Zaraza oponēšu. Lietderības koeficients jau patreizējām Teslas mašīnām ir daudz augstāks nekā iekšdedzes dzinējiem . JO dzinējs atrodas uz rata . Slinkums sīkāk stāstīt bet vienkāršāk sakot -atkrīt pilnībā jebkuri pārnesumi,berzes utt kas paņem pusi no lietderības. Akumulatori. Viņi jau ir. Militāristiem. Tagad nāk jaunā paaudze aķiem un tie iepriekšējie kas mums šķitīs fantastika tiks palaisti tautsaimniecībā. Vairāk neteikšu - nošaus . 
Maza piebilde - iekšdedzes dzinējs ir visneefektīvākais un novecojušākais no dzinējiem . To atzīst pilnīgi visa auto industrija . Principiāli nekas nav mainījies jau 100 ar astīti gadus !!! Mums jau sen vajadzēja uz Marsu uz copi lidot :)
Maza piebilde - iekšdedzes dzinējs ir visneefektīvākais un novecojušākais no dzinējiem . To atzīst pilnīgi visa auto industrija . Principiāli nekas nav mainījies jau 100 ar astīti gadus !!! Mums jau sen vajadzēja uz Marsu uz copi lidot :)
3.maijs 2018, 20:12 | links










