arī Balodi), kurš biznesā vismaz septiņus kazlēnus aprijis, par eholotēm teica tā - simts punktu copes tirdzniecība tiek sponsorēta no tām Baloža autobiznesa štellēm. Turklāt Eholotēs esošajā sortimentā ir iegāzts viens naudas everestiņš, iesācējam biznesā tāda piķa vienkārši nevar būt. Un pēc cik gadiem tas iegāztais piķis sāks atmaksāties, oi, oi, oi...
Eholotes vienkārši Balodim ir sirdslieta, nevis iztikas rene.

andreiko, 18.novembris 2022, 20:21


Un te man šķiet ir adekvāts viedoklis, kāpēc ir tā kā ir, kad izveidoja pirmo šādu spiningotāju un bigbait veikalu Latvijā, es pat nevarēju noticēt, bet gan jau darītāji paši par rentabilitāti domā!

Bet ir cilvēki, kas ieraugot veikalā brendu x, liekās ka viņam būs tai veikalā vai uz vietas serviss brenda precei x par xxx SLA servisa līmeni.
Sorry, vari iepirkties 220.lv vai citur dabūsi līdzīgus noteikumus un atsauces uz ražotāju pārstāvjiem!

------------
Ja vajag stāstu, tad vēl viens:
LV pirku jamagu, pat ar pārdevēju pasmaidījām par garantijām, bet izrakstīja, +/- ir skaidrs pārdevēja un starpnieka/ražotāja modelis, protams ja tu spēj saprast, kas šai darījumā notika.
Tad nu lūk, aplauzu spicīti - ne gluži kā tai vajadzēja nolūzt - precīzāk sakot nevajadzēja, bet bez vainas nebiju, skaidrs netērēšu laiku, nervus, attiecības, pa garantiju - uzprasu cik maksā jauna spicīte ...... wowow 220€, labi brīvi.
Es pat ļoti ticu ka, tirgotājs par savu kabatu man aplauztai spicītei uzlīmētu jaunu riņķi kuru lv tādā diametrā tolkam nevarēja dabūt! (es dabūju un uzlīmēju), lai tik nebūtu kašķa, bet līdz tam mēs neaizgājām!
Bet ticiet viņš nemainītu kātu, spicīti, neko - jo pat juridiski spiežot viņš jā ir atbildīgs, bet viņš to atbildību reducē uz piegādātāju un tai pašā mirklī nav atbildīgs!
Brīvi! Bet ir iestādes S*, kas vienkārši var pasūtīt Jūs tāpēc, ka Jūs atnācāt....
18.novembris 2022, 20:57 | links
 
Un ar tām garantijām ir tā - gandrīz vai nekad neesmu tās pieprasījis. Izņēmums bija reize, kad Irvē man mīklaini pazuda izejamā uzvalka bikses (bija nepieciešams sīks remontiņš, bezmaz ar roku salabojama vaina), tad gan viņi atrāvās pēc pilnas programmas.
Nekas no labajām lietām lūzis man nav (3X tfu), bet vidējās un lētās - nospļaujos un pērku labākas. Ja iespējams, tad kvalitatīvākas. Čakarēties ar pārdevējiem, rakstīt petīcijas un raut viens otram kodeļu no pakauša ārā - nē, tas man dziļi riebjas, uz šādām lietām man slinkums un potences kritums. Tāpat zinu, ka lielākajā daļā gadījumu neko nepanākšu, priekš kam buldurjāņos (tajos, kam 40 collas) naudu tērēt. :)
18.novembris 2022, 20:29 | links
 
Tīri subjektīvs viedoklis:
Ar pārdevējiem tur viss ir visslābākajā kārtībā, Uģi zinu ļoti ilgi.
No sortimenta viedokļa tur ir ļoti labi un pirmais lielākais BB veikals Baltijā, cik ilgi spēs turēt tādu stoku Latvijā ar vienu veikalu, it kā ir man ekonomiskās zināšanas, bet neredzot skaitļus ar rentabilitāti liekas varētu būt arī problēmas, jautājums kurš Baloža bizness ko kā atbalsta.
Ar Balodi ir vienkārši, tev pašam vajag zināt ko gribi un kā vai ko lai tev pasaka priekšā, un ko vari sagaidīt, tad viss būs bumbās, ja tavas ekspektācijas ir lielākas vai ārpus rāmjiem hvz. Salekties var ar jebkuru, bet kurš pie tā vainīgs?

