Dīvaini, ka "jaunā valdīšana" gada laikā neattapa izvest valsts uzņēmumus no Lemberga ietekmes... un tagad steigā jāglābj ko var... citādi LV VISS apstāsies, lidostu ieskaitot...
"Šajā brīdī svarīgākais ir ātrs un skaidrs lēmums jebkādā veidā norobežoties un nodalīties no šīm te minētajām personām un struktūrām," teica Linkaits.
Latvijas Tranzīta biznesa asociācijā, pēc asociācijas mājaslapā publiskotās informācijas, ir VAS "Starptautiskā lidosta Rīga", VAS "Latvijas dzelzceļš", AS "Baltijas ekspresis", AS "Baltijas tranzīta serviss", Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvalde, Ventspils brīvostas pārvalde, Rīgas brīvostas pārvalde, SIA "Ventamonjaks serviss", AS "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca", SIA "Rīgas centrālais termināls", SIA "Avelon Capital", SIA "Skonto-Metāls", AS "B.L.B. Baltijas termināls", SIA "Riga Bulk Terminal", SIA "Ventall Termināls", SIA "VK ekspedīcija", SIA "KS Terminal", SIA "Alpha Osta", SIA "VK Tranzīts", SIA "BIO-VENTA", SIA "Naftimpeks", "Rīgas menedžeru skola", SIA LSEZ "DG Termināls", SIA "LDZ Loģistika", AS "SRR", SIA "Riga fertilizer terminal", LSEZ SIA "Ekers Stividors LP", SIA "ESK sistēmas", SIA "Belam-Rīga" un SIA "Euro Rail Cargo".
10.decembris 2019, 13:10 |
links