Ekonomika un politika

Demokrātikas sabiedrības ietvaros būtu būtiski iepazīties un diskutēt par šo tēmu. Tā kā iepriekšējā politisko diskusiju tēma ir veiksmīgi nonākusi pie paredzamā finiša,gribētos to atsākt jaunā kvalitātē, bez personīgiem cieņu aizvainojošiem komentāriem un bez kādas rasu naida kurināšanas. Tā ar bišku ar vēsāku un skaidrāku prātu...
Oi, nu neglābjams jokupēteris -optimists... kā jau teicu - Latvijas uzņēmumi pievedīs granti. Krējumu nosmels EU :)

https://edzl.lv/aktualitates/projekta-jaunumi/sakas-rail-baltica-buvnieciba-latvija

"Rail Baltica Centrālā mezgla būvniecības laikā paredzēta Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas kompleksa pārbūve, dzelzceļa tilta pār Daugavu būvniecība, Eiropas platuma sliežu ceļu izbūve, uzbērumu norakšana un estakādes, kā arī pieguļošās infrastruktūras izveide.

Būvdarbus veic starptautiskā konkursa uzvarētājs - būvsabiedrība BERERIX, kuru veido Beļģijas lielākais būvniecības uzņēmums BESIX Group, nacionālais būvnieks RERE Būve un Itālijas uzņēmums Rizzani de Eccher, uzraudzību veic būvinženieri no Egis-Deutche Bahn."
22.marts 2021, 10:37 | links
 
Tāds gudrinieks:) tieši konkrēti, ko no visa tevis nosauktā ((sliedes, vilcienus, elektroniku) Latvijā ražo? :):)

Shm_didzis, 22.marts 2021, 10:03

Šobrīd - tieši NEKO!

Par to jau es runāju, ka LV no tā lielā piķa par ko Zaraza runā, dabūs kautkādas zāģuskaidas...

daddy_j, 22.marts 2021, 10:07


Pilnīgas muļķības, uzbūvēt visu to infrastruktūru Latvijas teritorijā izmaksā pietiekami lielu naudu, salīdzinot ar tevis pieminētajām sliedēm, elektroniku un vilcieniem. Tās nebūt nebūs zāģu skaidas...
22.marts 2021, 10:31 | links
 
Tāds gudrinieks:) tieši konkrēti, ko no visa tevis nosauktā ((sliedes, vilcienus, elektroniku) Latvijā ražo? :):)

Shm_didzis, 22.marts 2021, 10:03


Šobrīd - tieši NEKO!

Par to jau es runāju, ka LV no tā lielā piķa par ko Zaraza runā, dabūs kautkādas zāģuskaidas...
22.marts 2021, 10:07 | links
 
Guntar - ja "labklājību" mēra kā IKP pieauguma pieaugumu, t.i. savākt no apkārtējiem naudu un iespējami ātri to apgriezt, kaut pilnīgi bezjēdzīgi, ka tik reizinātājs griežas, tad Tev ir pilnīga taisnība.

Patiesībā ES nesēž muļķi, un savu ieguldījumu ļaus mums iztērēt pērkot VIŅU preces un tehnoloģijas (sliedes, vilcienus, elektroniku), baltieši par savu ieguldījumu (simti miljonu) varēs granti uzbērumam pievest...

Par stratēģiski-militāro. Attīstītāji protams, ka ķeras pie visiem salmiņiem, arī šī. Nu neizmantos trešajā pasaules karā bruņu ātrvilcienus :) Arī tankus vai haubices ar ātrvilcienu nevadās...

daddy_j, 22.marts 2021, 09:56


Tāds gudrinieks:) tieši konkrēti, ko no visa tevis nosauktā ((sliedes, vilcienus, elektroniku) Latvijā ražo? :):)
22.marts 2021, 10:03 | links
 
zaraza.stratēģiski militāro neviens nav aizmirsis.jā, no 19-tā gadsimta vidus līdz 20 - tā gadsimta vidum dzelzsceļam bija liela loma tajā sfērā.kam vairāk sliežu tas krutāks.ātrāka(pēc to laiku mērogiem) un efektīvāka karaspēka un kara materiālu pārvietošana gan uz,gan gar frontes līniju.bet nu jau kā nekā 21.gadsimts un dzelzsceļš ir daudz ko zaudējis.jau 2.pasaules karš parādīja ka dzelzsceļam ir daudz vājo vietu.diversanti un partizāni ar baudu spridzināja dzelzsceļu.un arī lidotājiem vilciena sastāvs bija gards kumoss.samērā maz riska un ordenis ķepā. jo vērtīgāku kara materiālu sacūkoji,jo biezāks bleķis pie krūts.tā ka šī dzelzsceļa līnija absolūti neko nemainīs stratēģiskajā koncepcijā.atvaino zaraza.tādi laiki pienākuši.
22.marts 2021, 10:03 | links
 
Tā kā te pārsvarā visiem par superdzelzceļu runājošajiem ir stabili 40+, tad tēmas aktualitāte personiski mums (jums) ir apaļa nulle! Kamēr izspriedīs, apgūs, uzbūvēs un palaidīs, mūsu vienīgais ieguvums varētu būt ērtāka loģistika uz eitanāziju Šveicē, jo mūsu idioti kopsolī ar melnsvārčiem šo pasākumu Latvijā nelegalizēs vēl vismaz 20 gadus...

raihs, 21.marts 2021, 22:26


Raih, starp citu, no šodienas tu droši vari zvanīt savam ĢĀ un pieteikties tuvākajā laikā uz vakcīnu.
22.marts 2021, 10:02 | links
 
Guntar - ja "labklājību" mēra kā IKP pieauguma pieaugumu, t.i. savākt no apkārtējiem naudu un iespējami ātri to apgriezt, kaut pilnīgi bezjēdzīgi, ka tik reizinātājs griežas, tad Tev ir pilnīga taisnība.

Patiesībā ES nesēž muļķi, un savu ieguldījumu ļaus mums iztērēt pērkot VIŅU preces un tehnoloģijas (sliedes, vilcienus, elektroniku), baltieši par savu ieguldījumu (simti miljonu) varēs granti uzbērumam pievest...

Par stratēģiski-militāro. Attīstītāji protams, ka ķeras pie visiem salmiņiem, arī šī. Nu neizmantos trešajā pasaules karā bruņu ātrvilcienus :) Arī tankus vai haubices ar ātrvilcienu nevadās...
22.marts 2021, 09:56 | links
 
Tā kā te pārsvarā visiem par superdzelzceļu runājošajiem ir stabili 40+, tad tēmas aktualitāte personiski mums (jums) ir apaļa nulle! Kamēr izspriedīs, apgūs, uzbūvēs un palaidīs, mūsu vienīgais ieguvums varētu būt ērtāka loģistika uz eitanāziju Šveicē, jo mūsu idioti kopsolī ar melnsvārčiem šo pasākumu Latvijā nelegalizēs vēl vismaz 20 gadus...
21.marts 2021, 22:26 | links
 
zaraza.tu vispār esi sakarīgs džeks.a tagad tu piedāvā tādu interesantu ekonomisko modeli.būvēsim skolas kuras slēgs ciet,gzelzsceļu pa kuru maz kurš brauks.galvenais dvižuha.vieni projektēs,citi būvēs.būs serviss - vedīs pusdienas, pienesīs aliņu.kāds kaut ko nozags.visiem labi.no rīta rokam grāvi.vakarā beram ciet.dzīve super.es saprotu,ka tiem kam mazāk par 50 gadiem tā ir eksotika,kaut kas jauns un svaigs,a pārējiem? vai nekas nenāk atmiņā? kaut kur jau redzēts - strādāšana strādāšanas pēc.rezultāts poh... varēs realizēt produkciju vai nē poh....
Bjorgvins, 21.marts 2021, 20:55


vienkārši, ja šī "dvižuha" notiek, ir "asinsrite" tad pa vidu kustībā kāds kaut ko izdomā, uzražo, eksportē, rada pievienoto vērtību, a pārējie ātri griež pa iekšieni... kaut kā dzīvot var... a, ja asinsritē "trombs" (o cik aktuāli pašlaik !), tad nekāda vesela sirds organismam nepalīdzēs, meklē baltās čības... A kādas alternatīvas? Sēdēt pastaliņās un dainot? Savu dabas resursu un izejmateriālu, izņemot koku, mums nav, attiecīgi globalizācijas apstākļos, kad katrs ražo tur kur to darīt lētāk, mums nopietna rūpniecības esamības nespīd, pat ja tās infrastruktūrā naudu grūstu. Bet ES jau nav ieinteresēti lai mums viss izbeigtos, viņiem vajag mūs kā kaut kādu,kaut mazu un utainu, bet tomēr noieta tirgu, darba spēka un genofonda avotu, buferzonu utt., kaut kā dvižuha jātur. Un vēl, galu galā, ja konkrēti par to bāni, tad visi tikai ekonomisko pusi skatās, a kaut kā stratēģiski-militāro aizmirst.
21.marts 2021, 21:48 | links
 
vispār jau es labprātāk redzētu,ka tiek būvēts tas,kas tik tiešām nepieciešams.nevis būvēts tāpēc,lai kāds varētu kaut ko nozagt.
21.marts 2021, 21:01 | links
 
zaraza.tu vispār esi sakarīgs džeks.a tagad tu piedāvā tādu interesantu ekonomisko modeli.būvēsim skolas kuras slēgs ciet,gzelzsceļu pa kuru maz kurš brauks.galvenais dvižuha.vieni projektēs,citi būvēs.būs serviss - vedīs pusdienas, pienesīs aliņu.kāds kaut ko nozags.visiem labi.no rīta rokam grāvi.vakarā beram ciet.dzīve super.es saprotu,ka tiem kam mazāk par 50 gadiem tā ir eksotika,kaut kas jauns un svaigs,a pārējiem? vai nekas nenāk atmiņā? kaut kur jau redzēts - strādāšana strādāšanas pēc.rezultāts poh... varēs realizēt produkciju vai nē poh....kvalitāte poh...mīļie draugi - tas taču PSRS iecienītais ekomikas modelis.a kur tagad ir PSRS? mjā,pagāja tikai 30 gadi un kāds jau aicina atgriezties pie sociālisma ekonomiskās sistēmas.laikam tik tiešām cilvēce attīstās pa spirāli.
21.marts 2021, 20:55 | links
 
jopciks.es nestrīdos ar tevi par to vai ātrvilciens ir labs vai slikts.viņš ir vienkārši lielisks.taču es ceru, ka tu zini cik iedzīvotāju ir Vācijā.un kāda ir Vācijas teritorija.tur tā transporta tēma ir aktuāla.Japānā un Ķīnā tāpat.tur arī lieliski iederas ātrvilcieni.cik Baltijas valstīs ir iedzīvotāju arī tu zini.tu noteikti teiksi Polija.jā,Polija ir liela valsts.bet mani māc šaubas vai viņi tā brauks uz mūsu pusi.viņi labprātāk mauc uz pretējo pusi.attālumi.vienalga, būs tas vilciems vai nē,lielākai daļai būs vienkāršāk uz Tallinu vai Viļņu aizbraukt ar savu auto.tā ka lietderība tam projektam ir stipri apšaubāma.covid es nepieminu.kamēr uzstutēs,tikmēr ar to sūdu visticamāk tiks galā.pagaidām Baltijas valstīs( un vispār Eiropā) dzimstība prognozējas ar negatīvu zīmi.tā ka braucēju būs maz.vai vispār nebūs.būs kā BrunoL saka - kā ne visai ātrvicienā Rīga - Valka - 2 pesendžeri.jopciks,es nezinu vai tu esi vecs vai jauns.ja esi vecs tad viss pagalam,vilciens aizgājis.ja jauns,tad nekavējoties sāc stutēt uz augšu demogrāfijas līkni.tag varbūt tam dzelzsceļa projektam būs jēga.varēsi vizināties un jauno paaudzi vizināt.bet jācenšas ļoti - tā lai uzreiz pilns vagons.
21.marts 2021, 20:24 | links
 
Ja nopietni, tad tā masku būšana baigā butaforija. Vismaz, tāds viedoklis daļai mediķu. Jo visas šīs mums pieejamās vienreizliettojamās neko neaizsargā. Ja nu kādu putekliti. Ja par sertficētajām, tad tie jau citi cipari un maska darbojas, ja ne tā palabojat, ~6st.
21.marts 2021, 18:30 | links
 
Nē, ieskatījos! Izrādās puiškāns spēli skatījies “tējkannā”!
21.marts 2021, 18:21 | links
 
O, Usim pat krāsainais televizors!
Pietiekoši daudz rādīja līdzjutējus tribīnēs, dažos sektoros 99% bija bez maskām, dažos otrādi!!!
21.marts 2021, 18:19 | links
 
Kādi 20 kadrā, redzi kaut 1 bez maskas, plus šito apskati
Губернатор отметил, что в Ярославской области по-прежнему действует обязательный масочный режим.
21.marts 2021, 18:11 | links
 
BrunoL [21.03.21]: Usis, ar steigu uz kādu šrotu! TV aparāts, patiešām, Tev laikam s...gs.

Ja 65oled,re šāviņš no telefona
21.marts 2021, 18:09 | links
 
Usis, ar steigu uz kādu šrotu! TV aparāts, patiešām, Tev laikam s...gs.
21.marts 2021, 18:01 | links
 
BrunoL [21.03.21]: KHL CSKA-Lokomotīve tribīnes pārpildītas. Lielākā daļa bez maskām.(Tiešraide)
Skatos to spēli, tev laikam labāks TV, man rāda maskas, daļa ar nošļukušām uz zoda, maz kam nav.
21.marts 2021, 17:19 | links
 
BrunoL [21.03.21]: KHL CSKA-Lokomotīve tribīnes pārpildītas. Lielākā daļa bez maskām.(Tiešraide)
Daudz kur neiespringst- Ēģipte pilna ar slāviem- krievi, čehi, poļi, baltkrievi, utt. Vāciešus/angļus vispār neredz...
21.marts 2021, 17:15 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager