iekšdedzes dzinēja lietderības koeficents ir ap 40%,ok mazda pašlaik izstrādā kompresijas aizedzes benzindzinēju kur bušot lietderibas koeficents ap 55%,pat taja gadījumā tiek zaudēti 45%.Japieskaita ka vēl tur kaut kads ģenerātors jagriež kas ari gan jau nebūs efektīvāks pa 90%,tātad vēl kādi 10% tiek zaudēti.
Ok,taisam citu pieeju,dedzinam to udeņradi degvielas šunās,kurām ir 90% lietderības koeficents.(kaut gan kur tur jēga,tad jau uzreiz to elektrību ko terejam eletrolīzei,novadīt elektro dzinējam,kam lietderibas koef. ir ap 90%).Ņem kā gribi,tā ideja sadalīt udeni ir dzīvot spējīga ja no kautkurienes ir haļavnā elktrība
Ok,taisam citu pieeju,dedzinam to udeņradi degvielas šunās,kurām ir 90% lietderības koeficents.(kaut gan kur tur jēga,tad jau uzreiz to elektrību ko terejam eletrolīzei,novadīt elektro dzinējam,kam lietderibas koef. ir ap 90%).Ņem kā gribi,tā ideja sadalīt udeni ir dzīvot spējīga ja no kautkurienes ir haļavnā elktrība
3.maijs 2018, 20:00 | links