Davis-Di, 18.novembris 2022, 17:41[/quote]


Man viens labs čoms (viņš pazīst arī Balodi), kurš biznesā vismaz septiņus kazlēnus aprijis, par eholotēm teica tā - simts punktu copes tirdzniecība tiek sponsorēta no tām Baloža autobiznesa štellēm. Turklāt Eholotēs esošajā sortimentā ir iegāzts viens naudas everestiņš, iesācējam biznesā tāda piķa vienkārši nevar būt. Un pēc cik gadiem tas iegāztais piķis sāks atmaksāties, oi, oi, oi...
Eholotes vienkārši Balodim ir sirdslieta, nevis iztikas rene.
18.novembris 2022, 20:21 | links
 
Vairumā gadījumu LV garantiju čakarē dēļ mazajiem pārdošanas apjomiem! Jo tikai retais grib iet un kasīties līdz pēdējam!

Agrāk taisīja lietas, lai kalpotu mums, tagad - lai tikai nokalpo garantijas laiku!

JK7, 18.novembris 2022, 19:14


Tīri piemēram:
Nopērc Reima jaku bērnam LV un ja kas saplīst dabon garantiju, pa lielam tevi pasūtīs, jo viens vai prece ir iepirkta no reseilera vai vienkārši iepirkta no starpniekiem un pat līdz garantijai pārdevējam aizsisties ir gandrīz neiespējami, līdz ar to visas sūdzības tiek novirzītas 0.
Nopirku Reima caur reima.com, otrajā dienā dēls (tajā laikā 4-5g) saplēsa rāvējslēdzēju, brutāli un dēls bija vainīgs, bet uzņemos un uzrakstīju uz garantijas atbalstu ar tekstu, ka mums sanāca šāda problēma, bet dēls drusku piepalīdzēja + foto. Slinkums meklēt, bet ja kādam vajag varu atrast atbildi, bet īsumā: "Pat ņemot vērā Jūsu dēla veiktās darbības, šis neatbilst mūsu standartiem. Mēs Jums izsūtam jaunu jaku! Atvainojamies par neērtībām!" Beigās dēlam sanāca 2x jakas, pirmai sievasmāte pāršuva rāvējslēdzēju - un supper jakas turēja lietu tik pat labi kā GeOff vai Grundens!
18.novembris 2022, 20:06 | links
 
Vairumā gadījumu LV garantiju čakarē dēļ mazajiem pārdošanas apjomiem! Jo tikai retais grib iet un kasīties līdz pēdējam!

Agrāk taisīja lietas, lai kalpotu mums, tagad - lai tikai nokalpo garantijas laiku!
18.novembris 2022, 19:14 | links
 
To garantijas jautājumu var pavērst plašāk un secinājumi būs vieni, Baltijā liela daļa preču pārstāvji ir p*dasi, un garantiju nenodrošina, pat acīm redzamā situācijā, tur pretī piemēram Somijā, Zviedrijā aizvieto preci bez nekādas runas par daudz mazākām problēmām!
Un te ir vienalga vai tā ir copes lieta, apģērbs vai cita prece, retu reizi tu redzi, kad LV garantija nostrādā bez problēmām - pēdējās reizes ir bijušas ar Stanley termosu, kam bija mūža garantija, bet diemžēl aizvietotais jau atkal saplīsis :( un ar Škodu, kad izplīsa pats no sevis aizmugurējais stikls un to samainīja pēc garantijas bez daudz jautājumiem. Pārējos visos gadījumos garantija Latvijā ir abstrakts jēdziens un ne vienmēr pārdevējs pie tā ir vainīgs, autorizētie servisa centri vai pārstāvji ir ļoti lieli tās negatīvās garantijas politikas veidotāji.
18.novembris 2022, 17:57 | links
 
MT9 [18.11.22]: Ķengurs klusē kā partizāns :P :D
Ķengurs izbĺaustījās,jēgas nekādas!aķi Tolmetā!tagad brauc ar Yamahu svilpodams!...to kipišu par ipilotu lasīju!..pa.irst tādu klientu un daļu viņa čomu diezvai biznesam bij veselìgi!
18.novembris 2022, 17:48 | links
 
Hmm, tas ezeru gailis patiesībā ir "Eholotes.lv".
Nu īpašnieks Mārtiņš Balodis esot diezgan lecīgs poišs, taču ļoti labs copmanis arīdzan. Par Eholotēs nopērkamo produkciju sūdzības neesmu dzirdējis (pats esmu iepircies reizes trīs vai četras). Viņiem pārsvarā ir vidējā un augstā plaukta produkcija, nabaga pašvaks algādzis točno nav viņu īstais klients. Turklāt par vienu no pārdevējiem tur šancē Zelta Bārda (alias Uģis Circenis), ļoti patīkams un sirsnīgs spečuks ar Lielo Burtu, viens no labākajiem spininga guru šajā dieva kaktiņā.
Ar Circeni (vai arī Elvi Meisteru) sastrīdēties vienkārši nav iespējams, visticamākā ir versija, ka neapmierinātais pirkonis ir saķēries ar pašu Balodi. Un tad gan laikam pa gaisu gāja elle un indija, sodoma, gomora un go(v) s nomina vilkam kāju... :)

andreiko, 18.novembris 2022, 17:16


Tīri subjektīvs viedoklis:
Ar pārdevējiem tur viss ir visslābākajā kārtībā, Uģi zinu ļoti ilgi.
No sortimenta viedokļa tur ir ļoti labi un pirmais lielākais BB veikals Baltijā, cik ilgi spēs turēt tādu stoku Latvijā ar vienu veikalu, it kā ir man ekonomiskās zināšanas, bet neredzot skaitļus ar rentabilitāti liekas varētu būt arī problēmas, jautājums kurš Baloža bizness ko kā atbalsta.
Ar Balodi ir vienkārši, tev pašam vajag zināt ko gribi un kā vai ko lai tev pasaka priekšā, un ko vari sagaidīt, tad viss būs bumbās, ja tavas ekspektācijas ir lielākas vai ārpus rāmjiem hvz. Salekties var ar jebkuru, bet kurš pie tā vainīgs?
18.novembris 2022, 17:41 | links
 
andreiko [18.11.22]: Hmm, tas ezeru gailis patiesībā ir "Eholotes.lv".
Man ar viņiem tikai pozitīva pieredze.
Par cenām, nu jā, gribi pērc, gribi nepērc. Bet par to to ,kas iegādāts pretenziju nav.
Hvz, kā risinātos lietas , ja kkas būtu sačakarējies.
18.novembris 2022, 17:27 | links
 
Nezinu, bet man šķiet tur lamāšanās un draudēšana pa tiesas darbiem bija par i-pilotu.

Davis-Di, 18.novembris 2022, 17:13
Es tikai kašķi par aķīti atceros :)

MT9, 18.novembris 2022, 17:16


Bija arī par 12v i-pilotu, bet tas es uzskatu ir Minikotas brāķis, Leišu oficiālais serviss sūta visus *nah*. Modžam tas pats gultnis palidoja pēc hvz 1x sezonas, beigās pats samainīja, nevis uz Leišiem sūtīja.
Kaut ko par aķīti arī atceros, bet tad man liekas nebija tik augstās notīs.
Ja runā par aķīšiem, tad zinu, gan jau tu arī, keisu, kur ir augstākās notīs bijis, bet ne publiski!
18.novembris 2022, 17:24 | links
 
Kaut gan tagad sāku atcerēties, ka tiešām vēl bija kašķis par elektromotoru vai I-pilotu, kuru izmantoja Dauugavas lejtecē un tika klāt sālsūdens, kā rezultātā izgāja no ierindas...
18.novembris 2022, 17:20 | links
 
Nezinu, bet man šķiet tur lamāšanās un draudēšana pa tiesas darbiem bija par i-pilotu.

Davis-Di, 18.novembris 2022, 17:13

Es tikai kašķi par aķīti atceros :)
18.novembris 2022, 17:16 | links
 
Hmm, tas ezeru gailis patiesībā ir "Eholotes.lv".
Nu īpašnieks Mārtiņš Balodis esot diezgan lecīgs poišs, taču ļoti labs copmanis arīdzan. Par Eholotēs nopērkamo produkciju sūdzības neesmu dzirdējis (pats esmu iepircies reizes trīs vai četras). Viņiem pārsvarā ir vidējā un augstā plaukta produkcija, nabaga pašvaks algādzis točno nav viņu īstais klients. Turklāt par vienu no pārdevējiem tur šancē Zelta Bārda (alias Uģis Circenis), ļoti patīkams un sirsnīgs spečuks ar Lielo Burtu, viens no labākajiem spininga guru šajā dieva kaktiņā.
Ar Circeni (vai arī Elvi Meisteru) sastrīdēties vienkārši nav iespējams, visticamākā ir versija, ka neapmierinātais pirkonis ir saķēries ar pašu Balodi. Un tad gan laikam pa gaisu gāja elle un indija, sodoma, gomora un go(v) s nomina vilkam kāju... :)
18.novembris 2022, 17:16 | links
 
MT9 [18.11.22]: Ķengurs klusē kā partizāns :P :D
Nezinu, bet man šķiet tur lamāšanās un draudēšana pa tiesas darbiem bija par i-pilotu.
18.novembris 2022, 17:13 | links
 
Kaut kur dzirdēts storijs - copmanis nosauc copes lietu pārdevēju par dirsēju, rezultātā ilga tiesvedība. Pagaidām copmanis vinnē :D
https://www.delfi.lv/news/national/politics/latvju-lamuvards-makskernieku-strida-facebook-noved-pie-lietas-senata.d?id=54948062

MT9, 16.novembris 2022, 13:06


Kura momentā copmans vinnē, ir kāda vēl lietvedība?
Kaut kur jau lasīju, ka īstenībā senāts skatās uz Augstākās tiesas sprieduma formulējumu un kā pie mums pierasts, tad tiesnesis lažu nolaidis sprieduma formulējumā, tad sanāk ka AT tiesneši pielabos spriedumu bet ne pēc būtības un atkal ies līdz senātam, kamēr neatmetīs.
Līdzīgi pisos ar pirmpirkuma tiesībām 15 gadus.
18.novembris 2022, 17:10 | links
 
Ķengurs klusē kā partizāns :P :D
18.novembris 2022, 17:10 | links
 
Morāle.
Ja tirgotājs ir krāpies, nepildījis savas saistības un ir dirsējs pēc būtības, tādā gadījumā varat saukt lietas savos vārdos.
18.novembris 2022, 17:01 | links
 
Neons [18.11.22]: atvainoties prasītājiem un samaksāt kompensāciju 1000 eiro apmērā par goda un cieņas aizskārumu.
Ievietotais citāts ir maldinošs , jo nepilnīgs.
Rada nepareizu priekšstatu par iznākumu.
Dotajā mirklī var noprast, ka tirgotājs ,, dirsējs,, ir attaisnots un saņēmis kompensāciju, bet realitāte ir pilnīgi pretēja.
Ievietošu dažus citātus tiem, kam slinkums bija lasīt visu rakstu.

,,Augstākā Tiesa lēma apelācijas instances tiesas spriedumu atcelt un lietu nodot jaunai izskatīšanai apgabaltiesā."

,,pircēja vai pakalpojuma saņēmēja tiesības uz vārda brīvību, kas šādā situācijā izpaužas kā tiesības iesaistīties publiskās debatēs par jautājumu, kas skar daudzus patērētājus un interneta lietotājus."

,,pieļaujama gan pozitīvu, gan negatīvu atsauksmju jeb komentāru ievietošana"

,,to klientiem kaitējošu, pausts kritisks komentārs, kas nav nepatiess pēc būtības, tas vien, ka komentārs izteikts vulgārā stilā, nevar būt vienīgais kritērijs izteikuma atzīšanai par godu un cieņu aizskarošu."
18.novembris 2022, 16:55 | links
 
https://www.tvnet.lv/7649919/uznemums-iesudz-tiesa-klientu-par-piparotu-komentaru-facebook-lieta-nonak-lidz-augstakajai-tiesai
Tiesā vērsās uzņēmums SIA "Ezergailis", kurš nodarbojas ar makšķerēšanas piederumu tirdzniecību.

Ar iegādātās preces kvalitāti neapmierināts internetveikala pircējs platformā "Facebook" makšķernieku interešu grupā bija publicējis uzņēmumu kritizējošu komentāru, cita starpā, veltot uzņēmuma pārstāvim apzīmējumu neliterārā valodā. Pircējs interneta lietotnē ierakstījis komentāru, kurā, izmantojot vulgārismu, uzņēmuma pārstāvi nosaucis par "dirsēju", jo tas neesot pildījis iepriekš doto solījumu.

Komentārā pieminētās personas - uzņēmums "Ezergailis" un tā pārstāvis - vērsās tiesā ar prasību, kurā lūdza uzdot komentāra autoram to atsaukt, atvainoties prasītājiem un samaksāt kompensāciju 1000 eiro apmērā par goda un cieņas aizskārumu.
18.novembris 2022, 08:47 | links
 
ESmu kaut ko palaidis garām???..
"Delfi" noskaidroja, ka konkrētais uzņēmums pārdod ar makšķerēšanu saistītus piederumus, bet atbildētājs, pret kuru sākta tiesvedība, ir kaislīgs makšķernieks.

Kurš ta te kura veikala pārstāvi par dirsēju nosauca?

fish1, 16.novembris 2022, 13:28


Man šķiet ka vai tik šīs nav atskaņas no gadījuma par Yuasa akumulatoru šinī forumā, gadu-divus atpakaļ bija aktuāls )
16.novembris 2022, 16:09 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager