Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
par copes spolēm kā reizi garantija normāliem ražotājiem ir ļoti OK. Tas arī ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc mēs tirgojam praktiski tikai DAIWA. Pirmkārt, jau problēmu % ļoti mazs, un, ja tomēr gadās, tad nodrošināt garantiju nav problēmu. Tas arī atškir nopietnus ražotājus - kvalitātes stabilitāte. Var taisīt labi, var taisīt sūdīgi, bet vienmēr vienādi labi vai vienādi sūdīgi, nevis brīnumi no partijas uz partiju - te baigi labi un visi slavē ka kruta manta par sviestmazi, a nākošā partija birst viena pēc otras, klienti dusmīgi un ar tām spolēm met :) Kam to vajag...

zaraza, 13.februāris 2019, 18:08


???Hmm, es jau 18 gadus lietoju Okuma 1000 spolītes, izmantoju gan mačkātam, gan fīderim. Ir tikai krāsojums noberzies. Mehānika kārtībā, katru otro gadu izjaucu, iztīru un sasmērēju. Izskatās, ka nokalpos vēl 20 gadus. Copeju no agra pavasara līdz vēlam rudenim kartu nedēļas nogali. Tikai lai uzlabotu inventāra kvalitāti speciāli fīderim pagājušo gadu iepirku Shimano 2500 SEDONA solites.
Fīderim copējot izmantoju ne smagāku barotavu par 30g, mazās diam.20-25 mm. Lielāka copes laikā nav vajadzīga. Lielo diam.40mm izmantoju tikai iebarošanai ar citu kātu un lielāku spoli, kurai virsū uztīta 0.25 "monofilā virve".
Fīderiem priekš copes pēdējā laikā izmantoju MAVER MV-R sērijas kātus ar testu 60-90g. Pamataukla 0.16-0.18 monofilā (pavasarī 0.20). Nekāda šoklīdera. Plūstošs metiens, un barotava aizlido 40-60 m bez piepūles.
Priekš Lielupes manā skatījumā rupjāks inventārs nav vajadzīgs.
Tāpēc man grūti izprast tos, kas lieto monstrīgus kātus, spoles, pamatīgas smagas barotavas un resnas pitās auklas (bet katram sava gaume), un vēl saka, ka spoles netur.
Tad kādu ķieģeli ir jāmet?
14.februāris 2019, 08:48 | links
 
usis [13.02.19]: Bralitis [Vakar]: Vēl parasti kad barotava iekrīt ūdenī ,kamēr nav nogrimusi vajag nedaudz vai pacelt kātu vai viegli pavilkt lai pirmā barotava nesapinķerējas ar pavadu. Tu it kā nostiep ūdenī visu sistēmu kā tai jābūt.tas jaunums, ko tajā brīdī dara otrā barotava, un cik sekundes pirms grunts jāpavelk?
Nesapratu , fīderiem liek divas barotavas ? Cik esmu skatījies NG raidījumus esmu manījis tikai vienu . Priekškam divas ?
14.februāris 2019, 08:47 | links
 
Bralitis [13.02.19]: Vēl parasti kad barotava iekrīt ūdenī ,kamēr nav nogrimusi vajag nedaudz vai pacelt kātu vai viegli pavilkt lai pirmā barotava nesapinķerējas ar pavadu. Tu it kā nostiep ūdenī visu sistēmu kā tai jābūt.
tas jaunums, ko tajā brīdī dara otrā barotava, un cik sekundes pirms grunts jāpavelk?
13.februāris 2019, 21:18 | links
 
Vēl parasti kad barotava iekrīt ūdenī ,kamēr nav nogrimusi vajag nedaudz vai pacelt kātu vai viegli pavilkt lai pirmā barotava nesapinķerējas ar pavadu. Tu it kā nostiep ūdenī visu sistēmu kā tai jābūt.
13.februāris 2019, 20:21 | links
 
JermaX [13.02.19]: urmaas [8m]: Metiens pāri galvai sanāk precīzāks.Īsti laikam nesapratāt . Tiek izmests , barotava jau lido un tad kātu pievelk .
Tas tāpēc ka copējot ar feeder, aukla ir aizklipsēta aiz spoles. Lai neizrautu klipsi, vai ari, lai nenotiktu cita šaise, šādi tiek amortizēta slodze pie pilna izmetiena.
13.februāris 2019, 20:20 | links
 
urmaas [7m]: Metiens pāri galvai sanāk precīzāks.Īsti laikam nesapratāt . Tiek izmests , barotava jau lido un tad kātu pievelk .

