
Rezultāti rāda, ka sadegšanas ātrums ir 1000 reižu ātrāks nekā tradicionālajām sprauslām, un darbības diapazons ir no 6 līdz 16 maham, kur vairums gaisa elpojošo dzinēju sabojājas.
Testu laikā dzinējs uzturēja 9 Mach aptuveni 150 metrus (492 pēdas), ko ierobežoja tuneļa 50 milisekundes darbības laiks. Neskatoties uz to, pētnieki savāca svarīgus datus par aizdedzes un vilces veiktspēju hiperskaņas ātrumos.
Maksimālajā veiktspējā dzinējs uzrādīja vēl lielāku vilces potenciālu. Šis sasniegums tuvina Ķīnu tās mērķim līdz 2030. gadam izstrādāt Mach 16 lidmašīnu un uzlabot tās hiperskaņas militārās spējas, tostarp raķetes un dronus.
4.marts 2025, 13:40 | links