JermaX, 13.februāris 2019, 20:14


Lai lidojumā turētu nostieptu auklu -tā var precīzā vietā pat piebremzēt ar spici. Fizika . To jūt kad met. Tikai treniņš.
13.februāris 2019, 20:18 | links
 
urmaas [13.02.19]: Metiens pāri galvai sanāk precīzāks.
Īsti laikam nesapratāt . Tiek izmests , barotava jau lido un tad kātu pievelk .
13.februāris 2019, 20:14 | links
 
Metiens pāri galvai sanāk precīzāks.
13.februāris 2019, 20:09 | links
 
Nav ko iespringt pat to garantiju ... Atbildi izlasiju , sapratu ... Tagad vēlviens muļķīgs jautājums ... Gribu pavasarī izmēģināt fīdermakšķerēšanu ..Skatoties Normunda raidijumus un profesionālās fīderēšanas sacensības radās jautājums . Kapēc iemetiena brīdī , kāts tiek pavilkts atpakaļ (pacelts vertikāli) ?
13.februāris 2019, 20:05 | links
 
par copes spolēm kā reizi garantija normāliem ražotājiem ir ļoti OK. Tas arī ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc mēs tirgojam praktiski tikai DAIWA. Pirmkārt, jau problēmu % ļoti mazs, un, ja tomēr gadās, tad nodrošināt garantiju nav problēmu. Tas arī atškir nopietnus ražotājus - kvalitātes stabilitāte. Var taisīt labi, var taisīt sūdīgi, bet vienmēr vienādi labi vai vienādi sūdīgi, nevis brīnumi no partijas uz partiju - te baigi labi un visi slavē ka kruta manta par sviestmazi, a nākošā partija birst viena pēc otras, klienti dusmīgi un ar tām spolēm met :) Kam to vajag...
13.februāris 2019, 18:08 | links
 
Ir produkti ar tā saucamo “lifetime warranty” .
Šī garantija nav visa mūsu mūža garumā,bet gan dotā izstrādājuma mūža garantija,kuru noteicis ražotājs.Piem.dažām spolēm tie ir 6-7gadi.Manā arsenālā pāris šādas spoles,kuras bez problēmām kalpo kalpo kopš 2000.gada.Ir arī jaunākas.Lietotas un slogotas intensīvi.
13.februāris 2019, 18:07 | links
 
Piemērs iz dzīves.
Ecco apavus valkāju kopš tie parādījās mūsu tirgū,t.i. 30gadi s hvosķikom.Pa šiem gadiem 2 apavu pāriem bijušas nelielas problēmas garantijas laikā.Nedaudz atirusi šuve.Ar čeku atdevu veikalā un pēc pāris nedēļām paziņoja,ka jā,ražotāja vaina un piedāvāja 3 no iepriekš min. variantiem.
Vienā izvēlējos saņemt naudu,otrā izvēlējos citu modeli.
13.februāris 2019, 17:56 | links
 
Vispār 2 gadu garantijas prasība ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc Eiropas Savienībā daudzas lietas ir būtiski dārgāk nekā ārpus tās - ražotāji ir spiesti pašizmakša

zaraza, 13.februāris 2019, 17:22

Nu tātads muļķības! Kāpēc Norgē tad cenas uz tehniku ir 1x -2x dažreiz lētāk un kad nepieciešams garantijas remonts tie pat neiespringst ar kaut kādām mistiskām pārbaudēm.!?

cupix, 13.februāris 2019, 17:45


Nu tieši tā - Norge nav Eiropas Savienība.
13.februāris 2019, 17:51 | links
 
JermaX

Cauras zeķes vai padilusi aukla uz garantiju neattiecas, tas ir dabīgais priekšmeta nolietojums. Tāpat kā autiņam bremžu kluči, riepas utml.
A vot, ja zeķei rūpnīcā iešūta šķība vīle, tad vari prasīt garantiju.
13.februāris 2019, 17:50 | links
 
Vispār 2 gadu garantijas prasība ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc Eiropas Savienībā daudzas lietas ir būtiski dārgāk nekā ārpus tās - ražotāji ir spiesti pašizmakša

zaraza, 13.februāris 2019, 17:22


Nu tātads muļķības! Kāpēc Norgē tad cenas uz tehniku ir 1x -2x dažreiz lētāk un kad nepieciešams garantijas remonts tie pat neiespringst ar kaut kādām mistiskām pārbaudēm.!?
13.februāris 2019, 17:45 | links
 
Sveiki , interesē - vai pērkot veikalā deeper pro , veikals pirkumam dod kādu garantiju ? Ja - jā , tad cik ?

JermaX, 13.februāris 2019, 08:55

Laikam neko vairāk par bairīti un papirosiem neesi nekad pircis :)

Jebkurai (rūpnieciski ražotai) precei, mazumtirdzniecībā pērkot, ir DIVU GADU garantija.

andreiko, 13.februāris 2019, 09:50

Ogo ! Tad jau makšķerkatiem un spolem , auklam un aķiem arī !
;) !

plesigais, 13.februāris 2019,
16:08

Nu plēsīgais kā tad tā ir sanācis ka pērkot labu spoli tev nav iedevuši garantiju? =) lētā gala tikai pieredze? :)
13.februāris 2019, 17:42 | links
 
Turklāt patērētāju aizsardzības likums nav tas pats , kas garantija ...
13.februāris 2019, 17:41 | links
 
BrunoL [13.02.19]: Andreiko raksta pareizi.
Garantijas saistības pilda TIRGOTĀJS!
Garantijas laikā bojātai precei veic ekspertīzi.Nosaka,vai pieļauts brāķis ražošanā,vai ekspluatācijā.Ja ražotāja,tad varianti:
1.Ja pircējs vēlas,apmaina pret tieši tādu pašu preci.
2.Pircējs Izvēlas citu,lidzīgu,tā paša ražotāja produktu.
3.Pircējam atgriež naudu.
Cik es esmu saskāries ... Vismaz kvalitatīvām mantiņām parasti ekspertīzi veic vai nu galvenais dīleris , vai kvalificēts serviss , bet bieži vien tiek sūtīts uz rūpnīcu . Tirgotājs ekspertīzi veic , ja runa iet par pāris desmitiem eiriku . Un 100% visām rūpnieciski ražotajām precēm nedod garantiju . Tad jau es savas caurās zeķes varētu nest atpakaļ uz veikalu ... Cilvēks nemāk vai nezin kā parezi izteikt savu domu ... Parasti garantijas termiņš 2 gadi ir elektroniskām precēm , ļoti retos gadījumos mehāniskām .
13.februāris 2019, 17:27 | links
 
p.s. garantija (ne)nodrošināšana ir viens no iemesliem arī tam, ka internetā, tie, kas specializējušies uz tirdzniecību citās valstīs bieži tirgo lētāk. Vienkārši tirgotājam tupa skaidrs, ka ne vācietis uz LV, ne letiņš uz DE nekādas garantijas neprasīs, saprotot ka realitāte jebkuru "pravu kačāšana" nedos pilnīgi neko, svešā valstī ņe zabaluješ...
13.februāris 2019, 17:27 | links
 
Ogo ! Tad jau makšķerkatiem un spolem , auklam un aķiem arī !
;) !

plesigais, 13.februāris 2019, 16:08


spolēm un kātiem jā, noteikti. Auklām , āķiem un citām lietām, kam dabīgais nolietojums ir kā izejmateriāliem, garantijas termiņa kā tāda nav, tikai ja defekts pierādāms uzreiz pēc nopirkšanas.

Reāli garantijai ir kaut kāda jēga tehnoloģiskām elektroniskām un mehāniskām ierīcēm, kur rūpnīcas vaina ir kaut kā pierādāma. Visam pārējam dabā tā vairāk ir tāda bakstīšanās pēc deguna un situācijas, reāla kašķa un konfrontācijas gadījumā 100% pakāš pircējs un vēl pats par ekspertīzi samaksāt dabū, tāda ir PTAC statistika.

Vispār 2 gadu garantijas prasība ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc Eiropas Savienībā daudzas lietas ir būtiski dārgāk nekā ārpus tās - ražotāji ir spiesti pašizmakša
13.februāris 2019, 17:22 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager